dunken uge 33+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.308 visninger
32 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

ja så er jeg nået uge 33+. maven / dunken er vokset noget på det sidste syntes jeg, og ka tydelig mærke at hun er noget større end thea var i sin tid.

hva med jer andre, kom frisk og vis jeres maver!!! vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

projekt-ønskebarn

Min Mave taget i mandags, 30+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. maj 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Ih sikke også en flot mave du har! Vh Stine

Anmeld

17. maj 2012

projekt-ønskebarn

Ih tusind tak. Gad nu godt at den var lidt større og så lidt mere gravid ud. Jeg har taget på hele vejen rundt i stedet for kun maven deaværre 

Anmeld

17. maj 2012

StineW79

Ih tusind tak. Gad nu godt at den var lidt større og så lidt mere gravid ud. Jeg har taget på hele vejen rundt i stedet for kun maven deaværre 

Bare roligt den ska snart nok blive stor! Sidste gang blev jeg nærmest stor over det hele, på trods af at jeg kun tog 10 kg på. Denne gang er det vist kun min mave og bryster der er blevet store, men det føles tunger! Vh stine

Anmeld

17. maj 2012

projekt-ønskebarn

Det håber jeg men ellers så skal jeg nok bare være glad for at der er det mindre at smide når jeg har født  

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

StineW79 skriver:

ja så er jeg nået uge 33+. maven / dunken er vokset noget på det sidste syntes jeg, og ka tydelig mærke at hun er noget større end thea var i sin tid.

hva med jer andre, kom frisk og vis jeres maver!!! vh stine

Hvor er den fin! Den sidder uden tvivl højt endnu

Må vidst også helelre snart få taget billed af min babyvom! Min er faldet i løbet af de sidste to døgn!

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

sikke en fin "sporty" mave du har! ser meget smukt!

Anmeld

25. maj 2012

StineW79

Annana89 skriver:

Hvor er den fin! Den sidder uden tvivl højt endnu

Må vidst også helelre snart få taget billed af min babyvom! Min er faldet i løbet af de sidste to døgn!

Tak tak! Ja føler godt nok også den sidder højt og er begyndt at føle at hun trykker på min ene lunge og under mine ribben. Hun er vist en lille bølle! Vh stine

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Tak tak! Ja føler godt nok også den sidder højt og er begyndt at føle at hun trykker på min ene lunge og under mine ribben. Hun er vist en lille bølle! Vh stine

Og det er bare alt andet end rart kender det, man kan slet ikek få luft eller plads til ret meget mad uden man føler man har overspist!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.