Diverse: Tøj, stiletter, accesories, fede mærker SÆLGES!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. maj 2012

Malli

onlyme skriver:

Str og pris på de enktelte

Hejsa 

Fedt at du har sat billederne ind...

Den sorte kjole med flæser foran, har jeg fået klippet mærket af, men vil mene det er en medium/large og meget almindelig for en Vero moda str.

Guldkjolen med guld palietter er en str M

Den sorte kjole fra sisters point med palietmønster foran er en str S/M men meget fleksibel hvad end man er str Small eller Large, den sidder simpelthen så fint, og skjuler det man evt gerne vil skjule, fordi den er syet asymetrisk.

Den lyserøde top med sorte blonder er fra London og alrig bugt. den hedder 40/42 men svarer til vores 38/40

Den sorte halterneck top med guldpalietter vil jeg sige også er en medium/38 men har jo lidt vidde forneden så passer small/large.

Den sidste petroliums blå top er lige blevet solgt.

Hvis der er noget du kunen være interesseret i, så skriv det til mig så finder vi en god pris 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

onlyme

Malli skriver:

Hejsa 

Fedt at du har sat billederne ind...

Den sorte kjole med flæser foran, har jeg fået klippet mærket af, men vil mene det er en medium/large og meget almindelig for en Vero moda str.

Guldkjolen med guld palietter er en str M

Den sorte kjole fra sisters point med palietmønster foran er en str S/M men meget fleksibel hvad end man er str Small eller Large, den sidder simpelthen så fint, og skjuler det man evt gerne vil skjule, fordi den er syet asymetrisk.

Den lyserøde top med sorte blonder er fra London og alrig bugt. den hedder 40/42 men svarer til vores 38/40

Den sorte halterneck top med guldpalietter vil jeg sige også er en medium/38 men har jo lidt vidde forneden så passer small/large.

Den sidste petroliums blå top er lige blevet solgt.

Hvis der er noget du kunen være interesseret i, så skriv det til mig så finder vi en god pris 

Bare så jeg har forstået det rigtig så er det denne der er solgt ?
Jamen jeg er interesseret, til den rigtige pris selvfølgelig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2012

Malli

onlyme skriver:

Bare så jeg har forstået det rigtig så er det denne der er solgt ?
Jamen jeg er interesseret, til den rigtige pris selvfølgelig

Lige præcis, den er netop solgt. Men de andre ting har jeg stadig, og det hele er stort set ikke brugt, og fremstår derfor rigtig fint. du kan få de ting til 240 kr pp?

Anmeld

30. maj 2012

LotusCPH

Billede 34+35: Lyserød/sort blondetop fra London i str 42, men ville sige en dansk str L. Aldrig brugt. BYD!

er den solgt?

Anmeld

30. maj 2012

Malli

LotusCPH skriver:

Billede 34+35: Lyserød/sort blondetop fra London i str 42, men ville sige en dansk str L. Aldrig brugt. BYD!

er den solgt?

der er anden der muligvis er interesseret, når hun har svaret tilbage, så skal jeg nok give dig besked om den er solgt! 

Anmeld

30. maj 2012

onlyme

Malli skriver:

Lige præcis, den er netop solgt. Men de andre ting har jeg stadig, og det hele er stort set ikke brugt, og fremstår derfor rigtig fint. du kan få de ting til 240 kr pp?

Str på disse også ?
Jamen hvis jeg skal have de her 2 med hvad siger du så til 320 incl ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2012

Malli

onlyme skriver:

Str på disse også ?
Jamen hvis jeg skal have de her 2 med hvad siger du så til 320 incl ?

De er desværre solgt. Jeg har ikke fået pengene ind på mon konto endnu, så venter lige med at slette de ting der er solgt.  

Anmeld

30. maj 2012

LotusCPH

Malli skriver:

der er anden der muligvis er interesseret, når hun har svaret tilbage, så skal jeg nok give dig besked om den er solgt! 

Helt i orden

Anmeld

30. maj 2012

onlyme

Malli skriver:

De er desværre solgt. Jeg har ikke fået pengene ind på mon konto endnu, så venter lige med at slette de ting der er solgt.  

Okay
Jamen jeg vil give 250kr incl porto,.!
Hva siger du til det,.!
Så overfører jeg til din konto imorgen når banken åbner ?

Anmeld

30. maj 2012

Malli

onlyme skriver:

Okay
Jamen jeg vil give 250kr incl porto,.!
Hva siger du til det,.!
Så overfører jeg til din konto imorgen når banken åbner ?

Jeg vil gå med til 270 kr inkl Porto, det er desværre jo ikke helt billigt at sende mere? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.