Diverse: Tøj, stiletter, accesories, fede mærker SÆLGES!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.434 visninger
75 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Malli

Har ryddet op og sorteret i skabene, og nu sælger jeg alt det videre som jeg ikke har brugt eller ikke længere bruger! 

Stiletter, bælter, kjoler, bluser, toppe osv. KIG billederne igenne, og spørg hvis der mangler information om noget.

Sælges til gode priser, da det alligevel bare står og står. Sig hvad du interesseret i, smid et bud og lad os finde en god pris sammen. 

Billede 1+2: Stilletter med spænde på snuden, så fede på. Brugt få gange og fremstår som nye. Str 39 nypris 350 kr. sælges for 100 kr.

Billede 3+4+5: Fede stiletter fra Pieces i mørkgrå, med knude sløjfe, brugt en gang, men desværre et nummer for lille. Der er kommet et lille hak bagpå den ene hæl, men ellers står de som nye! Str 39, nypris 350 kr sælges for 85 kr

Billede 6+7+8: Stilletter i sort velour, købt i London, aldrig brugt str 40. BYD!

Billede 9+10 Brunt bælte, med guld spænde. BYD!

Billede 11: H&M sort/hvid stribet bluse med søde ærmer, aldrig brugt str L. BYD!

Billede 12: Tubetop i satin i mange friske farver, og bindebånd i nakken. Mærket er klippet af, så husker ikke mærke, og str vil jeg sige str M/L. BYD!

Billede 13: Vero Moda top i sort satin stof. med et ærme str 40. BYD!

Billede 14+15 Vero moda top i str small, men kan godt bruges af en str medium. BYD!

Billede 16+17: Hindbær/orange top med sødt ærme fra AMISU, Str Medium. BYD!

Billede 19+20 Grå top fra Vero moda str Medium. 

Billede 21+22: Sort top med guldstriber og bindebånd i livet. Har klippet mærket af, så str vil jeg sige er en M/L

Billede 23+24+25: Sisterspoint tunnika med bindebånd i livet, og flagremus "flyvske" ærmer. Str M/L Der er kommet et lille hul under det ene ærme. BYD!

Billede 26+27+28: Sisterspoint kjole i lækkert fleksibelt stof, som dækker rigtig godt hvis man har lidt man gerne vil skjule Den har bindebånd i nakken. Der er kommet et lille hul i stoffet under det ene bryst, men det kan fikses med nål og tråd. Str M/L BYD!

Billede 29: Satinkjole fra H&M i Pink str Medium. BYD

Billede 30: Gina Tricot top i lækkert stof og fint vandfald foran. Str Xs men stor i str. BYD

Billede 31: Object sort tunnika, vil sige det er en str L, men har klippet mærket af.

Billede 32: Vero Moda grå let cardigan i str L. BYD!

Billede 33: Milla strik cardigan str Medium. BYD!

Billede 34: Only halvlang top, med skrifte i guld og sølv " Rich & Famous"

Billede 35+36 Lys gul nederdel der går til lgie under knæet, med rigtig søde detaljer af broderi i flæserne. Mærket er pillet af med vil sige at det er en str Medium.

Billede 37+38. Cowboy denm nederdel, der går lige over knæet. Aldrig brugt str 38 fra Vero moda.

Billede 39+40: Bomuldsbukser i grøn army farve, de er lidt mørkere end på billederne. De har bindebånd i livet og elastik kant. De er aldrig brugt. STR 38

Billede 41-44: Vero moda sød top i str 38, med lidt længde iden ene side, halteneck funktion og blomster motiv. brugt en enkelt gang.

Billede 45+46 Mørke denim cowboybukser fra Only. Mærket er klippet af men vil sige at det er en str 29 benlængde 32. Brugt en gang.

Billede 47+48: multifarvet ternet nederdel, i str medium.

Billede 49+50: Lyse cowboybukser, fra vero moda str 29 benlængde 32 "LOW" model. Der er kommet en lille skyggeplet på venstre lår, ved ikke om det går af, da det ikke er forsøgt. Ellers står de som nye! 

Billede 51+52: Vero moda lyse jeans, med vidde i benene. På det ene bukseben er de spraglet lidt forneden, men ikke noget af større betydning. Det er en str 29/30 og benlængde 32.

Billede 53-55: Vero moda 3/4 lange sommerbuks i tyndt blød cowboy lignende stof. Mærket er pillet ud, men de svarer til en str 38. 

Billede 56+57: White wash cowboybukser fra Vero moda str 28 benlængde 32. Modellen skal forestille at være lidt slidt, og der er derfor planlagte huller lidt hist og her. Syningerne går ind over benene, som en fed detalje 

Billede 58+59: Svømmefødder i str 38/39 men kan sagtens bruges af en str 40 (som mig)

Billede 60+61 Svømmefødder str 42/43 

Billede 62: Svømmefødderne samlet i praktiske poser.

Billede 63+64: FEDE guld stilletter fra Bianco footwear. De er en str 40 og er stort set ikke brugt!

Billede 65+66 Sort sko med en lille hæl på, fra mærket KARIZMA str 39 aldrig brugt.

Billede 67+68: Sort sko med hæl på, og sød detalje med sløjfer på siderne. Mærket hedder "Wilady" og det er en str 40 og aldrig gået med.

Billede 69-80: Fed frakke som er sildebensvævet i brunlige nuancer. Den er  fra Vila i str Medium. Brugt hvad der kan tælles på en hånd. Nypris 700 kr. Mp på denne er 350 kr.

Billede 81-86: FLOT gallakjole, i rigtig fin blå/grøn farve. Den er købt i frankrig til 650 DK KR, den har stadig prismærke på, og aldrig blevet brugt! STR 36, men ville godt kunne passes af en alm str 38.

PIGER, BYD LØS - SÅ JEG KAN FÅ RYDDET OP 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Malli

Tag et kig og byd, skal bare af med det 

Anmeld

26. maj 2012

Malli

BYD tøser, er der slet ikke noget der kan bruges?? 

Anmeld

29. maj 2012

Malli

INGEN FASTE priser, så byd, eller sig hvad du kunne være interesseret i så finder vi en god pris 

Anmeld

29. maj 2012

mariesmavse92

Jeg kunne godt være interesseret i noget af det, men jeg er nødt til at høre hvad du regner med at prislejet pr del sådan nogenlunde ligger på..? - af tøjet, skoene er så fede men jeg kan ikke gå i sådan nogle, øv!

Anmeld

29. maj 2012

projekt-ønskebarn

Pris og str på den sorte one shoulder top med flæser ??

Anmeld

29. maj 2012

Malli

mariesmavse92 skriver:

Jeg kunne godt være interesseret i noget af det, men jeg er nødt til at høre hvad du regner med at prislejet pr del sådan nogenlunde ligger på..? - af tøjet, skoene er så fede men jeg kan ikke gå i sådan nogle, øv!

Hejsa,

Det er lige præcis også mit problem, jeg har så svært ved at gå i stilletter, og det ender hver gang med at de bare står ubrugte herhjemme.

Jeg ved ikke hvad det pr del vil koste, du kan prøve at sige hvad du er interesseret i, så kan vi aftale noget - jeg er til at handle med , for vil hellere ha nogen får glæde af det, end det bare lægger i skabet som det nu har gjort for længe 

Anmeld

29. maj 2012

Malli

Pris og str på den sorte one shoulder top med flæser ??

Hejsa, 

Det er en str 38/40- L den er rigtig fin, men ligesom så meget andet af det tøj jeg her har til salg har den aldrig været brugt!

Du kan få den for 40 pp?

Anmeld

29. maj 2012

mariesmavse92

Malli skriver:

Hejsa,

Det er lige præcis også mit problem, jeg har så svært ved at gå i stilletter, og det ender hver gang med at de bare står ubrugte herhjemme.

Jeg ved ikke hvad det pr del vil koste, du kan prøve at sige hvad du er interesseret i, så kan vi aftale noget - jeg er til at handle med , for vil hellere ha nogen får glæde af det, end det bare lægger i skabet som det nu har gjort for længe 

Ja det er ærgerligt, jeg er desværre også god til at købe sko, som jeg alligevel har på fornemmelsen at jeg aldrig kommer til at bruge. Ih altså!
Nå, men jeg synes rigtig godt om billede 16, 20-23, 48, 49, 53, 54 og måske de sidste tre bælter, jeg skal lige have målt rundt om mig og se om jeg kan passe dem

Anmeld

29. maj 2012

Malli

mariesmavse92 skriver:

Ja det er ærgerligt, jeg er desværre også god til at købe sko, som jeg alligevel har på fornemmelsen at jeg aldrig kommer til at bruge. Ih altså!
Nå, men jeg synes rigtig godt om billede 16, 20-23, 48, 49, 53, 54 og måske de sidste tre bælter, jeg skal lige have målt rundt om mig og se om jeg kan passe dem

Kan altså se at mine billeder er lagt ind i omvendt rækkefølge end hvad der står udfra beskrivelsen  Så hvordan har du talt billederne?

vil du ikke gøre mig en stor tjeneste, og skrive udfra nummeret du nævner lige kort hvad det er, så vi er enige om det samme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.