Diverse: Tøj, stiletter, accesories, fede mærker SÆLGES!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. maj 2012

mariesmavse92

Malli skriver:

Kan altså se at mine billeder er lagt ind i omvendt rækkefølge end hvad der står udfra beskrivelsen  Så hvordan har du talt billederne?

vil du ikke gøre mig en stor tjeneste, og skrive udfra nummeret du nævner lige kort hvad det er, så vi er enige om det samme 

Nej det ER de billeder jeg mener! Årh, det er nok mig der har forvirret dig med at skrive bælterne til sidst, selvom det er dem der er næsten først i rækken, jeg skrev dem kun ind til sidst fordi jeg er usikker på¨om de skal være med, men her kommer de ting jeg kan lide:

Billede 16: H&M sommerkjole i gul str small, men passer også fint str medium.

Billede 20+21+22: Vero moda top i petrolium blå, med mange søde detaljer. Str 38.

Billede 23: Strop top fra Vero moda, i petrolium blå, som passer perfekt under toppen på forrige billede.

Billede 48: Satinkjole fra H&M med blomstertryk, rigtig let og lækker sommerkjole i str Medium.

Billede 49: Satinkjole fra Vero Moda i str 38 med gul/brunt blomsterprint.

Billede 53: H&M Sød sommerkjole i gul str Small men stor i str.

Billede 54: H&M Sød blå sommerkjole, mærket er pillet ud med vil sige det er en str 38.

og så måske billede 11-15.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Malli

mariesmavse92 skriver:

Nej det ER de billeder jeg mener! Årh, det er nok mig der har forvirret dig med at skrive bælterne til sidst, selvom det er dem der er næsten først i rækken, jeg skrev dem kun ind til sidst fordi jeg er usikker på¨om de skal være med, men her kommer de ting jeg kan lide:

Billede 20+21+22: Vero moda top i petrolium blå, med mange søde detaljer. Str 38.

Billede 23: Strop top fra Vero moda, i petrolium blå, som passer perfekt under toppen på forrige billede.

Billede 48: Satinkjole fra H&M med blomstertryk, rigtig let og lækker sommerkjole i str Medium.

Billede 49: Satinkjole fra Vero Moda i str 38 med gul/brunt blomsterprint.

Billede 53: H&M Sød sommerkjole i gul str Small men stor i str.

Billede 54: H&M Sød blå sommerkjole, mærket er pillet ud med vil sige det er en str 38.

Så havde jeg også forstået det rigtigt, vill bare være sikker 

Sætter lige nogle priser på det, så kan du se på det 

H&M sommerkjole i gul str small, men passer også fint str medium. 30 kr

Vero moda top i petrolium blå, med mange søde detaljer. Str 38. + Strop top fra Vero moda, i petrolium blå, som passer perfekt under toppen. 50 kr

Billede 48+49: Satinkjole fra H&M med blomstertryk, rigtig let og lækker sommerkjole i str Medium. og Satinkjole fra Vero Moda i str 38 med gul/brunt blomsterprint. begge for 75 kr

Billede 53: H&M Sød sommerkjole i gul str Small men stor i str. 25 kr

Billede 54: H&M Sød blå sommerkjole, mærket er pillet ud med vil sige det er en str 38. 35 kr

= 215 kr + evt porto

Hvis du vil ha bælterne med kan du få dem alle 3 for 60 kr oveni 

Meld endelig tilbage hvad du synes!

Anmeld

29. maj 2012

mariesmavse92

Det er så meget en deal!!! Plus bælterne! Så er det ligemeget om de passer! kan du se hvor meget det vil koste at sende det?

Anmeld

29. maj 2012

Malli

mariesmavse92 skriver:

Det er så meget en deal!!! Plus bælterne! Så er det ligemeget om de passer! kan du se hvor meget det vil koste at sende det?

Dejligt hvis det kan falde i god jord hos dig 

Jeg prøver lige at finde frem til porto, vender lige tilbage

Anmeld

29. maj 2012

Malli

mariesmavse92 skriver:

Det vejer knapt 2 kg. så hvis det kan gå som BREV kan det sendes for 58 kr og ellers hedder det 67 som pakke uden omdeling? tror nu godt det kan sendes som brev type, men er dog ikke sikker. hvis vi siger 60 for porto, så betaler jeg de resterende 7 kr hvis det ikke kan, og du har så betalt 2 kr mere, hvis det kan sendes til de 58 kr  ?

så i alt 335 kr inkl forsendelse? 

Anmeld

29. maj 2012

mariesmavse92

Malli skriver:

Det vejer knapt 2 kg. så hvis det kan gå som BREV kan det sendes for 58 kr og ellers hedder det 67 som pakke uden omdeling? tror nu godt det kan sendes som brev type, men er dog ikke sikker. hvis vi siger 60 for porto, så betaler jeg de resterende 7 kr hvis det ikke kan, og du har så betalt 2 kr mere, hvis det kan sendes til de 58 kr  ?

så i alt 335 kr inkl forsendelse? 

Det er helt fint med mig!

Anmeld

29. maj 2012

Malli

mariesmavse92 skriver:

Det er helt fint med mig!

Sender dig lige en PB 

Anmeld

30. maj 2012

projekt-ønskebarn

Hvis det er en str L tror jeg desværre at den bliver for stor  

Anmeld

30. maj 2012

Malli

projekt-ønskebarn skriver:

Hvis det er en str L tror jeg desværre at den bliver for stor  

Det er en str L, jeg bruger normalt medium, men passede den fint

Anmeld

30. maj 2012

onlyme

Malli skriver:

Har ryddet op og sorteret i skabene, og nu sælger jeg alt det videre som jeg ikke har brugt eller ikke længere bruger! 

Stiletter, bælter, kjoler, bluser, toppe osv. KIG billederne igenne, og spørg hvis der mangler information om noget.

Sælges til gode priser, da det alligevel bare står og står. Sig hvad du interesseret i, smid et bud og lad os finde en god pris sammen. 

Billede 1+2: Stilletter med spænde på snuden, så fede på. Brugt få gange og fremstår som nye. Str 40 nypris 350 kr. sælges for 100 kr.

Billede 3+4+5: Fede stiletter fra Pieces i mørkgrå, med knude sløjfe, brugt en gang, men desværre et nummer for lille. Der er kommet et lille hak bagpå den ene hæl, men ellers står de som nye! Str 40 men nok mere en 39, nypris 350 kr sælges for 85 kr

Billede 6+7+8: Stilletter i sort velour, købt i London, aldrig brugt str 40. BYD!

Billede 9+10 Brunt bælte, med guld spænde. BYD!

Billede 11+12: Fedt guld rustikt bælte str 95 cm BYD!

Billede 13+14: Guld bælte med fede detaljer 100 cm. BYD!

Billede 15: Hvidt/guld bælte. BYD!

Billede 17: H&M sort/hvid stribet bluse med søde ærmer, aldrig brugt str L. BYD!

Billede 18+19: Hindbærrød top fra Vero Moda str M, har fået en lilel skyggeplet under det ene bryst, ses næsten ikke, har alligevel prøvet at tage et billede af den. BYD!

Billede 20+21+22: Vero moda top i petrolium blå, med mange søde detaljer. Str 38. BYD

Billede 23: Strop top fra Vero moda, i petrolium blå, som passer perfekt under toppen på forrige billede. BYD!

Billede 24: Tubetop i satin i mange friske farver, og bindebånd i nakken. Mærket er klippet af, så husker ikke mærke, og str vil jeg sige str M/L. BYD!

Billede 25: Vero Moda top i sort satin stof. str 40. BYD!

Billede 26+27: Vero moda top i str small, men kan godt bruges af en str medium. BYD!

Billede 28+29: Vero moda sort halterneck top, med guldpalietter. Str M/L

Billede 30+31: Hindbær/orange top med sødt ærme fra AMISU, Str Medium. BYD!

Billede 32+33 Grå top fra Vero moda str Medium.

Billede 34+35: Lyserød/sort blondetop fra London i str 42, men ville sige en dansk str L. Aldrig brugt. BYD!

Billede 36+37: Sort top med guldstriber og bindebånd i livet. Har klippet mærket af, så str vil jeg sige er en M/L

Billede 38+39+40: Sisterspoint tunnika med bindebånd i livet, og flagremus "flyvske" ærmer. Str M/L Der er kommet et lille hul under det ene ærme. BYD!

Billede 41+42: Sisterspoint kjole med så fint fald, og sidder så fint hvis man har lidt mave da den dækker det 100 % Den har palietter i udskæringen og er bare så fin. Den er str S/M men er meget fleksibel i stoffet. BYD!

Billede 43+44+45: Sisterspoint kjole i lækkert fleksibelt stof, som dækker rigtig godt hvis man har lidt man gerne vil skjule Den har bindebånd i nakken. Der er kommet et lille hul i stoffet under det ene bryst, men det kan fikses med nål og tråd. Str M/L BYD!

Billede 46+47. Guld dlimmer kjole med guld palietter i ukendt mærke str M/L. Aldrig brugt. BYD!

Billede 48: Satinkjole fra H&M med blomstertryk, rigtig let og lækker sommerkjole i str Medium. BYD!

Billede 49: Satinkjole fra Vero Moda i str 38 med gul/brunt blomsterprint. BYD!

Billede 50+51: Satinkjole fra H&M i Pink str Medium. BYD

Billede 52: Gina Tricot top i lækkert stof og fint vandfald foran. Str Xs men stor i str. BYD

Billede 53: H&M Sød sommerkjole i gul str Small men stor i str. BYD!

Billede 54: H&M Sød blå sommerkjole, mærket er pillet ud med vil sige det er en str 38. BYD!

Billede 55: Object sort tunnika, vil sige det er en str L, men har klippet mærket af.

Billede 56+57: Veromoda sort kjole i skinnende stof, som godt kunne ligne læderlook. Sødt fald foran ved brystet, og knaplukning i nakken. BYD!

Billede 58: Vero Moda grå let cardigan i str L. BYD!

Billede 59: Milla strik cardigan str Medium. BYD!

PIGER, BYD LØS - SÅ JEG KAN FÅ RYDDET OP 

Str og pris på de enktelte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.