Vores "farvel" til vores bette stjerne'Noah :'( (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

TR

Maja84 skriver:

Det Er desværre langtfra altid man finder forklaringen har selv en kusine som mistede kort efter md, og der fandt de heller ingen forklaring. Det Er desværre for tidligt i forhold til organerne som skal modnes og fungere. Lige hørt at min venindes veninde, mistede tvillinger i uge 23+ den ene døde efter 1 time, den anden efter 2 dage
Det Er så frygteligt, men er jo årsag til man er gravid 9 mdr, og skal ikke meget til før man kan mærke forskel
Men er så frygteligt i har mistet lille Noah, og ikke vide hvorfor. Det Er så uretfærdigt. Og folk kan være så hårde, kan huske jeg blev meget forarget over min stedmor, dengang med min kusine. hun var meget ung, og var ikke med vilje hun blev gravid, så det var jo klart for hendes eget bedste at hun mistede, ifølge min stedmor
Får du brug for snak eller kram er du velkommen til at skrive

INGEN fortjener at miste sit barn, uanset om man er gravid eller har født.

Ej hvor har jeg ondt af hende/dem .. Hvordan kom hun videre osv ? Vi har sagt ja til at få ham undersøgt fra top til tå , i håb om vi får en forklaring ! (spicelt efter det forløb vi har været igennem med sygehuset, de læg om det hele) ved ikk om du har læst vores forløb op til vi mistede ham .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Kløver

TR skriver:

HHaHardfuldFujfulgfulgtmmemed

Ej hvor har jeg ondt af hende/dem .. Hvordan kom hun videre osv ? Vi har sagt ja til at få ham undersøgt fra top til tå , i håb om vi får en forklaring ! (spicelt efter det forløb vi har været igennem med sygehuset, de læg om det hele) ved ikk om du har læst vores forløb op til vi mistede ham .

Har godt fulgt med, desværre lider jeg lidt af ammehjerne, så er ikke inde i detaljerne. Men kan godt forstå jer. Hendes pige blev også undersøgt, men de kunne alligevel ikke finde forklaring, og de sagde der var jo så meget som kunne være gået galt, så det kunne være svært mig bekendt er hun stadig mærket af tabet, og har ikke haft det nemt. Så synd for hende.
Jeg håber meget de finder ud af hvorfor i mistede Noah

Anmeld

16. maj 2012

TR

Maja84 skriver:

Har godt fulgt med, desværre lider jeg lidt af ammehjerne, så er ikke inde i detaljerne. Men kan godt forstå jer. Hendes pige blev også undersøgt, men de kunne alligevel ikke finde forklaring, og de sagde der var jo så meget som kunne være gået galt, så det kunne være svært mig bekendt er hun stadig mærket af tabet, og har ikke haft det nemt. Så synd for hende.
Jeg håber meget de finder ud af hvorfor i mistede Noah

Har virkelig ondt af hende ! Ja gør jeg os , for moderkagen og ham fejlet intet hva de ku sige på sygehuset ., Tror de finder frem til de ikk ved det

Anmeld

16. maj 2012

Kløver

TR skriver:

LJELJe

Har virkelig ondt af hende ! Ja gør jeg os , for moderkagen og ham fejlet intet hva de ku sige på sygehuset ., Tror de finder frem til de ikk ved det

Jeg håber meget de finder ud af hvorfor, så i ikke skal gå i uvished

Anmeld

16. maj 2012

TR

Maja84 skriver:

Jeg håber meget de finder ud af hvorfor, så i ikke skal gå i uvished

Os mig, helt vildt !!

- Vi har jo valgt at tage cheffen på afd. til samtale fordi vi vil klage over forløbet !!..

Anmeld

16. maj 2012

Kløver

TR skriver:

omiogsåogsåtåvaværværeværet

Os mig, helt vildt !!

- Vi har jo valgt at tage cheffen på afd. til samtale fordi vi vil klage over forløbet !!..

Det har da også været hårdt forløb, mener i det måske Kunne være undgået. Det var dig der var inde af mange gange pga blødninger ikke ?

Anmeld

16. maj 2012

TR

Maja84 skriver:

Det har da også været hårdt forløb, mener i det måske Kunne være undgået. Det var dig der var inde af mange gange pga blødninger ikke ?

jo det var mig ..

Nej, de sir at vi vil ha mistet det før eller siden..

men jeg/vi mener de godt kunne have sagt sandheden til os og at de i de mindste havde ind lagt mig så jeg ikke sku føde ham "hjemme" i wc'et, de tog os ALDRIG seriøs !!

Anmeld

16. maj 2012

Kløver

TR skriver:

ad

jo det var mig ..

Nej, de sir at vi vil ha mistet det før eller siden..

men jeg/vi mener de godt kunne have sagt sandheden til os og at de i de mindste havde ind lagt mig så jeg ikke sku føde ham "hjemme" i wc'et, de tog os ALDRIG seriøs !!

Øv at de intet kunne gøre. Er så svært sådan noget, og nogle læger tager det mere seriøst end andre. Frygteligt du måtte føde på den måde håber i får fundet løsning med dem.
Fik du bare veer uden varsel eller ? Kan huske du skrev det skete hjemme ved svigerforældrene, må have været så frygteligt

Anmeld

16. maj 2012

TR

Maja84 skriver:

Øv at de intet kunne gøre. Er så svært sådan noget, og nogle læger tager det mere seriøst end andre. Frygteligt du måtte føde på den måde håber i får fundet løsning med dem.
Fik du bare veer uden varsel eller ? Kan huske du skrev det skete hjemme ved svigerforældrene, må have været så frygteligt

Jeg havde rigtig mange smerter om mandagen (hvor det sker fredag) så slemt jeg står ind over bordet , jeg ringer til sygehuset og får afvide jeg skal tag nogle piller og se om det går over .. For der var ikk personale til at kig på mig .. Smerterne kommer igen fredag hvor det så sker

Anmeld

16. maj 2012

Miss Church

Tanker til dig, din familie og jeres lille stjerne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.