Vores "farvel" til vores bette stjerne'Noah :'( (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

sweet

TR skriver:

Onsdag d. 9 maj.

Skulle vi sige " farvel" til vores smukke lille stjerne'Noah i kapeltet Vores kærlighedsbarn
Super hårdt ! .. Tårerne trillede bare ! ..

Det er så ubeskriveligt hvad det er for nogle følelser man går igennem, har svært ved at sætte ord på hvor stor et savn jeg/vi har til det bette væsen, som vi slet ikke nået at have i vores arme  

K**** vi savner vores guldklumpkunne være 21+1 henne idag

- Nu mangler vi bare at blive ringet op, så vi kan komme op lægge vores elskede engel i jorden

Lige et par billeder fra dagen

det gør mig virkelig ondt at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Kløver

TR skriver:

ssirinringringeddeefteeftera

Jeg havde rigtig mange smerter om mandagen (hvor det sker fredag) så slemt jeg står ind over bordet , jeg ringer til sygehuset og får afvide jeg skal tag nogle piller og se om det går over .. For der var ikk personale til at kig på mig .. Smerterne kommer igen fredag hvor det så sker

Hvor må det ha været frygteligt, kunne du slet ikke nå at ringe efter ambulance. En jeg kender, fødte også en dreng, dog bare på toilettet derhjemme, hun var 16 uger henne, kom ud af den blå luft, og hun blev så chokeret hun skyllede ud. Det var så synd for hende.
Ej hvor er Det også frygteligt de ikke havde personale nok, det Skal der bare være, uanset om de kunne gøre noget eller ej, så fortjener ingen din oplevelse, men at komme ind og få hjælp og støtte

Anmeld

16. maj 2012

Laulund87

Er frygtelig ked af jeres tab!

Anmeld

16. maj 2012

TR

Maja84 skriver:

Hvor må det ha været frygteligt, kunne du slet ikke nå at ringe efter ambulance. En jeg kender, fødte også en dreng, dog bare på toilettet derhjemme, hun var 16 uger henne, kom ud af den blå luft, og hun blev så chokeret hun skyllede ud. Det var så synd for hende.
Ej hvor er Det også frygteligt de ikke havde personale nok, det Skal der bare være, uanset om de kunne gøre noget eller ej, så fortjener ingen din oplevelse, men at komme ind og få hjælp og støtte

Nej først bag efter ;'( jeg vidst godt hva der var sket for det lettet sådan i maven bagefter ;/ ..

Anmeld

16. maj 2012

TR

Laulund87 skriver:

Er frygtelig ked af jeres tab!

Taaaaak

Anmeld

16. maj 2012

TR

sweet skriver:

det gør mig virkelig ondt at høre

Tak skal du have

Anmeld

17. maj 2012

Kløver

TR skriver:

ddedettåvaværværeeFrfrygtefrygfrygtfrygteligfrygtelifrygtelig

Nej først bag efter ;'( jeg vidst godt hva der var sket for det lettet sådan i maven bagefter ;/ ..

Åh hvor må frygteligt, især for dig og din kæreste, men også dine svigerforældre. Håber det bliver dejligt vejr når i skal sætte kisten, og i kan få en mindefuld afsked med jeres Noah, smukt navn

Kæmpe kram, og som skrevet tidligere er du også velkommen til at skrive pb hvis du får brug for noget

Anmeld

17. maj 2012

TR

Maja84 skriver:

Åh hvor må frygteligt, især for dig og din kæreste, men også dine svigerforældre. Håber det bliver dejligt vejr når i skal sætte kisten, og i kan få en mindefuld afsked med jeres Noah, smukt navn

Kæmpe kram, og som skrevet tidligere er du også velkommen til at skrive pb hvis du får brug for noget

- jeg kan slet ikk sætte ord på det , vi har et kæmpe had til sygehuset fordi de aldrig tog os seriøs ! .. Taaaak skal du have søde , vi elsker os det navn ..

Anmeld

17. maj 2012

Kløver

TR skriver:

- jeg kan slet ikk sætte ord på det , vi har et kæmpe had til sygehuset fordi de aldrig tog os seriøs ! .. Taaaak skal du have søde , vi elsker os det navn ..

Kan godt forstå jer, har selv haft uheldige episoder hvor jeg måtte banke i bordet og hvor det ikke blev taget seriøst. Det burde bare ikke være nødvendigt, specielt da man jo netop ikke altid selv ved hvad der er galt selvom de måske ikke kunne hjælpe, kunne i ha fået meget bedre forløb håber snart i hører noget ang klagen.

Anmeld

17. maj 2012

TR

Maja84 skriver:

Kan godt forstå jer, har selv haft uheldige episoder hvor jeg måtte banke i bordet og hvor det ikke blev taget seriøst. Det burde bare ikke være nødvendigt, specielt da man jo netop ikke altid selv ved hvad der er galt selvom de måske ikke kunne hjælpe, kunne i ha fået meget bedre forløb håber snart i hører noget ang klagen.

Nemlig ! - selvf. Er sorgen der ved at have mistet men forløbet sidder også i mig/os .. Vi venter på vi får en tid så vi kommer op og snakker med cheffen på sygehuset om det hele ! .. Hvis ikk han/hun vil gør noget , sender vi klagen ind og hvis det ikk hjælper, skriver vi i bt avisen !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.