Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Onsdag d. 9 maj.
Skulle vi sige " farvel" til vores smukke lille stjerne'Noah i kapeltet Vores kærlighedsbarn Super hårdt ! .. Tårerne trillede bare ! ..
Det er så ubeskriveligt hvad det er for nogle følelser man går igennem, har svært ved at sætte ord på hvor stor et savn jeg/vi har til det bette væsen, som vi slet ikke nået at have i vores arme
K**** vi savner vores guldklumpkunne være 21+1 henne idag
- Nu mangler vi bare at blive ringet op, så vi kan komme op lægge vores elskede engel i jorden
Lige et par billeder fra dagen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TR skriver: Onsdag d. 9 april. Skulle vi sige " farvel" til vores smukke lille stjerne'Noah i kapeltet Vores kærlighedsbarn Super hårdt ! .. Tårerne trillede bare ! .. Det er så ubeskriveligt hvad det er for nogle følelser man går igennem, har svært ved at sætte ord på hvor stor et savn jeg/vi har til det bette væsen, som vi slet ikke nået at have i vores arme K**** vi savner vores guldklumpkunne være 21+1 henne idag - Nu mangler vi bare at blive ringet op, så vi kan komme op lægge vores elskede engel i jorden Lige et par billeder fra dagen
Onsdag d. 9 april.
dit tab kan jeg kun forestille mig gør helt uendelig ondt og det er aldrig rimeligt når folk skal sådan noget igennem..
Jeg sender jer masser af knus og tanker..
men synes måske ( uden at træde på dig) at du godt kan skrive hvad du har lagt billed ind af fordi når man selv har begravet en på 2 år så er dit billed et meget stort slag og ved der er flere herinde der har mistet...
masser af tanker og knus..
kan ikke skrive nået der kan trøste dig.
Har selv været der desværre.
mange
Til dig og manden.
Henriette
Ej, hvor er det forfærdeligt!! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, men vil ikke gå uden .. kan slet ikke tænke mig til hvor hårdt det må være!
I fortjener al mulig held og lykke fremover!
Carl-Emil's mor skriver: dit tab kan jeg kun forestille mig gør helt uendelig ondt og det er aldrig rimeligt når folk skal sådan noget igennem.. Jeg sender jer masser af knus og tanker.. men synes måske ( uden at træde på dig) at du godt kan skrive hvad du har lagt billed ind af fordi når man selv har begravet en på 2 år så er dit billed et meget stort slag og ved der er flere herinde der har mistet... masser af tanker og knus..
Tænker at man måske skulle gå udenom tråden ..
Tror bestemt ikke det har været trådstarters hensigt , og overskriften er rimelige sigende .
Er ked af at du har måtte igennem den smerte dette måtte være , og forstår de måtte være hårdt .
Men trådstarter er i stort sorg og har haft lyst brug for at dele lidt fra dagen . Selvfølgelig beklageligt det rammer dig .
Men tænker at man så kunne vælge at gå uden om tråden .. Overskriften siger jo netop hvad tråden handler om
puha, det skærer i hjertet
Føler med jer
- Ja, det har du ret i, hvordan får jeg skiftet overskriften ??
Hvor gør det mig ondt at i måtte opleve den store sorg ..
Slet ikke retfærdigt , håber i fik taget en god afsked .
Mange tanker til jer og alt helt & lykke fremover
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128