Vores "farvel" til vores bette stjerne'Noah :'( (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.184 visninger
105 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

TR

Onsdag d. 9 maj.

Skulle vi sige " farvel" til vores smukke lille stjerne'Noah i kapeltet Vores kærlighedsbarn
Super hårdt ! .. Tårerne trillede bare ! ..

Det er så ubeskriveligt hvad det er for nogle følelser man går igennem, har svært ved at sætte ord på hvor stor et savn jeg/vi har til det bette væsen, som vi slet ikke nået at have i vores arme  

K**** vi savner vores guldklumpkunne være 21+1 henne idag

- Nu mangler vi bare at blive ringet op, så vi kan komme op lægge vores elskede engel i jorden

Lige et par billeder fra dagen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Carl-Emil's mor

TR skriver:

Onsdag d. 9 april.

Skulle vi sige " farvel" til vores smukke lille stjerne'Noah i kapeltet Vores kærlighedsbarn

Det er så ubeskriveligt hvad det er for nogle følelser man går igennem, har svært ved at sætte ord på hvor stor et savn jeg/vi har til det bette væsen, som vi slet ikke nået at have i vores arme  

- Nu mangler vi bare at blive ringet op, så vi kan komme op lægge vores elskede engel i jorden

dit tab kan jeg kun forestille mig gør helt uendelig ondt og det er aldrig rimeligt når folk skal sådan noget igennem..

Jeg sender jer masser af knus og tanker..

men synes måske ( uden at træde på dig) at du godt kan skrive hvad du har lagt billed ind af fordi når man selv har begravet en på 2 år så er dit billed et meget stort slag og ved der er flere herinde der har mistet...

masser af tanker og knus..

Anmeld

14. maj 2012

H+S Skjolgborg.

kan ikke skrive nået der kan trøste dig.

Har selv været der desværre.

mange

Til dig og manden.

Henriette

Anmeld

14. maj 2012

HeidiØ

TR skriver:

Onsdag d. 9 april.

Ej, hvor er det forfærdeligt!! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, men vil ikke gå uden  .. kan slet ikke tænke mig til hvor hårdt det må være!

I fortjener al mulig held og lykke fremover!

Anmeld

14. maj 2012

bullerbassen

Carl-Emil's mor skriver:

dit tab kan jeg kun forestille mig gør helt uendelig ondt og det er aldrig rimeligt når folk skal sådan noget igennem..

men synes måske ( uden at træde på dig) at du godt kan skrive hvad du har lagt billed ind af fordi når man selv har begravet en på 2 år så er dit billed et meget stort slag og ved der er flere herinde der har mistet...

Tænker at man måske skulle gå udenom tråden ..

Tror bestemt ikke det har været trådstarters hensigt , og overskriften er rimelige sigende .

Er ked af at du har måtte igennem den smerte dette måtte være , og forstår de måtte være hårdt .

Men trådstarter er i stort sorg og har haft lyst brug for at dele lidt fra dagen . Selvfølgelig beklageligt det rammer dig .

Men tænker at man så kunne vælge at gå uden om tråden .. Overskriften siger jo netop hvad tråden handler om

Anmeld

14. maj 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

puha, det skærer i hjertet

Føler med jer

Anmeld

14. maj 2012

TR

Carl-Emil's mor skriver:

- Ja, det har du ret i, hvordan får jeg skiftet overskriften ??

Anmeld

14. maj 2012

bullerbassen

Hvor gør det mig ondt at i måtte opleve den store sorg ..

Slet ikke retfærdigt , håber i fik taget en god afsked .

Mange tanker til jer og alt helt & lykke fremover

Anmeld

14. maj 2012

MKuhr

TR skriver:

Onsdag d. 9 april.

Hvor gør det ondt og hvor er det hårdt og uretfærdigt! det gør mig ondt søde

Håber i finder fred når i har lagt jeres stjerne i jorden. Er sikker på at når i ser op på himlen vil han blinke til jer

Al held og lykke fremover.

Anmeld

14. maj 2012

Kofoed.

Flot begravelse. Hvordan var det ellers?

(vil næsten ikke, men var det ikke maj du mente?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.