Symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2009

SaNiNa

nannajohansen skriver:

Jeg bløder heller ikke som jeg gør når jeg har min mens.
men jeg skal tisse næsten hele tiden synes jeg. i;

Jeg ville helt klart teste igen imorgen... jeg bløde osse i starten af graviditeten og gør det stadig lidt i perioder...

så frem med testene igen eler få en tid ved læge og få lavet en test der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

nannajohansen

Sanne skriver:

Jeg ville helt klart teste igen imorgen... jeg bløde osse i starten af graviditeten og gør det stadig lidt i perioder...

så frem med testene igen eler få en tid ved læge og få lavet en test der

Hvor meget blødte du ? plet blødte du kun eller ?
hvor lang tid efter du plejede at få din mens , testede du ?

Anmeld

21. april 2009

SaNiNa

nannajohansen skriver:

Hvor meget blødte du ? plet blødte du kun eller ?
hvor lang tid efter du plejede at få din mens , testede du ?

Det har været meget forskelligt hvor meget jeg har blød men rimelig meget syntes jeg eftersom jeg var gravid... det var ikke kun lige omkring der hvor min mens ellers skulle have været kommet...

jeg testede positiv dagen efter jeg skulle have haft min mens denne gang.

første gang testede jeg positiv på 12 dagen og anden gang på 5 dagen... det gik desværre galt rimelig hurtig og jeg var ikke været i tvivl de gangen jeg har tabt... det gjorde så fanden ondt...

Anmeld

21. april 2009

nannajohansen

Sanne skriver:

Det har været meget forskelligt hvor meget jeg har blød men rimelig meget syntes jeg eftersom jeg var gravid... det var ikke kun lige omkring der hvor min mens ellers skulle have været kommet...

jeg testede positiv dagen efter jeg skulle have haft min mens denne gang.

første gang testede jeg positiv på 12 dagen og anden gang på 5 dagen... det gik desværre galt rimelig hurtig og jeg var ikke været i tvivl de gangen jeg har tabt... det gjorde så fanden ondt...

Okay, jeg skal ned her imorgen og ha købt en.
men jeg tvivler på at de virker ordenligt, man kan købe 2 for 40 så må de da ikke kunne være til at stole på ?

Jeg er ked af at høre at du har haft tabt det, jeg har selv haft prøvet det og er også bange for at jeg skulle tabe det denne gang, hvis det er.

Anmeld

21. april 2009

Miss BananaHammock

men jeg tvivler på at de virker ordenligt, man kan købe 2 for 40 så må de da ikke kunne være til at stole på ?

Jeg er ked af at høre at du har haft tabt det, jeg har selv haft prøvet det og er også bange for at jeg skulle tabe det denne gang, hvis det er.

Nu er jeg absolut ikke ekspert, men mener at jeg har hørt at de allesammen virker (dyr som billig) forskellen ligger i hvor tidligt de kan registrere det og hvor lette de er at håndtere. Men du må ikke hænge mig op på det

Krydser alt hvad jeg kan for dig!!!!

Anmeld

21. april 2009

SaNiNa

nannajohansen skriver:

jeg har købe de billige og der er kun engang hvor den viste forkert, hvor den osse vist forkert ved lægen...
Men hvis du ikke stoler nok på de teste man kan købe ville jeg gå til lægen og få lavet en test.

Tak, ja det er virkelig ikke sjovt at tabe, men man bliver nød til at se positiv på det, når man bliver gravid igen... nu venter jeg vores første barn og han kommer jo snart til verden så det kan godt lade sig gøre...

Anmeld

21. april 2009

Diana...

Nena skriver:

Nu er jeg absolut ikke ekspert, men mener at jeg har hørt at de allesammen virker (dyr som billig) forskellen ligger i hvor tidligt de kan registrere det og hvor lette de er at håndtere. Men du må ikke hænge mig op på det

Krydser alt hvad jeg kan for dig!!!!

Nemlig rigtig. det har jeg os hørt en streg er en streg og det skulle de ikke kunne vise forkert.

her fra.

Anmeld

21. april 2009

nannajohansen

Okay det var dejligt at vide.
jeg prøver at ta en hjemmetest og hvis den så viser ugyldig igen, så tager jeg et smut forbi lægen og får det tjekket .

Anmeld

21. april 2009

nannajohansen

Kunne i bløde flere dage i træk selvom i var gravide ?

Anmeld

21. april 2009

nannajohansen

Kunne i bløde flere dage i træk selvom i var gravide ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.