Symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2009

nannajohansen

Jeg sidder lige nu med mange mens agtige smerter, og det har jeg haft de sidste par dage, og jeg har meget ømme bryster, jeg er på p-piller men jeg har haft glemt at ta' dem i 2 dage og så tog jeg dem igen, jeg stoppede så med dem 1 uge efter og jeg har stadig ikke fået min mens 14 dage efter jeg tog min sidste p-pille, normalt når jeg bare stopper med at ta' dem, så kommer min mens med det samme nogle timer efter, eller dagen efter på det tidpunkt jeg plejer at ta' min p-pille. Men jeg har fået afvide af mange at hvis man stopper 1 eller 2 dage med at tage sine p-piller og så tager dem igen, så virker de ikke som de skal, og at man så sagtens kan risikere at blive gravid. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

Mira0911

Man kan jo blive gravid, selvom man er på P-piller... Så en lille risiko er der... Har ikke helt forstand på det.. Jeg er ret sikker på at du har en chance for at være gravid nu, som du beskriver med de symptomer der er...

Anmeld

20. april 2009

MaleneG

nannajohansen skriver:

Jeg sidder lige nu med mange mens agtige smerter, og det har jeg haft de sidste par dage, og jeg har meget ømme bryster, jeg er på p-piller men jeg har haft glemt at ta' dem i 2 dage og så tog jeg dem igen, jeg stoppede så med dem 1 uge efter og jeg har stadig ikke fået min mens 14 dage efter jeg tog min sidste p-pille, normalt når jeg bare stopper med at ta' dem, så kommer min mens med det samme nogle timer efter, eller dagen efter på det tidpunkt jeg plejer at ta' min p-pille. Men jeg har fået afvide af mange at hvis man stopper 1 eller 2 dage med at tage sine p-piller og så tager dem igen, så virker de ikke som de skal, og at man så sagtens kan risikere at blive gravid. ?

Man kan godt blive gravid hvis man glemmer at tage dem i nogle dage

Anmeld

20. april 2009

nannajohansen

Okay, det er super dejligt at i vil svare mig
men så er der jo ikke så meget andet at gøre en at købe en test og så få det tjekket

Anmeld

20. april 2009

Mira0911

Nemlig... Så bare kom afsted i en fart... Venter Spændt

Anmeld

20. april 2009

MaleneG

Skriv endelig hvad svaret bliver

Anmeld

20. april 2009

nannajohansen

Var jeres stikken i underlivet meget kraftige indimellem ?

Anmeld

20. april 2009

Mira0911

nannajohansen skriver:

Var jeres stikken i underlivet meget kraftige indimellem ?

Nej egentlig ikke... Havde kun mens lignende smerter...

Anmeld

20. april 2009

Bastian

Jeg havde ingen symptomer overhovedet.

Anmeld

20. april 2009

nannajohansen

Det er også mens lignende smerter jeg har.

Min mave er også meget oppustet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.