Symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2009

Mira0911

nannajohansen skriver:

Det er også mens lignende smerter jeg har.

Min mave er også meget oppustet.

Jeg var almindelig da jeg fandt ud af jeg var gravid, ingen oppustet mave, spiste heller ikke mere end jeg plejede.. (Jeg synes det er skrøner med at spise mere end hvad man plejer, og spisevaner) Havde det slet ikke i min graviditet.. Kun mens lignende smerter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

nannajohansen

Okay jeg skal ned her idag og købe en test så jeg kan få det tjekket idag

men hvilke graviditetsteste er de bedste ?

Anmeld

20. april 2009

Mira0911

Apoteket har end masse gode.. Tag ned og kig på udvalget.. det er forskelligt fra kvinde til kvinde, hvad man synes er bedst af graviditetsteste...

Anmeld

20. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Okay jeg skal ned her idag og købe en test så jeg kan få det tjekket idag

men hvilke graviditetsteste er de bedste ?

jeg har ikke været i tvivl når jeg har været gravid.. jeg har bare ku fornæmme det, faktisk lige når jeg var blevet det...har haft mens smerter som jeg plejer, men mensen kom bare ikke... det lyder meget som om du er gravid, har du regnet på om i har haft sex i din ælløsnings periode??? ca 10 dage efter mens... har du fået købt en test, vi er jo meget nysgerrig om du er gravid eller det er din krop der driller dig.... er det enlig et ønske at du vil være gravid... ??? alle graviditets teste sku ku vise om du er gravid, så find du bare en billig en...

Anmeld

20. april 2009

nannajohansen

karina22 skriver:

jeg har ikke været i tvivl når jeg har været gravid.. jeg har bare ku fornæmme det, faktisk lige når jeg var blevet det...har haft mens smerter som jeg plejer, men mensen kom bare ikke... det lyder meget som om du er gravid, har du regnet på om i har haft sex i din ælløsnings periode??? ca 10 dage efter mens... har du fået købt en test, vi er jo meget nysgerrig om du er gravid eller det er din krop der driller dig.... er det enlig et ønske at du vil være gravid... ???

Ja vi har haft sex imens jeg havde ægløsning, og der havde jeg heller ikke taget min p-pille. Jeg skal med kæresten ned og købe en test her om et par timer, så vi kan få det tjekket.

Anmeld

20. april 2009

Mira0911

Ja vi har haft sex imens jeg havde ægløsning, og der havde jeg heller ikke taget min p-pille. Jeg skal med kæresten ned og købe en test her om et par timer, så vi kan få det tjekket.

Uh lyder super godt... Øv, kan først se svaret på Onsdag om du er Gravid eller ej...

Anmeld

20. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

nannajohansen skriver:

skal vi håbe på at du er gravid???

Anmeld

20. april 2009

nannajohansen

karina22 skriver:

skal vi håbe på at du er gravid???

Ja det kunne være skønt med en lille en så jeg krydser fingre

Anmeld

20. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

nannajohansen skriver:

Ja det kunne være skønt med en lille en så jeg krydser fingre

jamen så krydser jeg også fingre for jer... lad os høre når testen er taget???!!!

Anmeld

20. april 2009

Mira0911

Jeg er os med... Krydser alt hvad vi har her....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.