Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Team Putte skriver: Hehehe Der er nok oz forskel eftersom jeg har gået hjemme siden uge 10.. Har jo lavet meget af det man skubber fra sig normalt fordi der ik er tid
Hehehe
Der er nok oz forskel eftersom jeg har gået hjemme siden uge 10.. Har jo lavet meget af det man skubber fra sig normalt fordi der ik er tid
Siden uge 10... hold da op, så trækker det rigtig ud hva??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laijona Äiti skriver: Siden uge 10... hold da op, så trækker det rigtig ud hva??
Øh ja.. Hvorfor tror du børneværelset er blevet så godt? Jeg har haft MEGET lang tid til at planlægge, undersøge og finde det bedste
Team Putte skriver: Øh ja.. Hvorfor tror du børneværelset er blevet så godt? Jeg har haft MEGET lang tid til at planlægge, undersøge og finde det bedste
Haha... Sejt, men nu er det ikke sådan at du har ladet nuldermændende gå frit og givet dem navne vel?? - det sker for nogen...
Laijona Äiti skriver: Haha... Sejt, men nu er det ikke sådan at du har ladet nuldermændende gå frit og givet dem navne vel?? - det sker for nogen...
Behøver jeg ik... Det er jo mig med den der fantastiske rengøringsmand der støvsuger, vasker gulv og det hele
Team Putte skriver: Behøver jeg ik... Det er jo mig med den der fantastiske rengøringsmand der støvsuger, vasker gulv og det hele
Nåh, har du også sådan en mand, det er dejligt ikk??
Laijona Äiti skriver: Nåh, har du også sådan en mand, det er dejligt ikk??
det er det bedste Så ingen navngivede nullermænd her i huset
Team Putte skriver: det er det bedste Så ingen navngivede nullermænd her i huset
hahaa....super
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128