var til fotograf igår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Sille86

De er så hammer flotte....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

AnnaK89

Laijona Äiti skriver:

Ja, især her hvor tiden er knap og utålmodigheden er ulidelig... Det er jo ikke heeelt let at gennemgå en graviditet har jeg erfaret..

Nej det er det ikke
Og det er nemlig vigtigt at huske hinanden den korte tid man stadig kun er 2

Anmeld

14. maj 2012

lio

AnnaKJ skriver:

Nej det er det ikke
Og det er nemlig vigtigt at huske hinanden den korte tid man stadig kun er 2

nemmerlig

Anmeld

14. maj 2012

lio

Sille86 skriver:

De er så hammer flotte....

Ihh... maange tak!

Anmeld

14. maj 2012

projekt-ønskebarn

Tusind tak for svar. Har selv overvejet lillekbh'er men ville lige se om der kom andet der måske var lidt billigere men tror priserne er nogenlunde ens alle steder . De er super flotte ihvertfald og ja det er helt sikkert vigtigt at man føler sig godt tilpas når man skal stå der og flashe sig selv halvnøgen . Jeg venter lige nogle uger endnu så jeg er lidt større og så vil jeg helt sikkert også ha' taget nogle  

Anmeld

14. maj 2012

lio

projekt-ønskebarn skriver:

Tusind tak for svar. Har selv overvejet lillekbh'er men ville lige se om der kom andet der måske var lidt billigere men tror priserne er nogenlunde ens alle steder . De er super flotte ihvertfald og ja det er helt sikkert vigtigt at man føler sig godt tilpas når man skal stå der og flashe sig selv halvnøgen . Jeg venter lige nogle uger endnu så jeg er lidt større og så vil jeg helt sikkert også ha' taget nogle  

Jeg søgte også lidt rundt inden jeg satsede på dem, fik det anbefalet af en anden herinde.  var ret nervøs for atskulle flashe mine bare babser men heldigvis var det ikke ubehageligt overhoved.

Kan se du også har lidt endnu med din lille pige.  Så Må du sige hvis du finder billigere/bedre..

Anmeld

14. maj 2012

projekt-ønskebarn

Dejligt at høre . Ja jeg har lige 10 uger endnu, dobbelt så lang tid som dig så jeg kan nok godt tåle at vente nogle uger endnu så maven bliver ligeså stor og fin som din mave. Den er stadig ikke rigtig stor syns jeg til trods for at vægten siger +9 kg  

Anmeld

14. maj 2012

lio

projekt-ønskebarn skriver:

Dejligt at høre . Ja jeg har lige 10 uger endnu, dobbelt så lang tid som dig så jeg kan nok godt tåle at vente nogle uger endnu så maven bliver ligeså stor og fin som din mave. Den er stadig ikke rigtig stor syns jeg til trods for at vægten siger +9 kg  

min siger + 10 - håber jeg kan holde den lidt nede nu.. Men det sidder da virkelig flot på dig  

Anmeld

14. maj 2012

og det var så fedt at få taget billeder af far, mor og babys hybel...

Super flotte billeder! 

Jeg kunne nu også godt tænke mig at få taget et par professionelle billeder af maven og min mand 

Anmeld

14. maj 2012

lio

*** skriver:

Super flotte billeder! 

Jeg kunne nu også godt tænke mig at få taget nogeprofessionelle billeder af maven og min mand 

Det var også bare super hyggeligt at stå op posere sammen og hygge om maven...  Er ikke super stolt af de ekstra kilo så det var rart at få positiv fokus på maven..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.