var til fotograf igår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

projekt-ønskebarn

Det var heller ikke meget. Nu du kun har 5 uger ugen - flot

Ih tak, tror de sidder lidt over det hele. Ihvertfald ikke kun på maven men håber det gør det nemmere at smide dem bagefter så  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

eliasogmor

Laijona Äiti skriver:

og det var så fedt at få taget billeder af far, mor og babys hybel...

de er bare rigtig gode.....

Anmeld

15. maj 2012

lio

eliasogmor skriver:

de er bare rigtig gode.....

Tarrkker

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

og det var så fedt at få taget billeder af far, mor og babys hybel...

FLOTTE billeder! Og fantastiske minder at have

Ville ønske min mave så gravid og ik tyk ud så havdejeg oz lavet masser af mavebilleder!

Anmeld

15. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

FLOTTE billeder! Og fantastiske minder at have

Ville ønske min mave så gravid og ik tyk ud så havdejeg oz lavet masser af mavebilleder!

det var også kanon hyggeligt..

Man kan jo evt. have en kjole på som fremhæver maven så den syner mere gravid.

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

det var også kanon hyggeligt..

Man kan jo evt. have en kjole på som fremhæver maven så den syner mere gravid.

det duer heller ik rigtig endnu.. Vi er ved at være så langt at jeg ikke længere har 2 deller på maven men der er lidt vej endnu Og så er vi så tæt på fødslen at jeg aldrig kommer afsted

Anmeld

15. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

det duer heller ik rigtig endnu.. Vi er ved at være så langt at jeg ikke længere har 2 deller på maven men der er lidt vej endnu Og så er vi så tæt på fødslen at jeg aldrig kommer afsted

Ja, tiden er knap nu... - Håber det går lidt stærk her når min barsel starter...

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja, tiden er knap nu... - Håber det går lidt stærk her når min barsel starter...

Hehe synes faktisk tiden er ved at gå i stå fordi man er ved at være godt mærket af den ekstra vægt og ik laver nær så meget mere

Anmeld

15. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Hehe synes faktisk tiden er ved at gå i stå fordi man er ved at være godt mærket af den ekstra vægt og ik laver nær så meget mere

Uhhh.. det frygter jeg, at ikke få lavet en disse og tiden snegler afsted, den kan jeg ikke lade ske... har lovet herren at pudse vinduer...

Anmeld

15. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Uhhh.. det frygter jeg, at ikke få lavet en disse og tiden snegler afsted, den kan jeg ikke lade ske... har lovet herren at pudse vinduer...

Hehehe

Der er nok oz forskel eftersom jeg har gået hjemme siden uge 10.. Har jo lavet meget af det man skubber fra sig normalt fordi der ik er tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.