Farvel, farvel, kære overvægt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Frøken J.

Camillos skriver:

Jae jeg er næsten halvvejs, er dog ikke venner med vægten Pt har ikke turde veje mig i 3 mdr. Der gik lidt sport i den herhjemme. Skrev en ugeseddel og hang på Køleskabet, så hver gang jeg skulle i køleskabet kunne jeg følge med i ugernes vægttab  

Imellem jul og nytår havde jeg taget 2,5 kg på , men 14 dage efter havde jeg tabt 3, altså det hele igen. Men på den måde fik jeg dårlig samvittighed over de ekstra kg på "køleskabet". Så jeg spiste automatisk sundere .. Jeg havde et mål på 79 kg og startede på 96 kg. Jeg nåede ned på 82, og så blev jeg gravid ..

Men er sikker på motivatoren nok skal vende tilbage ..

Det minder MEGA meget om min historie.. Var i gang med at tabe mig da jeg blev gravid, blev aldrig helt færdig.. Endte med at tage ALT for meget på under graviditeten :O Men hvad, man kan jo tabe lortet igen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

_-Kathrine-_

Du er så sej!!! Bare bliv ved med det

Anmeld

15. maj 2012

Camillos

Frøken J. skriver:

Det minder MEGA meget om min historie.. Var i gang med at tabe mig da jeg blev gravid, blev aldrig helt færdig.. Endte med at tage ALT for meget på under graviditeten :O Men hvad, man kan jo tabe lortet igen! 

det jo det.. bare man har fundet motivationen ..

Anmeld

27. maj 2012

NinaNymannMadsen

det er sejt gjort. keep up whit the good motivation.

jeg burde også komme igang kan bare ikke rigtig tage mig sammen til det. skal ha strammet maven op og tabt mig en bette smule.

Anmeld

27. maj 2012

Krussedulle

Frøken J. skriver:

Det er ikke mange måneder siden jeg skrev et oplæg herinde om, at nu skulle det være, og yada yada yada. Det HAR også været, men jeg er faldet i mange gange og startet forfra. Siden nytår har jeg været helt nede på 79,6 kilo til at komme op og ramme 86 kilo, ned og op, ned og op. Jeg har ikke kunne finde den ægte, sande og dybe motivation.

Men det har jeg nu! Den 1. maj begyndte jeg for alvor at give den gas, og som noget helt nyt dyrker jeg motion stort set hver dag nu. Jeg synes hurtigt, at det er blevet en vane og ikke noget jeg tænker over jeg skal, jeg gør det bare. Jeg holder mit kaloriebudget (tæller kalorier med madlog.dk), men har plads til fridage og usunde aftener, har jeg brug for det. Det er for livet, derfor ser jeg ikke meningen i at nægte mig selv ALT usundt indtil jeg er færdig med mit vægttab.

Jeg er super stolt af mig selv, for det går fantastisk lige nu. Fra sidste mandag til denne, altså på en uge, har jeg tabt 2,2 kilo (Fra 85,5 til 83,3) trods to fridage med kosten: Min fødselsdag hvor vi fik 4 retters middag til aften, og en dag hvor den stod på pizza til aftensmad - Samme aften dyrkede jeg dog også 1½ times motion for at forbrænde det meste af pizzaen

Alt i alt ville jeg bare dele min glæde med jer, og jeg er sikker på, at denne gang bliver gangen, hvor jeg rammer min drømmevægt på 65 kilo. Jeg er sund med kosten, jeg gør noget godt for min krop med motionen, og alt i alt kunne det ikke være bedre! Sidder du derude og har nagende samvittighed over du gerne vil i gang men ikke gør det? KOM SÅ! JUST DO IT

Jeg blogger om mit vægttabsprojekt, skulle i have lyst til at læse med www.rundtilsund.dk - Idéen til navnet (Fra rund til sund) har jeg fået af denne skønne debatkategori (Før rund, nu sund).

Og hvad med jer piger? Nogen der har lyst til at dele en succesoplevelse, hvad angår motion og vægttab?

Jeg vil smadder gerne følge dig

Syntes det er sejt det du før har gjort

Og så blev jeg ret motiveret af at vores tal er nøjagtigt de samme!!

Mit mål er også 65 kg! (i hvert fald lige nu, man ved aldrig...)

Så jeg vil gerne læse din blog

Anmeld

27. maj 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Frøken J. skriver:

Tak! Det nytter jo ikke at være ked af sin krop, imens man sidder med hånden nede i en pose chips, man må gøre noget ved det  

hvor er du sej

go for it girl

Anmeld

27. maj 2012

Frk. Himmelblå

Frøken J. skriver:

Det er ikke mange måneder siden jeg skrev et oplæg herinde om, at nu skulle det være, og yada yada yada. Det HAR også været, men jeg er faldet i mange gange og startet forfra. Siden nytår har jeg været helt nede på 79,6 kilo til at komme op og ramme 86 kilo, ned og op, ned og op. Jeg har ikke kunne finde den ægte, sande og dybe motivation.

Men det har jeg nu! Den 1. maj begyndte jeg for alvor at give den gas, og som noget helt nyt dyrker jeg motion stort set hver dag nu. Jeg synes hurtigt, at det er blevet en vane og ikke noget jeg tænker over jeg skal, jeg gør det bare. Jeg holder mit kaloriebudget (tæller kalorier med madlog.dk), men har plads til fridage og usunde aftener, har jeg brug for det. Det er for livet, derfor ser jeg ikke meningen i at nægte mig selv ALT usundt indtil jeg er færdig med mit vægttab.

Jeg er super stolt af mig selv, for det går fantastisk lige nu. Fra sidste mandag til denne, altså på en uge, har jeg tabt 2,2 kilo (Fra 85,5 til 83,3) trods to fridage med kosten: Min fødselsdag hvor vi fik 4 retters middag til aften, og en dag hvor den stod på pizza til aftensmad - Samme aften dyrkede jeg dog også 1½ times motion for at forbrænde det meste af pizzaen

Alt i alt ville jeg bare dele min glæde med jer, og jeg er sikker på, at denne gang bliver gangen, hvor jeg rammer min drømmevægt på 65 kilo. Jeg er sund med kosten, jeg gør noget godt for min krop med motionen, og alt i alt kunne det ikke være bedre! Sidder du derude og har nagende samvittighed over du gerne vil i gang men ikke gør det? KOM SÅ! JUST DO IT

Jeg blogger om mit vægttabsprojekt, skulle i have lyst til at læse med www.rundtilsund.dk - Idéen til navnet (Fra rund til sund) har jeg fået af denne skønne debatkategori (Før rund, nu sund).

Og hvad med jer piger? Nogen der har lyst til at dele en succesoplevelse, hvad angår motion og vægttab?

Godt gået!

Og den HELT RIGTIGE taktik, du har gang i der!

Dejligt at læse sådan en historie. 

-Hold styr på kcal-indtaget og dyrk noget motion, - det er vejen frem.

(Ikke alt det der Nupo-og-hvad-hedder-det-ellers-spas)

Anmeld

27. maj 2012

3rollinger

Jeg har gang i samme projekt og har vist lidt samme forhistorie som dig (???). Af med kiloerne, paa med kiloerne, af med kiloerne, paa med kiloerne.  Faktisk er det ikke noget problem at smide de kilo, det er bare et kaempe stort problem at de ikke hoppe paa igen.

Men nu er jeg begyndt at loebe. Jeg har loebet nu i 2 mdr og er ude 3-5 gange om ugen. Havde du spurgt mig til nytaar om jeg en dag skulle starte med at loebe, ville jeg have grinet og hoejlydt naegtet og paastaaet at det ikke var noget for mig. Loebning har aldrig tiltrukket mig. Men jeg har 3 boern og havde brug for en motionsform som var hurtig dvs ikke tog for meget af min tid, uden forpligtelser (udover at komme ud) og hvor boernene endda til en vis graense kan vaere med. Og der var loebning ligesom svaret. Jeg fik startet paa den helt rigtige og fuldkommen ukonkurrencemindede maade. Dvs at jeg foerste dag loeb 7 minutter, hvilket jo ikke batter vildt, men siden har jeg oeget og loeber nu 3,5 km i traek, og oeger stadig. 

Samtidig spiser jeg sundt. Jeg startede paa 80,6 og er nu, 2 mdr senere, nede paa 73,7. Dog med en uges ferie, hvor der var frit valg paa alle madhylder. Mit maal er ca 67 kg, men det vigtigste er dog at holde loebningen ved lige, mere vigtig end tallet paa vaegten.

Jeg hepper paa dig 

Anmeld

27. maj 2012

TR

Frøken J. skriver:

Super sejt gjordt !!

Bare jeg kunne det, vil gerne tabe 5-7 kg , men kan virkelig bare ikk tag mig sammen , og synes jeg har så mage ting om hovedet øv bøv ...

Kører hurtig træt i hva jeg skal spise, fordi jeg er MEGET kræsen .. !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.