Frøken J. skriver:
Det er ikke mange måneder siden jeg skrev et oplæg herinde om, at nu skulle det være, og yada yada yada. Det HAR også været, men jeg er faldet i mange gange og startet forfra. Siden nytår har jeg været helt nede på 79,6 kilo til at komme op og ramme 86 kilo, ned og op, ned og op. Jeg har ikke kunne finde den ægte, sande og dybe motivation.
Men det har jeg nu! Den 1. maj begyndte jeg for alvor at give den gas, og som noget helt nyt dyrker jeg motion stort set hver dag nu. Jeg synes hurtigt, at det er blevet en vane og ikke noget jeg tænker over jeg skal, jeg gør det bare. Jeg holder mit kaloriebudget (tæller kalorier med madlog.dk), men har plads til fridage og usunde aftener, har jeg brug for det. Det er for livet, derfor ser jeg ikke meningen i at nægte mig selv ALT usundt indtil jeg er færdig med mit vægttab.
Jeg er super stolt af mig selv, for det går fantastisk lige nu. Fra sidste mandag til denne, altså på en uge, har jeg tabt 2,2 kilo (Fra 85,5 til 83,3) trods to fridage med kosten: Min fødselsdag hvor vi fik 4 retters middag til aften, og en dag hvor den stod på pizza til aftensmad - Samme aften dyrkede jeg dog også 1½ times motion for at forbrænde det meste af pizzaen 
Alt i alt ville jeg bare dele min glæde med jer, og jeg er sikker på, at denne gang bliver gangen, hvor jeg rammer min drømmevægt på 65 kilo. Jeg er sund med kosten, jeg gør noget godt for min krop med motionen, og alt i alt kunne det ikke være bedre! Sidder du derude og har nagende samvittighed over du gerne vil i gang men ikke gør det? KOM SÅ! JUST DO IT 
Jeg blogger om mit vægttabsprojekt, skulle i have lyst til at læse med
www.rundtilsund.dk - Idéen til navnet (Fra rund til sund) har jeg fået af denne skønne debatkategori (Før rund, nu sund).
Og hvad med jer piger? Nogen der har lyst til at dele en succesoplevelse, hvad angår motion og vægttab?