Farvel, farvel, kære overvægt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

Frøken J.

BigBabyDream skriver:

Det var faktisk en rigtig rigtig god metode ..

den skal helt sikkert afprøves! 

en helt anden ting, hvis man virkelig virkelig ikke kan lade den pose være, kunne man sætte sig på cyklen MED posen .. 

Hahaha! Good one  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Lykke:)

Frøken J. skriver:

Hahaha! Good one  

dette er selvfølgelig kun en nødløsning

Anmeld

14. maj 2012

Isabella_mor

Hatten af for dit overskud især når i bøvler lidt med roses nattesøvn osv. så jeg syntes det er SMADDER FLOT... bare keep op joggin  

SKIDE FLOT...  HIGH FIVE 

Anmeld

14. maj 2012

Frøken J.

BigBabyDream skriver:

dette er selvfølgelig kun en nødløsning

Lidt motion er bedre end ingen, også med chips i hånd! Plus hvis man cykler hurtigt nok og har hård nok belastning, orker man alligevel ikke tygge på chips, for så kan man ikke få vejret. Så i virkeligheden burde man måske altid cykle imens man spiste chips! 

Anmeld

14. maj 2012

Frøken J.

isabellamor skriver:

Hatten af for dit overskud især når i bøvler lidt med roses nattesøvn osv. så jeg syntes det er SMADDER FLOT... bare keep op joggin  

SKIDE FLOT...  HIGH FIVE 

Tak Men det er ikke løgn hvad de siger omkring, at motion giver mere energi, mere overskud og bedre humør - siden jeg begyndte på daglig motion har jeg ikke haft brug for middagslur

Anmeld

14. maj 2012

Camillos

Frøken J. skriver:

Det er ikke mange måneder siden jeg skrev et oplæg herinde om, at nu skulle det være, og yada yada yada. Det HAR også været, men jeg er faldet i mange gange og startet forfra. Siden nytår har jeg været helt nede på 79,6 kilo til at komme op og ramme 86 kilo, ned og op, ned og op. Jeg har ikke kunne finde den ægte, sande og dybe motivation.

Men det har jeg nu! Den 1. maj begyndte jeg for alvor at give den gas, og som noget helt nyt dyrker jeg motion stort set hver dag nu. Jeg synes hurtigt, at det er blevet en vane og ikke noget jeg tænker over jeg skal, jeg gør det bare. Jeg holder mit kaloriebudget (tæller kalorier med madlog.dk), men har plads til fridage og usunde aftener, har jeg brug for det. Det er for livet, derfor ser jeg ikke meningen i at nægte mig selv ALT usundt indtil jeg er færdig med mit vægttab.

Jeg er super stolt af mig selv, for det går fantastisk lige nu. Fra sidste mandag til denne, altså på en uge, har jeg tabt 2,2 kilo (Fra 85,5 til 83,3) trods to fridage med kosten: Min fødselsdag hvor vi fik 4 retters middag til aften, og en dag hvor den stod på pizza til aftensmad - Samme aften dyrkede jeg dog også 1½ times motion for at forbrænde det meste af pizzaen

Alt i alt ville jeg bare dele min glæde med jer, og jeg er sikker på, at denne gang bliver gangen, hvor jeg rammer min drømmevægt på 65 kilo. Jeg er sund med kosten, jeg gør noget godt for min krop med motionen, og alt i alt kunne det ikke være bedre! Sidder du derude og har nagende samvittighed over du gerne vil i gang men ikke gør det? KOM SÅ! JUST DO IT

Jeg blogger om mit vægttabsprojekt, skulle i have lyst til at læse med www.rundtilsund.dk - Idéen til navnet (Fra rund til sund) har jeg fået af denne skønne debatkategori (Før rund, nu sund).

Og hvad med jer piger? Nogen der har lyst til at dele en succesoplevelse, hvad angår motion og vægttab?

min motivator for at tabe 14 kg på 3 mdr var at jeg har Pco og brændende ønskede mig at blive gravid .. Efter 12 kg lykkes det, nu skal jeg så bare op på hesten igen når jeg har født

Men flot med dig, jeg hepper på dig! 

Anmeld

14. maj 2012

Frøken J.

Camillos skriver:

min motivator for at tabe 14 kg på 3 mdr var at jeg har Pco og brændende ønskede mig at blive gravid .. Efter 12 kg lykkes det, nu skal jeg så bare op på hesten igen når jeg har født

Men flot med dig, jeg hepper på dig! 

Rigtig flot klaret  Og tænk, du er ved at være godt langt henne med den lille nu - Tillykke med det, og tak! 

Anmeld

14. maj 2012

Lykke:)

Frøken J. skriver:

Lidt motion er bedre end ingen, også med chips i hånd! Plus hvis man cykler hurtigt nok og har hård nok belastning, orker man alligevel ikke tygge på chips, for så kan man ikke få vejret. Så i virkeligheden burde man måske altid cykle imens man spiste chips! 

ja se dét er en fantastisk idé! men så er reglen også, at man SKAL cykle rigtig rigtig hurtigt, for chipsene skal ikke vinde  

Anmeld

14. maj 2012

Isabella_mor

Frøken J. skriver:

Tak Men det er ikke løgn hvad de siger omkring, at motion giver mere energi, mere overskud og bedre humør - siden jeg begyndte på daglig motion har jeg ikke haft brug for middagslur

det er bare fedt og så sover man også bedre om natten

Anmeld

14. maj 2012

Camillos

Frøken J. skriver:

Rigtig flot klaret  Og tænk, du er ved at være godt langt henne med den lille nu - Tillykke med det, og tak! 

Jae jeg er næsten halvvejs, er dog ikke venner med vægten Pt har ikke turde veje mig i 3 mdr. Der gik lidt sport i den herhjemme. Skrev en ugeseddel og hang på Køleskabet, så hver gang jeg skulle i køleskabet kunne jeg følge med i ugernes vægttab  

Imellem jul og nytår havde jeg taget 2,5 kg på , men 14 dage efter havde jeg tabt 3, altså det hele igen. Men på den måde fik jeg dårlig samvittighed over de ekstra kg på "køleskabet". Så jeg spiste automatisk sundere .. Jeg havde et mål på 79 kg og startede på 96 kg. Jeg nåede ned på 82, og så blev jeg gravid ..

Men er sikker på motivatoren nok skal vende tilbage ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.