nogen som ved hvad det her er ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

mortilnoahogmelina

MorDk skriver:

DDeDetOverbelastning (begyndende åreknuder måske)?

Det er desværre åre knuder ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

mortilnoahogmelina

Kay skriver:

har ik lig elæst hele tråden igennem...  men venepumpe øvelser!!! så skulle det gerne aftage og ikke blive værer eller permernent! kender flere der har fået det efter de har været gravide og ik har kunne få dem væk igen...

Okay . Tak for dit svar . Jeg vil begynde og lave dem så ..

Anmeld

15. maj 2012

VIPpigen

Pernille08 skriver:

HHeHeh

Tak . Utrolig sødt af dig at have lidt ondt af mig når jeg bare synker

Hehe... Altid... Ved hvor irriterende de er, har en enkelt selv, men ikke en jeg tænker over da den ikke er vildt synlig, eller til besvær... Men ved den er der :-(
Men godt du fandt ud af hvad det var, og at de vil gøre noget ;-)

Anmeld

15. maj 2012

mortilnoahogmelina

VIPpigen skriver:

TTi

Hehe... Altid... Ved hvor irriterende de er, har en enkelt selv, men ikke en jeg tænker over da den ikke er vildt synlig, eller til besvær... Men ved den er der :-(
Men godt du fandt ud af hvad det var, og at de vil gøre noget ;-)

Tusind tusind tak for alle dine svar og ja det er dejligt at vide hvad det er nu

Anmeld

15. maj 2012

Mor til matilde og gustav

jeg fik meget af det da jeg var gravid og må desværre skuffe dig at sige jeg stadig har mine pletter og at det er åreknuder, men hos nogle går de væk men for de fleste er det ikke noget der forsvinder sorry, men det har da os sin charme

Anmeld

15. maj 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Pernille08 skriver:

Hvad pokker er det her . Ja det ligner en blod ansamling .. det sidder bag på knæet . Det forsvinder om natten kommer igen om dagen og gør skide ondt egentlig til tider .
Jeg mener ikk selv jeg har lavede noget ., nogen som ved hvad det kan skyldes for flot er det ikk . Nogen der har prøvede noget ligende , og forsvinder det igen ??
Jeg er gravid og er 16+0 idag .

Er sikker på det er åreknuder, min mor, farmor og
Stedmor har sådan nogle og de går ikke væk :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.