nogen som ved hvad det her er ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.050 visninger
35 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

mortilnoahogmelina

Hvad pokker er det her . Ja det ligner en blod ansamling .. det sidder bag på knæet . Det forsvinder om natten kommer igen om dagen og gør skide ondt egentlig til tider .
Jeg mener ikk selv jeg har lavede noget ., nogen som ved hvad det kan skyldes for flot er det ikk . Nogen der har prøvede noget ligende , og forsvinder det igen ??
Jeg er gravid og er 16+0 idag .
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

jydeinden

Pernille08 skriver:

Hvad pokker er det her . Ja det ligner en blod ansamling .. det sidder bag på knæet . Det forsvinder om natten kommer igen om dagen og gør skide ondt egentlig til tider .
Jeg mener ikk selv jeg har lavede noget ., nogen som ved hvad det kan skyldes for flot er det ikk . Nogen der har prøvede noget ligende , og forsvinder det igen ??
Jeg er gravid og er 16+0 idag .

hmm det kunne godt lige en mindre blodspræning

Anmeld

14. maj 2012

mortilnoahogmelina

jydeinden skriver:

FFp

hmm det kunne godt lige en mindre blodspræning

Forsvinder sådan noget igen ??
Altså når jeg kigger på det tænker jeg på min gamle farmor hun havde os sådan nogen her . Og det er jo ikk just kønne ..

Jeg er kun 22 år jeg vil ikk have sådan noget.

Anmeld

14. maj 2012

VIPpigen

Uden at være helt sikker kunne det godt ligne åreknuder. Og de kan godt gøre ondt hvis blodet ikke kan cirkulere ordentligt. Jeg ville lige forhøre mig ved lægen, du kan vidst få noget creme som kan løsne det op...

Som sagt er jeg ikke helt sikker da det også kunne ligne et blåt mærke. Men det andet lyder for mig lidt mere logisk også fordi det forsvinder om natten... Det kan åreknuder gøre for så cirkulere blodet ikke så hurtigt

Anmeld

14. maj 2012

jydeinden

Pernille08 skriver:

Forsvinder sådan noget igen ??
Altså når jeg kigger på det tænker jeg på min gamle farmor hun havde os sådan nogen her . Og det er jo ikk just kønne ..

Jeg er kun 22 år jeg vil ikk have sådan noget.

altså jeg havde en på knæet ( tror jeg det var) og den forsvandt lige så stille igen med tiden.

det er ikke spor farligt som du nok ved, men nej kønt er det ikke.

Anmeld

14. maj 2012

mortilnoahogmelina

VIPpigen skriver:

Uden at være helt sikker kunne det godt ligne åreknuder. Og de kan godt gøre ondt hvis blodet ikke kan cirkulere ordentligt. Jeg ville lige forhøre mig ved lægen, du kan vidst få noget creme som kan løsne det op...

Som sagt er jeg ikke helt sikker da det også kunne ligne et blåt mærke. Men det andet lyder for mig lidt mere logisk også fordi det forsvinder om natten... Det kan åreknuder gøre for så cirkulere blodet ikke så hurtigt

Ja det var det jeg selv tænkte os . Men kunne ikke huske hvad det hed.
Men for pokker de er grimme .

Anmeld

14. maj 2012

mortilnoahogmelina

jydeinden skriver:

altså jeg havde en på knæet ( tror jeg det var) og den forsvandt lige så stille igen med tiden.

det er ikke spor farligt som du nok ved, men nej kønt er det ikke.

Okay . Håber så sandelig det forsvinder igen .

Anmeld

14. maj 2012

MissTas

VIPpigen skriver:

hopper på vognen her

er dog heller ikke sikker, men man er i større risiko for åreknuder når man er gravid. Men ville drøfte det med lægen hvis det var mig et eller andet må man vel ku gøre for det

ellers held og lykke med graviditeten

Anmeld

14. maj 2012

mortilnoahogmelina

MissTas skriver:

hopper på vognen her

er dog heller ikke sikker, men man er i større risiko for åreknuder når man er gravid. Men ville drøfte det med lægen hvis det var mig et eller andet må man vel ku gøre for det

ellers held og lykke med graviditeten

Hmm . Hvor dog irriterende .
Men tak for svar . Håber sku bare det forsvinder .

Anmeld

14. maj 2012

VIPpigen

Pernille08 skriver:

Ja det var det jeg selv tænkte os . Men kunne ikke huske hvad det hed.
Men for pokker de er grimme .

De er rigtig grimme, jeg har haft en, ikke tydelig, eller gør ondt, men det er bare øv at jeg ved den er der. Det er bare lun mig der ser den...
Som sagt så kan man få noget creme, som kan løsne op, og så tror jeg du skal lave de der venøpumpe øvelse (hedder de det) de kan også tage det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.