nogen som ved hvad det her er ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

MissTas

Pernille08 skriver:

Hmm . Hvor dog irriterende .
Men tak for svar . Håber sku bare det forsvinder .

det tror jeg helt sikkert det gør.. lav nogle venepumpeøvelser og dyrk lidt moderat motion.. det er med til at sætte blodomløbet i gang

men hør din læge af hvad du skal gøre og hvad du kan gøre det er ham/hende der ved bedst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

mortilnoahogmelina

VIPpigen skriver:

PPk

De er rigtig grimme, jeg har haft en, ikke tydelig, eller gør ondt, men det er bare øv at jeg ved den er der. Det er bare lun mig der ser den...
Som sagt så kan man få noget creme, som kan løsne op, og så tror jeg du skal lave de der venøpumpe øvelse (hedder de det) de kan også tage det.

Okay .. tak for svar .

Hvad er de der øvelser ??

Anmeld

14. maj 2012

mortilnoahogmelina

MissTas skriver:

det tror jeg helt sikkert det gør.. lav nogle venepumpeøvelser og dyrk lidt moderat motion.. det er med til at sætte blodomløbet i gang

men hør din læge af hvad du skal gøre og hvad du kan gøre det er ham/hende der ved bedst

Hvad er de der øvelser for nogen ??
Har lige kontaktet lægen skal der ned senere .

Anmeld

14. maj 2012

VIPpigen

Pernille08 skriver:

Okay .. tak for svar .

Hvad er de der øvelser ??

Det er sådan nogen bøje og strække benet øvelser... Du kan både stå op og ligge ned og lave dem... Bare gå ned på hug, og op igen... Feks 10 stk 2-3 gange om dagen, gerne mere alt afhængig af hvordan bækken og ryg har det under graviditeten... Og ellers lig i sengen og lav lissom nogen høje knæløft, eller cykel i luften... Bare du får blodomløbet i gang...

Undskyld stavefejl, men skriver fra telefonen ;-)

Anmeld

14. maj 2012

mortilnoahogmelina

VIPpigen skriver:

Det er sådan nogen bøje og strække benet øvelser... Du kan både stå op og ligge ned og lave dem... Bare gå ned på hug, og op igen... Feks 10 stk 2-3 gange om dagen, gerne mere alt afhængig af hvordan bækken og ryg har det under graviditeten... Og ellers lig i sengen og lav lissom nogen høje knæløft, eller cykel i luften... Bare du får blodomløbet i gang...

Undskyld stavefejl, men skriver fra telefonen ;-)

Okay . Tak for det . Det vil jeg prøve . Har en tid hos lægen idag . Så må vi se hvad de siger .

Anmeld

14. maj 2012

VIPpigen

Pernille08 skriver:

Okay . Tak for det . Det vil jeg prøve . Har en tid hos lægen idag . Så må vi se hvad de siger .

Giv gerne en update...

Anmeld

14. maj 2012

MissTas

Pernille08 skriver:

Hvad er de der øvelser for nogen ??
Har lige kontaktet lægen skal der ned senere .

en venepumpeøvelse kunne være hvor du ligger på ryggen og holder det pågældende ben en anelse op i luften, mens du bøjer din fod ind mod skinnebenet og tilbage igen.. du kan også gøre det mens du sidder i sofaen eller lign. okay, så må du se hvad han/hun siger til det

Anmeld

14. maj 2012

mortilnoahogmelina

VIPpigen skriver:

Giv gerne en update...

Det skal jeg nok gøre

Anmeld

14. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Det kunne godt ligne åreknuder, eller antrak til dem.

Har nemlig selv en masse af dem. :/

Anmeld

14. maj 2012

>>Carina<<

Hvis det ik forsvandt om natten så ville jeg skyde på det var blodspringninger. Jeg fik det selv samme sted da jeg var gravid men det blev der altså :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.