Tyrkiet med 12 uger gammel baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

LykkeB

mor:) skriver:

hehe. så håber jeg i havde en fantastisk tur

Hehe. Tak! Det havde vi bestemt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
LykkeB skriver:

Turen gik rigtig godt, han var bare så dygtig og sov faktisk det meste af vejen derned og hjem, trods for at flyene strejkede og vi måtte vente i lufthavnen i 8 timer, men dygtig det var han  Der var heldigvis ikke så varmt, som vi havde frygtet, men han lå bare i ble det meste af dagen. En rigtig god tur! Og kan kun anbefale at flyve med babyer, tror ikke det havde været så nemt hvis han var 6 måneder.. 

Vi skal til Tyrkiet på torsdag, og min søn er 3 mdr.

Gav du dit barn ekstra vand eller nøjedes du med amning?
Der skulle ikke være mere end 25 grader dernede, så jeg er lidt i tvivl, om han får brug for vand.

Anmeld

31. maj 2012

LykkeB

PT skriver:

Vi skal til Tyrkiet på torsdag, og min søn er 3 mdr.

Gav du dit barn ekstra vand eller nøjedes du med amning?
Der skulle ikke være mere end 25 grader dernede, så jeg er lidt i tvivl, om han får brug for vand.

Min søn fik ikke ekstra vand, ammede ham bare når han ville. Han hang lidt mere end normalt, fordi han var tørstig, men så var det max 5 min. Der var helsigvis ikke så varmt, som frygtet. Skal i være der i en uge?

Anmeld

31. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
LykkeB skriver:

Min søn fik ikke ekstra vand, ammede ham bare når han ville. Han hang lidt mere end normalt, fordi han var tørstig, men så var det max 5 min. Der var helsigvis ikke så varmt, som frygtet. Skal i være der i en uge?

Tak for svar.

Ja, vi skal være der en uge, og det er ikke så varmt endnu - der står det ca bliver 25-28 grader, så jeg håber, jeg også kan nøjes med at amme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.