Tyrkiet med 12 uger gammel baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

LykkeB

3rollinger skriver:

Hejsa

Hernede anbefaler de ihvertfald ekstra vaeske naar de er saa smaa.

Mine havde bare almindelig bomuldsbodyer paa. Her har du et par billeder af et par "spanske" babyer.

Det er ikke umiddelbart noedvendigt med en hue i flyet, naar han er 3 mdr. Jeg floej med min datter til DK da hun var to maaneder, og der var hun bare klaedt normalt paa. Men ikke hun havde hue eller noget paa. Men lidt du kan give ham paa hvis det bliver for koldt i flyet. Nogengange er det ogsaa skide varmt i flyet, saa der er ikke nogen given regel. Og et lille tyndt taeppe til at ligge over ham naar han sover.

Okay. Man skal nok bare selv lægge mærke til om man syntes at det er koldt i flyet, for så synes baby det nok også  Tror også bare det kommer helt af sig selv, når man nu er afsted.. 

Ja, tæppe er en god ide! I spanien sover dine babyer så med tæppe? eller bare et lagen? Dyne er vel ALT for varmt?

Det var godt nok nogle fine små babyer! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

3rollinger

LykkeB skriver:

Okay. Man skal nok bare selv lægge mærke til om man syntes at det er koldt i flyet, for så synes baby det nok også  Tror også bare det kommer helt af sig selv, når man nu er afsted.. 

Ja, tæppe er en god ide! I spanien sover dine babyer så med tæppe? eller bare et lagen? Dyne er vel ALT for varmt?

Det var godt nok nogle fine små babyer! 

Om sommeren naar der er 40 grader udenfor sover de bare i en body. Det kan godt vaere jeg ligger et lille lagen over, men det varer alligevel hoejst 10 minutter foer det er af igen. Men i Madrid hvor jeg bor, er der ogsaa 30º om natten. 

Saa det kommer jo ogsaa an paa om I skal op i bjergene, ud ved kysten og den slags. Om det bliver koeligere om natten. Igen ville jeg bare bruge dig selv som retningslinie. Hvis det er koeligere plejer jeg at give mine unger varmere nattoej end jeg selv har paa, da dyne/taeppe eller lagen ikke holder ret laenge ovenpaa dem.

Nu hvor de er stoerre 5 og 7 aar ligger de bare i underbukser/trusser, ligesom vi selv goer. Og helst ingenting over os.

Anmeld

14. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har rejst med min datter til Cypern da hun var 2 1/2 mdr. gammel. Hun lå ofte i en ble om dagen ellers i en body med et stofble over sig. Om aften brugte jeg meget heldragter.

Jeg ammede hende fuldt ud og gav ikke ekstra væske. Men som min sp sagde, at hvis hun blev sløv skulle jeg give hende lidt kogt koldt vand. Dog ville min mælk helt automatisk blive tyndere, så hun fik dækket sin væske.

Selvfølgelig kan man rejse med små børn - livet går jo ikke i stå  

Anmeld

14. maj 2012

LykkeB

Tak for jeres svar  nu har jeg lidt en ide om, hvordan vi gør det 

Anmeld

14. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
LykkeB skriver:

Nåh, hvor er han sød 

Jeg må på jagt efter sådan nogle dragter, men dem har han vel ikke på når i er ude i solen?? 

Det vaR dem han havde på ude i solen  Han var i klapvogn så han kom ikke i direkte sollys. Kender godt adana virkelig smuk by, kommer selv fra SIvas som er langt derfra. God tur Søde ved du kommer til at nyde det.

Anmeld

14. maj 2012

LykkeB

Aisha skriver:

Det vaR dem han havde på ude i solen  Han var i klapvogn så han kom ikke i direkte sollys. Kender godt adana virkelig smuk by, kommer selv fra SIvas som er langt derfra. God tur Søde ved du kommer til at nyde det.

Okay. Vi har bare ikke klapvogn med  håber lidt vi kan finde noget dernede han kan være i. Ja, byen er utrolig smuk! 

Tak  og tak for hjælpen..

Anmeld

14. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
LykkeB skriver:

Okay. Vi har bare ikke klapvogn med  håber lidt vi kan finde noget dernede han kan være i. Ja, byen er utrolig smuk! 

Tak  og tak for hjælpen..

Det var så lidt. Vil lige sige at du finder ikke nogen god klapvogn dernede. Hvis du gøre er de dyre end danske butikker. Så hvis jeg var dig ville jeg købe en brugt god klapvogn derfra. Vi tog til Alanya sidste år hvor vi ikke havde klapvogn med. Hold da op det var hårt for armene vi endte med at købe en derfra som kun holdte til et par uger.

Anmeld

14. maj 2012

LykkeB

Aisha skriver:

Det var så lidt. Vil lige sige at du finder ikke nogen god klapvogn dernede. Hvis du gøre er de dyre end danske butikker. Så hvis jeg var dig ville jeg købe en brugt god klapvogn derfra. Vi tog til Alanya sidste år hvor vi ikke havde klapvogn med. Hold da op det var hårt for armene vi endte med at købe en derfra som kun holdte til et par uger.

Han er jo kun 12 uger, så ved bare ikke hvor god en klapvogn er til ham. Vi skal kun være der fra lørdag til tirsdag, så det er heller ikke så mange dage. Vi har egentlig bare valgt at tage en bæresele med, men vil du råde os til at købe en klapvogn? 

Anmeld

14. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
LykkeB skriver:

Han er jo kun 12 uger, så ved bare ikke hvor god en klapvogn er til ham. Vi skal kun være der fra lørdag til tirsdag, så det er heller ikke så mange dage. Vi har egentlig bare valgt at tage en bæresele med, men vil du råde os til at købe en klapvogn? 

12 uger ? nej så er klapvogn nok ikke nødvendigt. Bare søg for at det er kæresten der bære ham konstant,  haha  Så du kan kigge rundt.

Anmeld

14. maj 2012

LykkeB

Aisha skriver:

12 uger ? nej så er klapvogn nok ikke nødvendigt. Bare søg for at det er kæresten der bære ham konstant,  haha  Så du kan kigge rundt.

Ja, så han er lille  

Hehe, du siger noget, det skal jeg helt sikkert nok sørge for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.