Intimbabering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

VNB

Frk. Himmelblå skriver:

Ha ha, godt jeg ikke er den eneste! 

Det er da også de mest ligegyldige ting, man sommetider kan gå op i. Under begge mine fødsler må jeg indrømme, at jeg på intet tidspunkt skænkede mit underlivs udseende en tanke. Og det er jeg ret taknemlig for! 

God dag.

hehe ja det er fuldstændig ligegyldigt....  

for lige præcis som du skriver, var det det SIDSTE man tænkte over under selve fødslen...  

også god dag til dig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Anonym trådstarter

Er rigtig glad for jeres svar, og tror også det bare er mig der har tænkt for meget over det. er nået frem til at jeg ikke gider bruge tid eller kræfter på at få det fjernet. Er ved at dø bare jeg skal babere mine ben så det her må gro som det nu gør.

Og ja de er nok ret så ligeglade på sygehuset. men utroligt at man kan bruge tid på at skænke det en tanke, især når der er så mange andre ting der burde fylde mere

Anmeld

14. maj 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Før jeg blev gravid intimbaberede jeg mig. Og har også gjort det mens jeg har været gravid. Men nu er maven i vejen  og jeg har ikke kunne gøre det i nogle måneder. Jeg synes der er pænt meget hår og synes ikke det er så lækkert. Ville godt have det væk inden fødsel men må nok erkende at det ikke lader sig gøre. 

Måske er detbare mig men jeg spekulere over hvad de vil tænke på sygehuset når jeg skal føde. 

Hbordan havdei i det med det og barberede i jer inden fødslen eller hvordan? 

De er ligeglade med om du har hår, tror de fleste gravide har det!
Jeg følte mig frem, da jeg simpelthen ikke kunne lade det gro. Men tror ikke lige det var super smukt klaret

Anmeld

21. maj 2012

Sifling

Ilya skriver:

Jeg spekulerer så over noget helt andet i forhold til dette, end lige ens forfængelighed!

I tilfælde af at man brister ret voldsomt under fødslen! Hvad er så mest hensigtsmæssigt i den henseende vedrørende intimbarbering?

1. Hvis man er glatbarberet, brister og skal sys en del, må det da være voldsomt irriterende at være glat, fordi hårene vil gro ud omkring syningerne og klø meget i såret?

2. Hvis man IKKE er intimbarberet, brister og skal sys, må det til gengæld være svært at holde såret ordentligt rent pga. pubeshår...?

Er der nogen, der har erfaring på området...?

Jeg bristede en del under fødslen (3. grads bristning) og jeg havde bare ladet det gro.. Jeg følte mig rigtig beskidt og ulækker da jeg kom hjem, netop fordi jeg ikke følte jeg kunne gøre mig ordentlig ren, så jeg tog en saks og klippede det værste væk Efter det var det ikke noget problem

Anmeld

21. maj 2012

Ilya

Sifling skriver:

Jeg bristede en del under fødslen (3. grads bristning) og jeg havde bare ladet det gro.. Jeg følte mig rigtig beskidt og ulækker da jeg kom hjem, netop fordi jeg ikke følte jeg kunne gøre mig ordentlig ren, så jeg tog en saks og klippede det værste væk Efter det var det ikke noget problem

Ja okay, forståeligt nok. Tak for input! (Og av!)

Anmeld

21. maj 2012

Tanjadamgaard

Anonym skriver:

Før jeg blev gravid intimbaberede jeg mig. Og har også gjort det mens jeg har været gravid. Men nu er maven i vejen  og jeg har ikke kunne gøre det i nogle måneder. Jeg synes der er pænt meget hår og synes ikke det er så lækkert. Ville godt have det væk inden fødsel men må nok erkende at det ikke lader sig gøre. 

Måske er detbare mig men jeg spekulere over hvad de vil tænke på sygehuset når jeg skal føde. 

Hbordan havdei i det med det og barberede i jer inden fødslen eller hvordan? 

Forstår udmærket din frustration. 

Jeg har tænkt på akkurat det samme, hvis jeg ikke kan klare den til fødslen. Tror jeg  at jeg køber mig fra det og får en intim voks-behandling. Men tror sgu det kommer til at gøre ondt    

Anmeld

21. maj 2012

CaWi

Den sidste uge inden jeg fødte gav jeg simpelthen op. Synes det blev alt for besværligt.
Og som de andre siger, så tænker man bestemt ik over det, når man ligger og har ondt. Stort set lige meget hvor blufærdig man er.

Jeg vil endda sige, at jeg var da glad for den ik var glat som en baby numse, da en ældre mandlig læge kom ind og hjalp til. Jo mere hpr der er, jo mindre kan de jo se hvordan man egentlig ser ud dernede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.