Intimbabering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.881 visninger
26 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

Anonym trådstarter

Før jeg blev gravid intimbaberede jeg mig. Og har også gjort det mens jeg har været gravid. Men nu er maven i vejen  og jeg har ikke kunne gøre det i nogle måneder. Jeg synes der er pænt meget hår og synes ikke det er så lækkert. Ville godt have det væk inden fødsel men må nok erkende at det ikke lader sig gøre. 

Måske er detbare mig men jeg spekulere over hvad de vil tænke på sygehuset når jeg skal føde. 

Hbordan havdei i det med det og barberede i jer inden fødslen eller hvordan? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

JonTri

Brug et spejl... Eller manden... Eller føl dig frem. Jeg gør som jeg plejer.
Tro mig... De er LIGEGLADE på sygehuset. Det er man i hvert fald de steder jeg har jobbet.

Anmeld

13. maj 2012

morbibi

Anonym skriver:

Før jeg blev gravid intimbaberede jeg mig. Og har også gjort det mens jeg har været gravid. Men nu er maven i vejen  og jeg har ikke kunne gøre det i nogle måneder. Jeg synes der er pænt meget hår og synes ikke det er så lækkert. Ville godt have det væk inden fødsel men må nok erkende at det ikke lader sig gøre. 

Måske er detbare mig men jeg spekulere over hvad de vil tænke på sygehuset når jeg skal føde. 

Hvorfor skulle de dog tænke noget på sygehuset. Det er da normalt at have behåring forneden. Nu har jeg selv været med til flere fødsler og faktisk aldrig set nogen været glatbaberet dernede. Aldrig noget jeg har skænket en tanke, før du nævner det

Anmeld

13. maj 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

På en måde ville jeg føle det mere pinligt med et barberet skridt end med et behåret under en fødsel... Altså egentlig tror jeg, ALLE er ligeglade, men jeg ville selv med en intimbarbering tænke, at fødsels-holdet ville tænke, at nu havde jeg rigtig gjort mig gymnastisk og umage for at barbere mig for deres skyld... Og så begynder det bare at blive for weird. Men jeg overtænker seriøst også den slags. 

Anmeld

13. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror ik de vil tænke for meget over det på sygehuset, de er jo van til det! 

Men ja dunken kommer ligesom lidt i vejen for det! Syntes i hvert fald heller ik det bliver nemmer! Vh stine

Anmeld

13. maj 2012

Linda-M

Jeg har holdt den ved lige, ved at føle mig frem og det er gået fint.

Jeg vil ikke ligge der med en fuld busk altså

Syntes ikke man skal gøre det til mere end det er, men for mig handler det om at jeg føler mig mere ren på denne måde

Anmeld

13. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg fik min kæreste til at hjælpe - men de sidste par uger inden fødslen opgav jeg... De har i hvart fald set det før, så det tænkte jeg ikke så meget over 

Anmeld

13. maj 2012

-Sigrid-

Jeg er ret sikker på at de ikke tænker på det, og det eneste tidspunkt jeg selv tænkte på det var da jeg ragte en hånd ned og mærkede mellem mine ben... Og blev lidt i tvivl om om det var mit eller hendes hår jeg kunne mærke (Det var hendes) ... Underligt midt i en fødsel

Anmeld

13. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Nu er det jo langt fra alle, der nogensinde intimbarberer sig, så jordemor m.fl. ved godt, kvinder har hår forneden 

Da jeg fødte mine, var intimbarbering ikke normen, og det er trods alt kun små 14 år siden. Det er ikke en naturlov, at kvinder er glatte...

Anmeld

13. maj 2012

Frejsmor

Ved du hvad, det tænker hverken du eller din JM over under din fødsel, det har I sleet ikke tid til, der sker meget vigtigere ting!!

Desuden tror jeg bestemt ikke du er den første gravide der har haft problemer med at maven var i vejen for en intimbabering, så mon ikke jordemødrene trods alt ser flere gravide med hår end uden..

Men jeg kan da godt huske jeg havde et par tanker i den retning inden min fødsel, men jeg opgav tanken og barberingen, for i virkeligheden tror jeg at jeg ville have følt mig mere nøgen og udsat, hvis jeg havde været barberet for neden(ikke at jeg overhovedet havde én eneste tanke i den retning, trods jeg normalt er virkelig blufærdig, det er bare ikke der fokus ligger under en fødsel).. Betragt det som et lille slør hehe..

Rigtig god fødsel når tid kommer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.