Intimbabering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

Sifling

Jeg kom selv til det punkt, hvor jeg tænkte "F*ck det! Nu kan det sku bare gro!" For havde simpelthen ikke overskud til det, og ja så var den der mave altså bare rigtig meget i vejen! Og jeg tænkte det altså ikke en eneste tanke under fødslen Jeg vil så sige, at der gik ikke mere end et par dage efter fødslen før jeg begyndte at prøve på at få det trimmet så godt ned som muligt (Var lidt svært da jeg bristede en del )

Men ja, som de andre siger, det er nu helt naturligt at have hår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

KM78

Man fraråder også intimbarbering de sidste 4 uger af graviditeten (læst det et sted), noget med at huden er ekstra følsomme og der skal ikke så meget til for at man ligner en der har blodsprængninger overalt.

Ikke farligt eller noget, men det ser da pænere ud med lidt hår end at ligne en overkogt kylling dernede.  JM er sgu ligeglade - de har set alle slags "hårlængder"

Anmeld

14. maj 2012

LR85

Anonym skriver:

Før jeg blev gravid intimbaberede jeg mig. Og har også gjort det mens jeg har været gravid. Men nu er maven i vejen  og jeg har ikke kunne gøre det i nogle måneder. Jeg synes der er pænt meget hår og synes ikke det er så lækkert. Ville godt have det væk inden fødsel men må nok erkende at det ikke lader sig gøre. 

Måske er detbare mig men jeg spekulere over hvad de vil tænke på sygehuset når jeg skal føde. 

Hbordan havdei i det med det og barberede i jer inden fødslen eller hvordan? 

Jeg føler mig bare frem og er forsigtig og gør det bestemt ikke lige så grundigt som normalt. 

Anmeld

14. maj 2012

Chevro

Anonym skriver:

Før jeg blev gravid intimbaberede jeg mig. Og har også gjort det mens jeg har været gravid. Men nu er maven i vejen  og jeg har ikke kunne gøre det i nogle måneder. Jeg synes der er pænt meget hår og synes ikke det er så lækkert. Ville godt have det væk inden fødsel men må nok erkende at det ikke lader sig gøre. 

Måske er detbare mig men jeg spekulere over hvad de vil tænke på sygehuset når jeg skal føde. 

Jeg synes ikke det er noget problem at gøre det, selvom maven er der? Jeg kigger ikke nødvendigvis når jeg shaver, og er derfor vandt til bare at gøre det oppe fra og ned

Det er begyndt at være værre for maven, når jeg barbere benene synes jeg (-: fordi den fylder sådan!

Anmeld

14. maj 2012

Chevro

Chevro skriver:

Jeg synes ikke det er noget problem at gøre det, selvom maven er der? Jeg kigger ikke nødvendigvis når jeg shaver, og er derfor vandt til bare at gøre det oppe fra og ned

Det er begyndt at være værre for maven, når jeg barbere benene synes jeg (-: fordi den fylder sådan!

Og jeg bryder mig ikke om at hårene er der når der er gået et par dage, er ved ved at blive tosset! Fordi de irritere og er træls, både i trussekanten i siderne og på benene! (: er nok også lidt sippet. Men vane er vane

Anmeld

14. maj 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg har altså læst et sted, at det var bedst IKKE at intimbarbere sig lige inden fødsel, pga. risiko for infektioner og des lige

Anmeld

14. maj 2012

VNB

Frk. Himmelblå skriver:

På en måde ville jeg føle det mere pinligt med et barberet skridt end med et behåret under en fødsel... Altså egentlig tror jeg, ALLE er ligeglade, men jeg ville selv med en intimbarbering tænke, at fødsels-holdet ville tænke, at nu havde jeg rigtig gjort mig gymnastisk og umage for at barbere mig for deres skyld... Og så begynder det bare at blive for weird. Men jeg overtænker seriøst også den slags. 

hahaha 

præcis sådan der tænkte jeg også.. så jeg lod det simpelthen gro med vilje et par måneder op til fødslen...  

Anmeld

14. maj 2012

Camel

Anonym skriver:

Jeg intimbarberer mig sjældent da jeg får røde kløende knopper. Men jeg har for noget tid siden fundet en bikinitrimmer (fra gillette mener jeg). Den er lige som en skraber den skærer bare håret af i en kort længde (3 mm ca.) istedet for at gå helt ned til huden og skære. Den genere ikke huden men tager den værste fornemmelse af vild busk. Jeg har ingen snitsår fået mens jeg har brugt den.

Anmeld

14. maj 2012

Frk. Himmelblå

VNB skriver:

hahaha 

præcis sådan der tænkte jeg også.. så jeg lod det simpelthen gro med vilje et par måneder op til fødslen...  

Ha ha, godt jeg ikke er den eneste! 

Det er da også de mest ligegyldige ting, man sommetider kan gå op i. Under begge mine fødsler må jeg indrømme, at jeg på intet tidspunkt skænkede mit underlivs udseende en tanke. Og det er jeg ret taknemlig for! 

God dag.

Anmeld

14. maj 2012

Ilya

Jeg spekulerer så over noget helt andet i forhold til dette, end lige ens forfængelighed!

I tilfælde af at man brister ret voldsomt under fødslen! Hvad er så mest hensigtsmæssigt i den henseende vedrørende intimbarbering?

1. Hvis man er glatbarberet, brister og skal sys en del, må det da være voldsomt irriterende at være glat, fordi hårene vil gro ud omkring syningerne og klø meget i såret?

2. Hvis man IKKE er intimbarberet, brister og skal sys, må det til gengæld være svært at holde såret ordentligt rent pga. pubeshår...?

Er der nogen, der har erfaring på området...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.