Nea85 skriver:
Hej med jer!
Min datter starter i vuggestue på tirsdag, og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad jeres børn har liggende af skiftetøj i vuggestuen / dagplejen, og hvor meget af hver? 
Vi har købt regntøj til hende, men er det ikke alt, alt for tidligt med gummistøvler til en pige på lidt over 1 år, der har gået halvanden måneds tid? Og hvad bruger man så i stedet? 
Jeg er også lidt i tvivl, om vi bør købe termotøj, bruger jeres det nu, eller har de bare jakke eller fleecedragt på? Jeg tænker, at jeg altid kan spørge dernede, men det er nu rart at høre fra andre mødre også 
Hilsen
Linnea (der ikke helt kan forstå, at hendes datter er blevet så stor nu
)
Vi har den jakke han har på om morgenen, en soft shell jakke, fleece jakke,samt termo bukser og regn bukser. De små ved os komme ikke ud i dårligt vejr, så derfor intet disideret regntøj. Regnbukserne er mest hvis det er fugtigt på jorden osv. Gummistøvler, alm sko, hjemmesko. Viggo har gummistøvler, men han har også gået i 7 måneder nu på trods af han"kun" er 18 måneder
Men hvis hun kun har gået i 1½ måned ville jeg springe gumistøvler over lidt endnu, hvis det er muligt.
4 sæt skifte tøj, da jeg har en grissebasse, der gerne for skiftet i hvert fald blusen 2 gange om dagen pga at han spilder mad/ drikke eller fordi han leger med vand på toilettet
Så har vi en sove bluse og hans nusseklud.
Line
Anmeld