Skal jeg være den første til at prikke hul her *S*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2008

Amalie og Laura

kolson skriver:

Hej med jer, jeg vil osse lige sige hej her!!
Jeg er 24 år og kommer fra nord/vestlolland nærmere betegnet 4 km fra horslunde. Jeg har en datter fra d. 18 august 2008, Naja!!
Hej til jer alle!!

Hejsa altså synes godt nok jeg kunne kende den lille pige på billedet. Hyggeligt at dig her også..

Knus

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2008

JuleMor

JuleMor skriver:

Hejsa
Jeg ville da også lige være med her *SS*

Jeg er næsten lige flyttet til Idestrup på falster fra kraghave er født og opvokset på falster. Har dog prøvet at flytte her fra og over til Struer i vestjylland, men den gik ikke så flyttede tilbage igen.
Nu går jeg så som single og er gravid i 28 uge med en termin d. 28 dec 2008, hvilket ikke er helt let når man samtidig har sukkersyge og mistet 2 fostre på 4 år......
Knus

hej
Vil lige følge op på min egen besked.......
Fredag den 21/11-08 fødte jeg på riget en dejlig lille datter 5 uger før tid.Hun vejede 21195 og var 44 lang..... Det viste sig desværre hurtigt at hun var hjertebarn og tirsdag d. 2/12-08 blev hun opereret, men har det nu efter operationen helt fint.........
Knus

Anmeld

29. juli 2009

kiwilouise

ihhh jeg vil også være med bor i nykøbing f - andre fra samme by???

Anmeld

15. august 2009

LISBETH:-)

Hejsa,

Jeg bor i Idestrup på falster, og har Amalie fra 190707 og er pt. i fertilitetsbehandling da der gerne må komme en mere SNART!!!

Anmeld

15. august 2009

starsofheaven

kiwilouise skriver:

ihhh jeg vil også være med bor i nykøbing f - andre fra samme by???

hej med dig, ja jeg bor også i Nykøbing F

Anmeld

15. august 2009

starsofheaven

Hej jeg hedder Michele, er vokset op i Idestrup som barn. Bor i Nykøbing F sammen med min kæreste og vi har sammen Josephine som er fra 310508

Anmeld

20. august 2009

gismoline

Jeg er jannie bor lidt uden for Nørre alslev laver gele og acryl negle og bruger det meste af min kostbare fritid på dette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.