Skal jeg være den første til at prikke hul her *S*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2008

EliasNoah

Hej,

Jeg hedder Camilla og bor i Stubbekøbing. Jeg har Elias fra 12. sep 06 og Noah fra 26. mar 2008.

Er her andre end mig som mangler en mødregruppe?

Hej hej vinke vinke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2008

Heiberg

Hej

Bor også på Lolland, i en dejlig lille flække med udsigt til vand og skov... Ingen klager her.. smiler.. Super dejligt sted at bo..

:P

Heiberg

Anmeld

2. juli 2008

moniquesmor

hej jeg hedder michelle bor på lolland i rødby og har lige købet hus i søllested med kæresten
er til flytter fra københavn nørrebro.

har monique fra 010507

Anmeld

5. august 2008

rikkeolsson

Jeg bor på Nord-falster, Orehoved :P
Tilflytter fra Helsingør

Anmeld

27. august 2008

Amalie og Laura

Hej hvor fedt der er så mange fra lolland falster jeg bor selv i Sakskøbing og er født i nr. alslev

Anmeld

2. oktober 2008

JuleMor

Hejsa
Jeg ville da også lige være med her *SS*

Jeg er næsten lige flyttet til Idestrup på falster fra kraghave er født og opvokset på falster. Har dog prøvet at flytte her fra og over til Struer i vestjylland, men den gik ikke så flyttede tilbage igen.
Nu går jeg så som single og er gravid i 28 uge med en termin d. 28 dec 2008, hvilket ikke er helt let når man samtidig har sukkersyge og mistet 2 fostre på 4 år......
Knus

Anmeld

9. oktober 2008

stine_olesen

Hej

Jamen jeg vil da også give mit indput, da jeg har boet flere steder på lolland og falster :)
Kommer oprindelig fra Øster Skørring ved Rødby på lolland, derfra har jeg boet i Maribo, Nykøbing, Nr. Alslev og nu ved Stubbekøbing nærmere Næs :P Og her havde jeg tænkt mig at blive i forhåbentlig laaaaaaaang tid sammen med kæresten, hans datter på 5 og vores lille engang sidst i januar :)

Og jeg er helt enig det er vigtigt at huske at det er lolland og falster, der er trodsalt både en bro og en tunnel imellem os :D

Nu kommer jeg så også selv fra der hvor roerne virkelig groer og man ikke kan forstå hvad de siger når først hø tyven rigtig er kommet i sving, så det er altid hyggeligt når der kommer nogen og glor dumt på en og siger a hva sir du hi hi :))

Knus Stine

Anmeld

3. november 2008

gittemor

Jamen så vil jeg da også være med... Jeg er vokset op i Rødby, har boet 6 år i Eskilstrup og bor nu i Toreby L.

Jeg har tre drenge, Niclas på 9 år (23. maj) og Marcus og Malthe på 2 år (13. april)

Hilsen Gitte

Anmeld

17. november 2008

kolson

Hej med jer, jeg vil osse lige sige hej her!!
Jeg er 24 år og kommer fra nord/vestlolland nærmere betegnet 4 km fra horslunde. Jeg har en datter fra d. 18 august 2008, Naja!!
Hej til jer alle!!

Anmeld

18. november 2008

schastineoglucaz

Hej alle:-D
Jeg hedder natasja og bor i sundby
er 21 år har 2 børn, en pige på 3 og en dreng på 8 måneder..
hilsen natasja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.