[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f]
Møøhh, ville bare sige, det er vigtigt ikke art kalde regionen Lolland-Falster. Jeg har en gang overhørt en flok kbh'ere skændes i toget (de slulle på weekend i Lalandia) fordi den ene fastholdt, at man skulle fra én ø (Falster) til en anden (Lolland) for at komme til Feriecenteret.
Ham der mente det var nærmest ved at blive slagtet. Jeg har intet imod Lolliker. Er opvokset i Sundby/Lolland.
- Helle[/citat]
der er mange fordomme og historier om "dem fra Lolland" - nu er jeg jo tilflytter, men det var sjovt, da vi skulle flytte her ned - folk kikkede underligt på os og sagde LOLLAND...
Har dog hørt at nu længere ned på Lolland man kommer, nu mere indfødte bliver de;)... Her hvor vi bor i Guldborg er der mange tilflyttere ... en del fra Mikkel's klasse er tilflyttere så vi føler det ikke så slemt at bo her...*GGG*
og med alt det ballade man høre om der op af, så er jeg glad for hvor jeg bor... *S*
En anden ting er "sproget" her nede både på Lolland og Falster .... Man er ikke tvivl om hvor folk kommer fra ... *G* hvor jeg vil sige BLÅ så siger man Blååååeee her nede *GG*
Knus fra Pia som er godt tilfreds med at bo hvor hun bor, ind til videre... *S*
Anmeld