Skal jeg være den første til at prikke hul her *S*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.234 visninger
26 svar
0 synes godt om
9. marts 2008

Pia.

de fleste kender mig jo allerede...

Men jeg hedder Pia og er fra Guldborg på Lolland.
Tilflytter fra Solrød strand for 2½ år siden...

(H) - knus fra Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

Mikkelmusen

Jeg hedder Christina og kommer fra Stokkemarke midt på Lolland :)

Jeg har stort set boet her hele mit liv pånær et par år fordelt over sjælland :P

Anmeld

9. marts 2008

Helle30

Jeg bor lige nord for Nyk.F. Holder mest til på juli 07, men jeg ville da lige sige hej herinde.

- Helle med Sofie fra 14.07.07

Anmeld

10. marts 2008

Susan1978

Jeg bor på nordfalster, nærmere betegnet Skovby, som ligger mellem nørre alslev og stubbekøbing, helt ude ved vandet..

Jeg har Ea fra 050304 og Emil fra 160707

Holder også til på Juli07

Susa n

Anmeld

10. marts 2008

Honningblomst

NordFalster her også...meget vigtigt det ikke er Lolland...:P
Eva

Anmeld

10. marts 2008

Mikkelmusen

hov hov eva, hvad er der galt med lolland?

Anmeld

11. marts 2008

Pia.

Eva skriver:

NordFalster her også...meget vigtigt det ikke er Lolland...:P
Eva

Ja jeg vil da også gerne høre hvad der er galt med Lolland *GG*

Her nede bor alle sgu tæt lolland eller ej ;)

Anmeld

11. marts 2008

Helle30

Møøhh, ville bare sige, det er vigtigt ikke art kalde regionen Lolland-Falster. Jeg har en gang overhørt en flok kbh'ere skændes i toget (de slulle på weekend i Lalandia) fordi den ene fastholdt, at man skulle fra én ø (Falster) til en anden (Lolland) for at komme til Feriecenteret. Ham der mente det var nærmest ved at blive slagtet. Jeg har intet imod Lolliker. Er opvokset i Sundby/Lolland. - Helle

Anmeld

12. marts 2008

Pia.

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Møøhh, ville bare sige, det er vigtigt ikke art kalde regionen Lolland-Falster. Jeg har en gang overhørt en flok kbh'ere skændes i toget (de slulle på weekend i Lalandia) fordi den ene fastholdt, at man skulle fra én ø (Falster) til en anden (Lolland) for at komme til Feriecenteret. Ham der mente det var nærmest ved at blive slagtet. Jeg har intet imod Lolliker. Er opvokset i Sundby/Lolland. - Helle[/citat] der er mange fordomme og historier om "dem fra Lolland" - nu er jeg jo tilflytter, men det var sjovt, da vi skulle flytte her ned - folk kikkede underligt på os og sagde LOLLAND... Har dog hørt at nu længere ned på Lolland man kommer, nu mere indfødte bliver de;)... Her hvor vi bor i Guldborg er der mange tilflyttere ... en del fra Mikkel's klasse er tilflyttere så vi føler det ikke så slemt at bo her...*GGG* og med alt det ballade man høre om der op af, så er jeg glad for hvor jeg bor... *S* En anden ting er "sproget" her nede både på Lolland og Falster .... Man er ikke tvivl om hvor folk kommer fra ... *G* hvor jeg vil sige BLÅ så siger man Blååååeee her nede *GG* Knus fra Pia som er godt tilfreds med at bo hvor hun bor, ind til videre... *S*

Anmeld

22. april 2008

Monique

Hej
Jeg hedder Monique og Bor i Nakskov på Lolland og har boet her hele mit liv :D

Har Josephine der er fra d. 28/7-04 og så er jeg gravid og var sat til d. 17 April men tror den strejker så vi venter stadig :D hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.