Hvad synes I om Noelle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er ik vild med det, men hader det heller slet ik! Tænker også på jul. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

dorthemus

Jeg bryder mig ikke om.det...forstår ikke helt hvorfor man giver sine børn så specielle udenlandske navne der.også skal passe til ens efternavn....men det kan jo være at du hedder noget andet end hansen eller jensen til efternavn

Anmeld

13. maj 2012

Ciss

Fine_007 skriver:

Jeg er blevet helt vild med navnet Noelle... og jeg har af en eller anden tosset grund meget svært ved at falde for pigenavne.

Hvad synes I? er det for mærkeligt? 

Alles meninger er velkomne!

Poetisk.

Anmeld

13. maj 2012

Pigent

Fine_007 skriver:

Jeg er blevet helt vild med navnet Noelle... og jeg har af en eller anden tosset grund meget svært ved at falde for pigenavne.

Hvad synes I? er det for mærkeligt? 

Alles meninger er velkomne!

Jeg kan ikke lide det 

Anmeld

13. maj 2012

Sakris

Filuca skriver:

Synes der er noget "julet" over navnet... Måske fordi glædelig jul hedder joyeux noël på fransk, og det siges på samme måde

Tænkte fuldstændig det samme! 

Er ikke særlig vild med navnet. Han kommer til at skulle udtale og stave det HELE sit liv. Kan ikke lade være med at tænke om folk tror deres børn bliver mere specielle af specielle navne?

Hvis det derimod er et navn der er normalt i et andet land du har tilknytning til, vil det i mine øjne give en helt anden mening. 

Anmeld

13. maj 2012

L&V

For mig falder det nok i kategorien "lige underligt nok" Kan lige forestille mig at barnet vil blive kaldt noller i skolen

Anmeld

13. maj 2012

Fine_007

dorthemus skriver:

Jeg bryder mig ikke om.det...forstår ikke helt hvorfor man giver sine børn så specielle udenlandske navne der.også skal passe til ens efternavn....men det kan jo være at du hedder noget andet end hansen eller jensen til efternavn

Tak, for dit svar

Jeg går ikke bevidst efter "specielle" eller "ubrugte navne".. Hvis Jeg en dag får en søn, skal han hedde Simon. 

Når det sagt, synes jeg desuden ikke der er noget galt i, når folk gerne vil give deres barn et navn, der er unikt. Det er bare hyggeligt og interssant lige at få andre folks mening

Anmeld

13. maj 2012

Fine_007

Månsson skriver:

For mig falder det nok i kategorien "lige underligt nok" Kan lige forestille mig at barnet vil blive kaldt noller i skolen

Hehe, god pointe tak, for dit svar

Anmeld

13. maj 2012

Fine_007

Sakris skriver:

Tænkte fuldstændig det samme! 

Er ikke særlig vild med navnet. Han kommer til at skulle udtale og stave det HELE sit liv. Kan ikke lade være med at tænke om folk tror deres børn bliver mere specielle af specielle navne?

Hvis det derimod er et navn der er normalt i et andet land du har tilknytning til, vil det i mine øjne give en helt anden mening. 

Jeg er ikke bevidst ude efter et navn, der skiller synderligt sig ud.. jeg faldt tilfældigvis bare for det navn. Og nej, jeg kan ikke forestille mig, at der er nogle forældre, der tror deres børn bliver mere specielle som følge af specielle navne. Det er trods alt folks børn, vi snakker om. 

Anmeld

13. maj 2012

Troldemommi

Jeg syntes det er et ganske fint navn, lidt specielt men sødt :-)

Noelle og Simon det lyder da også fint :-)

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.