Hvad synes I om Noelle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.191 visninger
32 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

Fine_007

Jeg er blevet helt vild med navnet Noelle... og jeg har af en eller anden tosset grund meget svært ved at falde for pigenavne.

Hvad synes I? er det for mærkeligt? 

Alles meninger er velkomne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

TNBC

Fine_007 skriver:

Jeg er blevet helt vild med navnet Noelle... og jeg har af en eller anden tosset grund meget svært ved at falde for pigenavne.

Hvad synes I? er det for mærkeligt? 

Alles meninger er velkomne!

jeg tror ikke jeg har hoert det foer. Hvis jeg har, er det ikke i danmark.
Jeg er ikke super vild med det, men det er da ikke grimt. Og hvis du kan li det, skal du da bare bruge det. Du er nok rimelig sikker paa at der ikke er mange der hedder det.. Man skal jo bruge det navn, man kan li, saa er andres mening jo faktisk ligegyldig. det er jo ikke deres barn.

Anmeld

12. maj 2012

Filuca

Synes der er noget "julet" over navnet... Måske fordi glædelig jul hedder joyeux noël på fransk, og det siges på samme måde

Anmeld

12. maj 2012

Fine_007

Ja, der er helt klart noget julet over det! jeg er lidt af en frankofil (vild med alt fransk), og måske derfor er jeg faldet for lige netop det navn.. det er dog godkendt, selvom det er lidt specielt..

Anmeld

13. maj 2012

Savannah

Jeg synes det er et rigtig fint navn!

Ville nok stave det Noél, men jeg er også helt skudt i navnet Emma-Noél..

Anmeld

13. maj 2012

Fenja09

Det er et fint pigenavn - ikke et jeg selv ville bruge, men det vigtigste er jo også at du/i kan lide det  Synes bestemt ikke at det er grimt og jeg ville stave det, som du har gjort.

/Fenja

Anmeld

13. maj 2012

LR85

Jeg bryder mig ikke om det. 

Troede også det ville have været til en dreng

Anmeld

13. maj 2012

Ilya

Jeg synes ikke rigtig, der er mange navne der i dag er for mærkelige, som du spørger om.

I dag hedder børn alt muligt spøjst, og Noelle synes jeg ikke er slemt! Jeg synes det er sødt. Men ja, jeg tænker også jul, som en anden nævnte.

Info:  http://www.navnebetydning.dk/pigenavn/Noelle.shtml

Anmeld

13. maj 2012

Fine_007

Mange tak, for jeres mening piger!

Jeg er glad for, at der trods alt er andre, der synes også siger god for navnet 

Anmeld

13. maj 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Ej jeg synes det er grimt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.