Termin i August..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2009

sabi1979

Jeg mærker også den liv hver dag og jeg har også været øm de sidste par dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Marcus´s mor

PUHA har sover elændigt de sidste par dage, er træt når jeg går i seng og falder om med det samme, men bare et par timer efter vågner jeg og kan slet ikke finde ro, og sover ikke resten af natten.. jeg er træt og udmattet hele dagen, og begynder at have ondt i hovedet osv. kan bare ikke sove.. øv
Bebs ligger ellers fint, og genere mig ikke, så jeg kan ikke give ham skylden denne gang.. Jeg får masser af frisk luft hver dag og spiser og lever sundt,for at min krop har det bedst muligt. men indet virker.

har i andre også problemer med at finde ro..? Det er lidt belastende, for jeg er bare så træt..

Anmeld

21. maj 2009

sabluc

Marcus´s mor skriver:

Hejsa er der andre her, som har termin i August?

Hej allesammen!!!

Jeg er har lige fundet denne side og vil da lige "vise" mit ansigt.
Min kæreste og jeg venter vores lille guldklump d. 13 august. 
Dejligt at hører lidt om andre der er samme sted i graviditeten som jeg selv er.

Hilsen Camilla 

Anmeld

24. maj 2009

Melissa´s Mor

Hej
Ja jeg har termin den 17. august og venter mit 1 barn.. En lille pige..!!! Mærkede liv første gang i 16 uge..
Jeg mærker liv hver dag flere gange.. Vildt dejligt,, Hun er rigtig aktiv og specielt når jeg gerne vil sove ..

Er nu i 27+6

Anmeld

26. maj 2009

dianakn

Hej
Vi venter Vores første barn som bliver en lille dreng den 13 August...
vi er meget spændte og vi glæder os rigtig meget til lille Lucas kommer ud...
vi er også spændte på om han bliver liie så livlig når han er kommet ud som han er inde i maven...

Venlig Hilsen Diana.

Anmeld

26. maj 2009

Marcus´s mor

Jeg er virkelig begyndt at mærke bebs hver dag og hele tiden  kan også se hver gang han bevæger sig, der er ret syret.. Det er enorm dejligt og sjovt..

Det går bedere med føder og ryg, har ik så ondt mere.. Det er lige med at huske at man ikke kan hoppe rundt som man plejer, og så ik for meget gående rundt på bare fødder, selvom jeg elsker det..
Mine pluk ver er faktisk også næsten gået i sig selv igen, skønt..! har haft dem i 2 måneder nu og har 3 tilbage. Troede ellers ikke de ville forsvinde, folk har bare sagt at det ville blive værrere, men har lært at lytte til kroppens tegn, selvom jeg ikke vil indse at jeg er besværet af min gravilitet og isærdeles lever efter at det at være gravid ikke er en sygdom. Så her jeg indset at jeg ikke kan bestemme alt under graviliteten, og at det altså er ens krop der bestemmer.. Sådan er det bare..

Hvordan går det med i andre..??

Anmeld

29. maj 2009

Eylem

Hej alle 
Jeg har termin d. 19.august, hvor vi venter vores 2. barn. Vi kender ikke kønnet endnu, men har bestilt tid til 3D-scanning d. 9.6.09. Den lille mosler fint rundt derinde hver dag, men kan endnu ikke mærkes udenpå. Jeg har fået bækkenløsning, karpaltunnelsyndrom og vand i kroppen, men synes trods stadig, det er fantastisk at være gravid.
Eylem  28+2 

Anmeld

29. maj 2009

Monica85

Hejsa

Vi venter også en lille en den 26. august 2009

Hilsen Monica 27+2

Anmeld

11. juni 2009

jetteC

hej  til jer alle som skal føde i august

jeg venter min nr 3  d 15/8-09
jeg mærker også den lille hver dag men ikke med så voldsomme bevægelser som for et par uger siden
men glæder mig rigtig meget til termin ss

MVH. JETTEC

Anmeld

11. juni 2009

Marcus´s mor

HEII Alle'
Jeg  kan både mærke og se liv hver dag, det er ret volsomt syntes jeg..
Mavn hopper hele tiden , ligger jeg på siden ,kommer der ben ud i siderne , helt oppe under ribbenene under brystet auuuv , samt arme helt nede i lysken.. jeg kan ik side alm. uden at ben og arme stikker på alle organer, puha.. der er lang tid tilbagen 10 uger, gad vide hvor meget mere han vokser..

Jeg kan mærke hver en bevægelse han laver, når han triller rundt og møver, puffer med de små arme, og strækker sine små ben..
Det er nu lidt hyggeligt, og nogle gange kommer der det vildeste spark, får helt chok. hi hi

Glæder mig bare så meget til han kommer ud, kan slet ikke vente..

Hvordan har i andre det, ? Jeg har termin d. 22 August..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.