Hvad skal der stå i en ansøgning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

NinaNymannMadsen

google som de andre skriver
og ellers så skriv hvorfor de lige netop skal vælge dig. hvilke kvalifikationer du har og hvad din erhversbaggrund er. og hvem du er som person.
hvis du vil kan jeg sende en af mine ansøgninger til dig så du kan hvordan jeg har lært at sætte dem op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

An&Jo

NinaNymannMadsen skriver:

google som de andre skriver
og ellers så skriv hvorfor de lige netop skal vælge dig. hvilke kvalifikationer du har og hvad din erhversbaggrund er. og hvem du er som person.
hvis du vil kan jeg sende en af mine ansøgninger til dig så du kan hvordan jeg har lært at sætte dem op.

Vil meget gerne se en af dine..

Det tæller nok enormt ned at jeg faktisk ikke rigtig har haft noget arbejde.. Kun sæson arbejde ved paradis en enkelt sæson, og ellers som fast barnepige ved nogen i 7 år..
Jeg har prioriteret min skole fremfor arbejde

Anmeld

13. maj 2012

NinaNymannMadsen

An&Jo skriver:

Vil meget gerne se en af dine..

Det tæller nok enormt ned at jeg faktisk ikke rigtig har haft noget arbejde.. Kun sæson arbejde ved paradis en enkelt sæson, og ellers som fast barnepige ved nogen i 7 år..
Jeg har prioriteret min skole fremfor arbejde

sender den lige så.

det tæller stadig, og det skal du ha med. jeg har heller ikke meget erfaring på arbejdsmarkedet men har da lidt.

Anmeld

13. maj 2012

Nettemor

Prøv at se denne tråd  

Anmeld

13. maj 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Jeg sidder nu i den situation at jeg skal igang med ansøgninger, problemet er bare at jeg ALDRIG i mit liv har prøvet at skrive en ansøgning..

Så er der nogen der kan fortælle mig hvad der skal stå deri?? Hvordan den skal opbygges, og om der er noget der skal vedlægges??

Du må meget gerne se min Jeg har fået ros til alle mine jobsamtaler for at den er god og præcis.. 

Anmeld

13. maj 2012

Nettemor

AalborgPigen skriver:

Du må meget gerne se min Jeg har fået ros til alle mine jobsamtaler for at den er god og præcis.. 

Må jeg også se den?

Anmeld

13. maj 2012

Muffin_girl

Nettemor skriver:

Må jeg også se den?

NEJ ! ...  

Jo må du da selvfølgelig... 

Kan du sende din mail i en PB ? 

Anmeld

13. maj 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Vil meget gerne se den..

Anikaberg@hotmail.com

Anmeld

13. maj 2012

BabyMiracle <3

AalborgPigen skriver:

Jeg kunne faktisk også godt tænke mig at se den
Maja.Sundall@hotmail.com

Anmeld

13. maj 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Vil meget gerne se den..

Anikaberg@hotmail.com

Det er den nyeste jeg har .. Den jeg har sendt til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.