Hvad skal der stå i en ansøgning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.887 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

An&Jo

Jeg sidder nu i den situation at jeg skal igang med ansøgninger, problemet er bare at jeg ALDRIG i mit liv har prøvet at skrive en ansøgning..

Så er der nogen der kan fortælle mig hvad der skal stå deri?? Hvordan den skal opbygges, og om der er noget der skal vedlægges??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

crille

Mit råd er at søge på google. Der ligger rigtig mange gode forslag til opsætninger der er lige til at gå til. Husk at have i tankerne, hvem det er du skriver til. Der er forskel i at skrive en ansøgning til fx en stor international virksomhed og en lille institution  

Hvad skal du i gang med?

Det er bare SÅ spændende, når man tager hul på nye kapitler. Håber du får lige et job for dig  

Anmeld

12. maj 2012

An&Jo

crille skriver:

Mit råd er at søge på google. Der ligger rigtig mange gode forslag til opsætninger der er lige til at gå til. Husk at have i tankerne, hvem det er du skriver til. Der er forskel i at skrive en ansøgning til fx en stor international virksomhed og en lille institution  

Hvad skal du i gang med?

Det er bare SÅ spændende, når man tager hul på nye kapitler. Håber du får lige et job for dig  

jeg skal søge ind som elev ved en ejendomsmægler..

jeg vil prøve at google det..

Anmeld

12. maj 2012

crille

Man kan også være fræk og ringe til et sted man gerne vil søge til og spørge om man må sende en uopfordret ansøgning (hvis den er uopfordret altså) og spørge dem og der er noget de særligt gerne vil have beskrevet i ansøgningen.. 

Anmeld

12. maj 2012

An&Jo

crille skriver:

Man kan også være fræk og ringe til et sted man gerne vil søge til og spørge om man må sende en uopfordret ansøgning (hvis den er uopfordret altså) og spørge dem og der er noget de særligt gerne vil have beskrevet i ansøgningen.. 

det tror jeg er lidt en dårlig ide..

Skal søge i de små samfund herude på landet hovedsagligt, og det kan hurtigt misforståes hvis man sådan ringer..

Men jo de er ganske uopfordret allesammen..

Anmeld

12. maj 2012

Mira0911

Google.... 

Der kommer end masse frem mht. ansøgninger.... 

Som du helt sikkert kan få meget ud af, når du skal skrive en ansøgning... 

Anmeld

12. maj 2012

crille

An&Jo skriver:

Skal søge i de små samfund herude på landet hovedsagligt, og det kan hurtigt misforståes hvis man sådan ringer..

Ja det kan godt være  

Kan kun sige hvad der har virket godt der hvor jeg arbejder, men det er også en mindre SFO og nok noget anderledes end hvad de sætter pris på ved en ejendomsmægler.. 

Anmeld

12. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
An&Jo skriver:

Det tror jeg ikke, du har ret i. Ved at ringe - eller endnu bedre, troppe uopfordret op - viser du, at du ikke bare bevidstløst sender 20 ansøgninger afsted, men har interesse for netop den enkelte virksomhed. Og det gælder både land og by. 

Anmeld

13. maj 2012

An&Jo

Mor og meget mere skriver:

Det tror jeg ikke, du har ret i. Ved at ringe - eller endnu bedre, troppe uopfordret op - viser du, at du ikke bare bevidstløst sender 20 ansøgninger afsted, men har interesse for netop den enkelte virksomhed. Og det gælder både land og by. 

Jeg har nu også tænkt mig at tage ud og aflevere dem personligt..
Så kan de bedre se hvordan jeg er som person

Anmeld

13. maj 2012

An&Jo

Mira0911 skriver:

Google.... 

Der kommer end masse frem mht. ansøgninger.... 

Som du helt sikkert kan få meget ud af, når du skal skrive en ansøgning... 

Takker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.