Fake indlæg?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

Isabella_mor

Jeg kan godt se at jeg bruger alt for meget tid  væk fra baby.dk for jeg har Slet ikke opfattet noget som helst...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Clisolka

4kløver skriver:

Harkun hørt om 2. Hende med dukken har jeg ikke hørt om. Men må sige at jeg griner over hende vis hun har taget billeder af en dukke..

Jeg kiggede også en ekstra gang på billederne - og den var god nok, det var en dukke 

Anmeld

12. maj 2012

4kløver

Babymor2010 skriver:

Jeg kiggede også en ekstra gang på billederne - og den var god nok, det var en dukke 

Griner. Og den har jeg ikke engang set.

Anmeld

13. maj 2012

Chevro

Frk. Himmelblå skriver:

I en anden tråd nævnes det flere gange, at "vi" har oplevet en masse fake indlæg her på siden....

Er der nogen der gider fortælle, hvad de har drejet sig om? Jeg er slet ikke med, men bliver da nysgerrig!

Hende på 17, er jeg sikker på er hende Steph12?

Hun sagde hun havde en dreng på 2 1/2 måned, og var blevet gravid igen og var allerede i uge 8, så hun var blevet gravid 14 dage efter fødsel?
- allerede der begyndte jeg at studse over hende ? Fordi man jo normalt bløder, og ikke lige er i stand til altid at dyrke sex så hurtigt efter... Og det var med to forskellige fædre osv osv.. Man kan hurtigt støbe et fundament af falske informationer og illustrationer som er meget urealistiske!

Derudover var hun ikke særlig voksen i hendes væremåde herinde, da hun skrev en pb: synes det er sjovt du vil kalde din søn villads, det hedder min. Skal vi skrive lidt sammen? :s ...

Anmeld

13. maj 2012

Frk. Himmelblå

AnnaKJ skriver:

Jeg har kendskab til 3 indenfor 1 måned ca.
Synes det er helt vildt på så kort tid.

Skørt. Og virkelig ærgerligt...

Anmeld

13. maj 2012

Frk. Himmelblå

Chevro skriver:

Hende på 17, er jeg sikker på er hende Steph12?

Hun sagde hun havde en dreng på 2 1/2 måned, og var blevet gravid igen og var allerede i uge 8, så hun var blevet gravid 14 dage efter fødsel?
- allerede der begyndte jeg at studse over hende ? Fordi man jo normalt bløder, og ikke lige er i stand til altid at dyrke sex så hurtigt efter... Og det var med to forskellige fædre osv osv.. Man kan hurtigt støbe et fundament af falske informationer og illustrationer som er meget urealistiske!

Derudover var hun ikke særlig voksen i hendes væremåde herinde, da hun skrev en pb: synes det er sjovt du vil kalde din søn villads, det hedder min. Skal vi skrive lidt sammen? :s ...

Wow, siger jeg bare. Sikke en fantasi, hun må have..

Og så tænker jeg også, at hun da må have nogle problemer. Håber egentlig, hun er ok. Selvom man selvfølgelig også må tænke på hendes "ofre", - det er ikke rart at blive løjet for. Slet ikke omkring noget privat som det jo ofte er her på siden... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.