Fake indlæg?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

Leonora

Eeeeiiii var hende med trillingerne fake...? Øøøvvv og hvor filan findera man på sådan noget?..

Mht til hende på 17 så er hun jo nok bare en forskruget teenager der drømmer om at have børn - ik at det gør det ok at lyve

Go aften alle real tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Frk. Himmelblå

Maise86 skriver:

Jeg h kendskab til 2.

Hende der ventede trillinger var fake. Det var hende tildes mor.

Den anden var en pige på 17 som havde sagt hun havde fået et barn, men de billeder hun lagde op var vidst af hendes babyborn.

Sært.. Kan huske Tildesmor, synes jeg....

Anmeld

12. maj 2012

Maise86

Frk. Himmelblå skriver:

Sært.. Kan huske Tildesmor, synes jeg....

Hun var også ret aktiv herinde... Og virkede egentlig på mig, meget reel... Hun var i hvert fald grundig

Anmeld

12. maj 2012

Frk. Himmelblå

Loa skriver:

Jeg tror bare historierne blev mere og mere gennemskuelige, samt billederne eller mangel på samme også var med til at afsløre. 

Ja syntes det er rigtig trist. Forstår heller ikke at folk ikke kan se at der er plads til alle, også selvom man ikke har børn. 

Men kunne måske forestille mig, at det oftest er noget yngre piger som ønsker sig børn, og af frygt for at blive "dømt" som alt for unge til at ville have børn, så vælger de at opdigte en profil i stedet...... 

Ja, det er muligt - det med, at det måske er nogen, der ikke ønsker at blive dømt... Men stadig sært, og egentlig ret trist, synes jeg. At man ikke kan lade være med at lyve et sted, hvor man jo sagtens kan være anonym. Jeg har fx ikke noget info, der som sådan kan relatere mig til den "virkelige verden", men jeg er da god nok! Haha

Anmeld

12. maj 2012

Loa

Frk. Himmelblå skriver:

Ja, det er muligt - det med, at det måske er nogen, der ikke ønsker at blive dømt... Men stadig sært, og egentlig ret trist, synes jeg. At man ikke kan lade være med at lyve et sted, hvor man jo sagtens kan være anonym. Jeg har fx ikke noget info, der som sådan kan relatere mig til den "virkelige verden", men jeg er da god nok! Haha

Jeg er helt helt enig. Syntes det er super trist, og må da bestemt heller ikke være sjovt for dem der føler de skal opdigte et barn/graviditet.....

Anmeld

12. maj 2012

OktoberMor

Frk. Himmelblå skriver:

I en anden tråd nævnes det flere gange, at "vi" har oplevet en masse fake indlæg her på siden....

Er der nogen der gider fortælle, hvad de har drejet sig om? Jeg er slet ikke med, men bliver da nysgerrig!

Hvor er det lamt at folk gør sådanne ting, hvad får de ud af det?  At misbruge andres billeder osv, det er da kun et svar på kedsomhed..  Men som andre skriver er det nok nogle folk som ønsker sig de ting de skriver så derfor er de nødsaget til at skrive en masse pis. 

Anmeld

12. maj 2012

AnnaK89

Jeg har kendskab til 3 indenfor 1 måned ca.
Synes det er helt vildt på så kort tid.

Anmeld

12. maj 2012

Flødebollen

Maise86 skriver:

Jeg h kendskab til 2.

Hende der ventede trillinger var fake. Det var hende tildes mor.

Den anden var en pige på 17 som havde sagt hun havde fået et barn, men de billeder hun lagde op var vidst af hendes babyborn.

What? Tildes mor, var det fake?

Anmeld

12. maj 2012

Flødebollen

AnnaKJ skriver:

Jeg har kendskab til 3 indenfor 1 måned ca.
Synes det er helt vildt på så kort tid.

Hvordan bliver de opdaget?

Anmeld

12. maj 2012

Flødebollen

Maise86 skriver:

Hun var også ret aktiv herinde... Og virkede egentlig på mig, meget reel... Hun var i hvert fald grundig

Det var hende med et profilbillede af hende med datter på ryggen?

Troede sgu hun var reel nok. Hun ledte da både efter trillingebarnevogne mv. 

Shit hvor smadret at have snakket med hende og så er det bare falsk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.