Fake indlæg?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

AnnaK89

Kathepige skriver:

Hvordan bliver de opdaget?

De blev anmeldt til staff af forskellige brugere (inkl mig selv).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Flødebollen

AnnaKJ skriver:

De blev anmeldt til staff af forskellige brugere (inkl mig selv).

Jamen er det fordi i har næse for det?

Jeg har ikke opfattet en skid. Jeg fulgte bla med i Tildes Mor os ..

Synes hun virkede troværdig..

Anmeld

12. maj 2012

4kløver

Harkun hørt om 2. Hende med dukken har jeg ikke hørt om. Men må sige at jeg griner over hende vis hun har taget billeder af en dukke..

Anmeld

12. maj 2012

AnnaK89

Kathepige skriver:

Jamen er det fordi i har næse for det?

Jeg har ikke opfattet en skid. Jeg fulgte bla med i Tildes Mor os ..

Synes hun virkede troværdig..

Nææ, men der var bare nogle ting der ikke helt passede sammen Og så når der bliver ved med at blive fyldt ting på som ikke helt hænge sammen, så er det hurtigt at regne ud

Anmeld

12. maj 2012

Flødebollen

AnnaKJ skriver:

Nææ, men der var bare nogle ting der ikke helt passede sammen Og så når der bliver ved med at blive fyldt ting på som ikke helt hænge sammen, så er det hurtigt at regne ud

Der er jeg åbenbart helt blank

Anmeld

12. maj 2012

Flødebollen

AnnaKJ skriver:

Men hatten af for jer der ser det.

Pisse trist at der er folk der opretter fake profiler..

Anmeld

12. maj 2012

Valle81

Hvis ikke frådende er helt væk, kan i så ikke linke tros intet anedemmen nysgerrige brugere

Anmeld

12. maj 2012

Eliza

Valle81 skriver:

Hvis ikke frådende er helt væk, kan i så ikke linke tros intet anedemmen nysgerrige brugere

er ikke helt med på hvad du skriver.. men har forsøgt at tyde lidt i det  og er det et link til det med babyborn, så kunne min naturlige danske nysgerrighed os godt tænke sig at blive fodret 

Anmeld

12. maj 2012

Clisolka

Kathepige skriver:

Hvordan bliver de opdaget?

Hun havde lagt et mavebillede ind i en tråd, hvor det blev opdaget at billedet rent faktisk var fra en amerikansk hjemmeside... 

Anmeld

12. maj 2012

Flødebollen

Babymor2010 skriver:

Hun havde lagt et mavebillede ind i en tråd, hvor det blev opdaget at billedet rent faktisk var fra en amerikansk hjemmeside... 

Hvordan fanden bliver sådan noget opdaget? Hehe.. Ja, undskyld, men jeg er åbenbart helt tabt hvad angår mine spion-evner.. <-- sagt i sjov og ikke for at støde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.