Hvad har du lavet i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2009

MariaMus

Jeg har været til reunion med min gamle efterskole, vi mødtes på en cafe i København. Top hyggeligt at se alle de gamle hoveder igen, efter 12 års adskillelse. Tog desværre tidligt hjem, bor jo ikke i byen længere, så havde to timers transporttid samtidig med at jeg savnede min lille søn helt vildt.
Søndag var vi ude og kigge på biler, har brug for en bil mere, når jeg skal starte på job til august.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

Mira0911

Uh... Vi har ikke lavet andet at køre... Til Ølgod og besøge min faster... Igår til Løkken og besøge min tante og onkel... Så meget andet har vi ikke lavet... Total smadret begge dage da vi kom hjem... Det er slet ikke nogen ture vi er vant til.. Det er langt... Men ellers en okey weekend...

Anmeld

20. april 2009

Mathilde

Jeg har haft venner på besøg til noget fødselsdags-hygge i lørdags og ellers har jeg bare skrevet historie opgave og projekt i samfundsfag... Min søde kæreste har bygget løbegår til vores misser og igår kunne vi holde rejsegilde (eller rejsnings-gilde som han kalder det) så den er forhåbentlig klar til at blive indviet på fredag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.