Hvad har du lavet i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2009

Fines mor

Jeg har siddet og kiggede ud over Kolding Fjord fra et sommerhus i 1. række, fantastisk vejr, smuk udsigt, og skønne børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2009

Becks

Jeg har været på job i weekenden...
Men det var en ekstravagt, da jeg gerne ville arbejde istedet for, at sidde herhjemme og tænke på min SA...

Anmeld

19. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Beck skriver:

Jeg har været på job i weekenden...
Men det var en ekstravagt, da jeg gerne ville arbejde istedet for, at sidde herhjemme og tænke på min SA...

Det lyder som en lang weekend

Fra mig

Anmeld

19. april 2009

Becks

Rosa skriver:

Det lyder som en lang weekend

Fra mig

Ja, var det også, fra 7:40 til 15:12...

Tak for

Knus

Anmeld

19. april 2009

fam.4xc

Gennemhygget med mine skønne børn og dejlige mand

Shoppet og haft lidt gæster, været på legeplads og gjort lidt rent - lidt af hvert har vi lavet

Anmeld

20. april 2009

Leneur

Vi har haft min kæreste's 2 drenge på weekend, så lagde ud med en tur i badeland (også godt for mig og min iskias). Så var vi på strøger i Horsens og så en dejlig vente/sommerkjole på en plakat men nej falsk reklame da de slet ikke får den hjem... SUK. bagefter landede vi på terrassen og nød det dejlige vejr så meget at jeg nu ligner en kogt krebs i ansigtet men vi nød det alle mand og drengene legede herligt. søndag var vi ude på en lang gåtur og så nogle daggamle små lam. HYGGELIGT alt i alt men "mine" 3 drenge er A-mennesker og jeg er udpræget B-menneske, så nu trænger jeg til at sove men skal afsted på job.

Anmeld

20. april 2009

charlottekri

Den har stået på arbejdsweekend for os begge, men havde helsigvis fri omkring middagstid søndag så vi kunne fejre vores første bryllupsdag

Anmeld

20. april 2009

LauraLW

Vi har været på en lille roadtrip fra kbh til herning og retur. - Jeg har en god veninde der bor der med mand, barn og hund, og heldigvis er de to mænd blevet rigtig gode venner også.
På vejen hjem igår snakkede vi om "os" og om baby. Min kæreste har meldt ud at han er klar, og vil meget gerne igang igen (efter abort og krise), men at det er op til mig... Umiddelbart tænker jeg YES! - Men er sku også nervøs for om det er lidt forhastet, selvom vi begge har lyst nu...

Anmeld

20. april 2009

Guldet

Herhjemme har vi bare slappet af..
Været lidt i haven, og grillet hver aften.. så skønt...
igår tog vi en tur til Søndervig.. Der er så hyggeligt! og vi fik årets første soft ice.. ihh lækkert..

Anmeld

20. april 2009

DK

Lost-aften med Fætter Jacob og gemal fredag. Vi fik lige set næsten hele 4 sæson. Altså det er spændende.

Lørdag, job fra 9-13, derefter Tom Collins hos Ven i Århus, inden vi var på Römers og spise, og på Fatter Eskild og høre THe Works. De var så kanon fede. Et 1950´er Rock n Roll band. Der blev tvistet igennem!!!

Søndag. Tømrermænd. Lukkede for gardinerne og sov. Hele dagen. Om aftenen så vi det sidste Lost. Nu er vi klar til sæson 5!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.