Hvad har du lavet i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har virkelig haft fri - fredag var jeg ude med vennerne til koncert og derefter festede vi hele natten. Lørdag hyggede jeg med tømmermænd og i dag har jeg cyklet en tur i det gode vejr og skal nu til at begynde med læsningen til næste uge... Hvis jeg ellers kan løsrive mig fra AGF - FCK kampen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2009

malou

pyha.. har først for 5 min sat mig ned for at kunne slappe af... synes jeg har okset rundt hele week. Er startet job, så det er sgu hårdt!! Fredag gik jeg kold samtidig med Victor, lørdag var vi også på job og til føs´dag bagefter... så heller ikke ren afslapning der....- men idag har vi været i svømmehalen med den lille og nu ligger han dejlig mæt og sover i min favn...- næste week. skal han passes hos farmor... fordi der skal Dennis og jeg på loooooooove cruice

knus malou

Anmeld

19. april 2009

Fiona78

Kæresten og jeg har været til dragracing hos Mosten Mc i Allingåbro
MIn kæreste Peter kører dragrace på sin specialbyggede motorcykel
I dragrace gælder det om at køre 201 eller 402 meter hurtigst muligt
Jeg kører ikke selv men har totalt meget benzin i blodet
Nu slapper vi bare lidt af og så vil vi ned til det blå ishus i Tversted og have en kæmpe is

Anmeld

19. april 2009

Heidi.

Været syg.. ligger i sengen med influenza

Anmeld

19. april 2009

Findusinde

Har været i luksus sommerhus med hele svigerfamilien.. 16 stk.. og så manglede der endda 3... Med swimmingpool, spa og helt fantastisk vejr, og kun 2 km til vesterhavet.. Så den har stået på ren afslapning med go mad, og dejligt selskab..

Anmeld

19. april 2009

Diana...

Igår var jeg ude og gå en laaang tur med en fra min mødregruppe og så hjem til mig bagefter i et par timer det var hyggeligt. idag har jeg ligget syg på sofaen hele dagen Claus har været ude og male for en ven hele weekenden og ordne en borplade for en anden ven.

Anmeld

19. april 2009

Astrid P

Jeg var til Heidi-koncert på Train igår, det var da helt sikkert weekendens højdepunkt...

Anmeld

19. april 2009

lonemus

Min datter har fået ny dukkevogn og min søn ny tre-hjulet-cykel, så vi har gået mange ture her i weekenden....de skulle jo ud og lufte det hele - og ned til mormor og morfar og vise deres nye legetøj.

Anmeld

19. april 2009

sandra-t

fredag stod på rengøring og hygge herhjemme på sofaen .. lørdag 2 x fødselsdag hos kærestens faster+ kusine og senere besøg ude hos nogen venner. Idag til fødselsdag hos min svoger og her til aften har jeg været ude og cykle på min nye cykel 15 km så skønt

Anmeld

19. april 2009

Pia.

fredag var jeg ude med veninderne, men måtte tage tidligt hjem da Mads blev rigitg skidt og jeg ikke er glad for at være væk fra børnene når de er syge....

Lørdag var en stille og rolig dag, dog med en meget syg dreng.

Og i dag søndag har vi været oppe i børnenes fars lejlighed og sætte billeder og lys op...

Vi er lige vendt hjem og børnene puttet og jeg sidder så her...

Har fri mandag og tirsdag ...

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.