Ja, du har født en barn, men gør det dig til professor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Carl-Emil's mor

lillemor92 skriver:

Hej piger... 

Jeg sidder her til aften på min facebook og har en del venner derinde som har fået barn, for 14 dage til et år siden, jeg sidder så og skriver engang imellem om hvordan det gør med min graviditet. Bla at jeg glæder mig til kønsscanning, jordemoder osv.. Så skriver jeg her forleden derinde at jeg glæder mig til at komme til MD scanning, så er der en der skriver, " det behøver du ikke glæde dig til, for det er ikke engang sikkert at det svar de giver dig er korrekt! Og hvem fanden gider også vide kønnet?" .. Så sidder jeg der og tænker, tak for din positive mening om det... 

Er der andre end mig der kender til disse tøser som pludselig er blevet professor indenfor alting!? At de tror de ved alt og at det som de har været igennem det sker for alle! Er så træt af påstående folk! 

du har mødt en fra den såkaldte elite gruppe af mødre og de er til at  har også et par stykker i dem jeg kender og de har skide skarpe albuer.. jeg har lært bare at give en albue igen eller ignorer dem...

Jeg var til et arrangement da jeg var gravid med en flok mødre og da jeg fik luftet at jeg elsker mærke tøj kom de flyvende som jægerfly og hakkede på en for " det er spild af penge" " du bliver klogere " ...

smil sig ja ja og sig " vi bor jo heldigvis i et frit land"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Krussedulle

lillemor92 skriver:

Hej piger... 

Jeg sidder her til aften på min facebook og har en del venner derinde som har fået barn, for 14 dage til et år siden, jeg sidder så og skriver engang imellem om hvordan det gør med min graviditet. Bla at jeg glæder mig til kønsscanning, jordemoder osv.. Så skriver jeg her forleden derinde at jeg glæder mig til at komme til MD scanning, så er der en der skriver, " det behøver du ikke glæde dig til, for det er ikke engang sikkert at det svar de giver dig er korrekt! Og hvem fanden gider også vide kønnet?" .. Så sidder jeg der og tænker, tak for din positive mening om det... 

Er der andre end mig der kender til disse tøser som pludselig er blevet professor indenfor alting!? At de tror de ved alt og at det som de har været igennem det sker for alle! Er så træt af påstående folk! 

Det er da også irriterende!

Du skal da bare glæde dig til den MD!

Jeg kender også sådan en som tror hun er professor, men hun har bare ingen børn!

De ting hun siger, går bare ind af det ene øre og ud af det andet!

Anmeld

11. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Keeeeeeeeeeeender det! Har også en, som jeg tænkte på allerede bare af at læse på overskriften!

Hun siger ALT til mig som hun gør, og alt jeg gør er jo tydeligvis så forkert  + så kommer hun med den her altid: "Jamen min SP siger..."

Og hvad så... Min siger noget andet

Anmeld

11. maj 2012

tinasmor

Du skriver de blander sig. Men come on, hvis man skriver opdateringer på FB så er det vel fordi man på en eller anden måde vil have kommentare? Så er det vel ikke fordi folk blander sig, for i såfald så ville det vel være mere naturligt ikke at skrive om dit liv/graviditet der inde. Jeg siger ikke, at din "ven" skriver det i en særlig rar tone, men FB er jo gennerelt bare et sted hvor tingene nogle gange skrives i ironi, for sjov osv. Altså ting der går ind af det ene øre og ud af det andet.

Anmeld

11. maj 2012

OktoberMor

tinasmor skriver:

Du skriver de blander sig. Men come on, hvis man skriver opdateringer på FB så er det vel fordi man på en eller anden måde vil have kommentare? Så er det vel ikke fordi folk blander sig, for i såfald så ville det vel være mere naturligt ikke at skrive om dit liv/graviditet der inde. Jeg siger ikke, at din "ven" skriver det i en særlig rar tone, men FB er jo gennerelt bare et sted hvor tingene nogle gange skrives i ironi, for sjov osv. Altså ting der går ind af det ene øre og ud af det andet.

Du har ret i det med Fb, men det er ikke helt facebook der er mit problem, som der også står i mit indlæg... Er det de såkaldte professore som tror de ved ALT! Fordi de har født , hvilket jeg er skide irreteret over. Og ville derfor høre om der var flere herinde som også kendte til sådanne typer, også for at høre om andres erfaringer og meninger med disse "mødre" 

Anmeld

11. maj 2012

OktoberMor

Carl-Emil's mor skriver:

du har mødt en fra den såkaldte elite gruppe af mødre og de er til at  har også et par stykker i dem jeg kender og de har skide skarpe albuer.. jeg har lært bare at give en albue igen eller ignorer dem...

Jeg var til et arrangement da jeg var gravid med en flok mødre og da jeg fik luftet at jeg elsker mærke tøj kom de flyvende som jægerfly og hakkede på en for " det er spild af penge" " du bliver klogere " ...

smil sig ja ja og sig " vi bor jo heldigvis i et frit land"

Årh men altså.. Ja så snart man får slynget en sætning ud som ikke passer dem så er se klar til at hakke på en! Årh de er så træls!! 

Anmeld

11. maj 2012

Kløver

Hm sådan som det Er formuleret ser jeg det som den type folk som gerne vil være bedretidende, og komme med kommentarer uanset hvad
Beder man selv om råd må man acceptere det man får, og bruge det man kan af det og smide resten ud til højre. Men hader også selv den slags folk som bare gerne vil give råd, blande sig og har selv oplevet alt fra gravide veninder eller veninder uden børn være meget kloge på opdragelsen af min søn, til dem som havde børn for 35 år siden, komme med tvivlsspørgsmål til viden om børns udvikling i dag og begge dele er lige trels, så tror desværre ikke man kan undgå det uanset, nogle har bare ikke situationsfornemmelse, eller vil bare være negative eller virke kloge og nedladende

Anmeld

11. maj 2012

LouiseRH

rikkeregnbue skriver:

Keeeeeeeeeeeender det! Har også en, som jeg tænkte på allerede bare af at læse på overskriften!

Hun siger ALT til mig som hun gør, og alt jeg gør er jo tydeligvis så forkert  + så kommer hun med den her altid: "Jamen min SP siger..."

Og hvad så... Min siger noget andet

Anmeld

11. maj 2012

Carl-Emil's mor

lillemor92 skriver:

Årh men altså.. Ja så snart man får slynget en sætning ud som ikke passer dem så er se klar til at hakke på en! Årh de er så træls!! 

du kan lige så godt vende dig til det fordi de er alle vegne og som gribe der flyver rundt om et dødt ådsel

med tiden ignorer man dem og bliver ligeglade og tænker bare ja ja du har din holdning jeg har min

Anmeld

11. maj 2012

Muffin_girl

lillemor92 skriver:

Hej piger... 

Sådan nogle kender jeg nogle stykker af ! Jeg tænker bare luk dog den mund.. Hvorfor skal folk være så negative ? Det kan godt være de har ret.. Men derfor kan man da sige det positivt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.