Ja, du har født en barn, men gør det dig til professor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.712 visninger
29 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

OktoberMor

Hej piger... 

Jeg sidder her til aften på min facebook og har en del venner derinde som har fået barn, for 14 dage til et år siden, jeg sidder så og skriver engang imellem om hvordan det gør med min graviditet. Bla at jeg glæder mig til kønsscanning, jordemoder osv.. Så skriver jeg her forleden derinde at jeg glæder mig til at komme til MD scanning, så er der en der skriver, " det behøver du ikke glæde dig til, for det er ikke engang sikkert at det svar de giver dig er korrekt! Og hvem fanden gider også vide kønnet?" .. Så sidder jeg der og tænker, tak for din positive mening om det... 

Er der andre end mig der kender til disse tøser som pludselig er blevet professor indenfor alting!? At de tror de ved alt og at det som de har været igennem det sker for alle! Er så træt af påstående folk! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

morethanperfect

lillemor92 skriver:

Hej piger... 

Jeg sidder her til aften på min facebook og har en del venner derinde som har fået barn, for 14 dage til et år siden, jeg sidder så og skriver engang imellem om hvordan det gør med min graviditet. Bla at jeg glæder mig til kønsscanning, jordemoder osv.. Så skriver jeg her forleden derinde at jeg glæder mig til at komme til MD scanning, så er der en der skriver, " det behøver du ikke glæde dig til, for det er ikke engang sikkert at det svar de giver dig er korrekt! Og hvem fanden gider også vide kønnet?" .. Så sidder jeg der og tænker, tak for din positive mening om det... 

Er der andre end mig der kender til disse tøser som pludselig er blevet professor indenfor alting!? At de tror de ved alt og at det som de har været igennem det sker for alle! Er så træt af påstående folk! 

Heheh ja ... Og jeg tror jeg er en af dem .. Nok ikke lige på den måde der .. Det ville jeg nok ik ha sagt ..

Anmeld

11. maj 2012

TeamRocket

Man kan ikke regne med at få kønnet at vide, det er ikke det md scanningen er til for men ja kommentaren er skrevet i et upassende tonefald.

Anmeld

11. maj 2012

B&J

puhh nej sådan nogle kender jeg ikke lige og håber da ikke jeg kommer til det for det var da ikke særlig pænt sagt...

self skal du da glæde dig det er vidunderligt hver gang man er i scanneren eller høre hjerte lyd

Anmeld

11. maj 2012

Nessie

lillemor92 skriver:

Hej piger... 

Ork ja, dem er der rigtig mange af, og jeg er sikker på at jeg også har lydt bedrevidende flere gange

Du kan lige så godt vænne dig til det, og lukke halvdelen ud igen med det samme, for der er lige så mange delte meninger om, hvad der er bedst, som der er spørgsmål

Nogle tænker sig bare slet ikke om inden de svarer, og det er jo lidt ærgerligt, når de kan ødelægge ens glæde over noget, hvad at komme med sure eller underlige kommentarer.

Men prøv at sortere grundigt i det du hører og læser, tag dét til dig du kan bruge, og glem resten

Anmeld

11. maj 2012

Nattøs

Hader sådan noglemennesker. Har selv stødt på sådan nogle typer

Anmeld

11. maj 2012

OktoberMor

TeamRocket skriver:

Man kan ikke regne med at få kønnet at vide, det er ikke det md scanningen er til for men ja kommentaren er skrevet i et upassende tonefald.

Nej det er jeg udemærket også klar over, men behøver man på baggrund af den viden at gå over i det negative... Self er det da meget fedt at ha nogle venner som man kan spørge til råds , men at tro man er professor, fordi man har født, det er sku en overdrivelse! 

Anmeld

11. maj 2012

OktoberMor

B&J skriver:

puhh nej sådan nogle kender jeg ikke lige og håber da ikke jeg kommer til det for det var da ikke særlig pænt sagt...

self skal du da glæde dig det er vidunderligt hver gang man er i scanneren eller høre hjerte lyd

Præcis! 

Anmeld

11. maj 2012

LouiseRH

Du har lige beskrevet en jeg kender :p
Synes det er så træls sådan noget!

Anmeld

11. maj 2012

OktoberMor

Nessie skriver:

Ork ja, dem er der rigtig mange af, og jeg er sikker på at jeg også har lydt bedrevidende flere gange

Du kan lige så godt vænne dig til det, og lukke halvdelen ud igen med det samme, for der er lige så mange delte meninger om, hvad der er bedst, som der er spørgsmål

Nogle tænker sig bare slet ikke om inden de svarer, og det er jo lidt ærgerligt, når de kan ødelægge ens glæde over noget, hvad at komme med sure eller underlige kommentarer.

Men prøv at sortere grundigt i det du hører og læser, tag dét til dig du kan bruge, og glem resten

Ja det gælder bare om at sortere alt det ubrugelige ud, men alligevel at der findes sådan nogen som tror de ved alt, og skal blande sig i alt... Det er sku ikke sjovt at høre på i længden... ;-) Jeg kan godt lide at få gode råd, eller høre andres erfaringer, men måske de lige skal lære at alting ikke handler kun om dem.. Jeg er rumlig sikker på at da de var gravide så hadede de også sådanne typer, men pludselig så er de mestre i alt ... Det er til at brække sig over! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.