lillemor92 skriver:
Hej piger...
Jeg sidder her til aften på min facebook og har en del venner derinde som har fået barn, for 14 dage til et år siden, jeg sidder så og skriver engang imellem om hvordan det gør med min graviditet. Bla at jeg glæder mig til kønsscanning, jordemoder osv.. Så skriver jeg her forleden derinde at jeg glæder mig til at komme til MD scanning, så er der en der skriver, " det behøver du ikke glæde dig til, for det er ikke engang sikkert at det svar de giver dig er korrekt! Og hvem fanden gider også vide kønnet?" .. Så sidder jeg der og tænker, tak for din positive mening om det...
Er der andre end mig der kender til disse tøser som pludselig er blevet professor indenfor alting!? At de tror de ved alt og at det som de har været igennem det sker for alle! Er så træt af påstående folk!
Ork ja, dem er der rigtig mange af, og jeg er sikker på at jeg også har lydt bedrevidende flere gange 
Du kan lige så godt vænne dig til det, og lukke halvdelen ud igen med det samme, for der er lige så mange delte meninger om, hvad der er bedst, som der er spørgsmål 
Nogle tænker sig bare slet ikke om inden de svarer, og det er jo lidt ærgerligt, når de kan ødelægge ens glæde over noget, hvad at komme med sure eller underlige kommentarer.
Men prøv at sortere grundigt i det du hører og læser, tag dét til dig du kan bruge, og glem resten 
Anmeld