helt gratis!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. maj 2012

Nattøs

Ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Masig

Jeg vil gerne bytte med grus og sand som hunden har været flink at tage med ind til mig... desværre har vi ikke lige bestemt hvor vi skal have sandkasse endnu, så vil egentlig gerne af med noget af det, da vi mangler opbevaringsplads til det...

Og så kunne vores nullermænd godt bruge nogle legekammerater.... Jeg har ikke rigtig overskud til at aktiverer dem hver dag, så tænkte at et par legekammerater ville være en god løsning...

Anmeld

11. maj 2012

Savannah

Kay skriver:

ja det skal man passe på med... det er farligt... eller tænk hvis den farede vild  puh tør slet ik tænke tanken

Nej puha da, stakkels lille nilfisk

Anmeld

11. maj 2012

TWT

Bortgives: nullermænd af fineste kvalitet... materiale: støv og hundehår... utrolig fine eksemplare der kan blive dine, helt gratis... du skal bare selv fange dem... og jeg har enda en dertil indrettet maskine du kan låne også ganske gratis...

Tak fordi der lige bliver sat lidt gang i mine hormoner her

For 2 minutter siden sad jeg næsten og græd over en mand der blev slået i hjel i fjernsynet. Nu skrald griner jeg over dit gode tilbud  

Anmeld

12. maj 2012

Kay

TWT skriver:

Tak fordi der lige bliver sat lidt gang i mine hormoner her

For 2 minutter siden sad jeg næsten og græd over en mand der blev slået i hjel i fjernsynet. Nu skrald griner jeg over dit gode tilbud  

kender godt den med hormonerne... kæresten driller mig stadig med at jeg for et par måneder siden "græd over en kalkun og en tom stol"

det var i en serie hvor faren var død pog det var så første thanks giving efter han var død... og så stod kalkunen jo i den ende han plejer at side i... med en tom stol fordi det er faren der plejer at skære den... nøj jeg stor tuede   skrup skørt... hvad de hormoner kan få en til

men godt jeg fik gjort dig glad igen

Anmeld

12. maj 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg hopper lige på her - jeg bortgiver flere 1000 mælkebøtter, tidsler m.m. friskt lige fra haven - til afhentning/selvpluk

Anmeld

12. maj 2012

Kay

Problembarnet skriver:

Jeg hopper lige på her - jeg bortgiver flere 1000 mælkebøtter, tidsler m.m. friskt lige fra haven - til afhentning/selvpluk

øj... jeg vil gerne evt. bytte mælkebøtter for nuller mænd...

Anmeld

12. maj 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Kay skriver:

øj... jeg vil gerne evt. bytte mælkebøtter for nuller mænd...

Du kommer bare og henter

Hmm har selv nullermænd, men er der andet du kan tilbyde?

Anmeld

12. maj 2012

Talbutikken

12. maj 2012

Kay

Problembarnet skriver:

Du kommer bare og henter

Hmm har selv nullermænd, men er der andet du kan tilbyde?

narj ik noget jeg helere vil af med end dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.