helt gratis!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. maj 2012

Troldemommi

Go humor :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Tona

Kay skriver:

Bortgives: nullermænd af fineste kvalitet... materiale: støv og hundehår... utrolig fine eksemplare der kan blive dine, helt gratis... du skal bare selv fange dem... og jeg har enda en dertil indrettet maskine du kan låne også ganske gratis...

Kan vi ikke se et billede? Ellers er det jo svært at vurdere om man vil have dem  

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Amandas-mor skriver:

Kan vi ikke se et billede? Ellers er det jo svært at vurdere om man vil have dem  

jo skal se om jeg kan fange dem på camera i morgen...

Anmeld

11. maj 2012

Nettemor

Hvis du løber tør og der er mange interesserede så kan du sende dem videre til mig Også hvis der er nogle jyder der henvender sig og ikke ønsker at køre så langt.. Så er det mig du skal ha fat i

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Nettemor skriver:

Hvis du løber tør og der er mange interesserede så kan du sende dem videre til mig Også hvis der er nogle jyder der henvender sig og ikke ønsker at køre så langt.. Så er det mig du skal ha fat i

det er i orden jyderne sender jeg videre til dig men det virker ik som om der er mange der vil aftage... trods det gode tilbud

Anmeld

11. maj 2012

Nettemor

Kay skriver:

det er i orden jyderne sender jeg videre til dig men det virker ik som om der er mange der vil aftage... trods det gode tilbud

Jeg synes det er overraskende... Havde også forventet en meget store interesse for dette fantastiske tilbud.. Men det kan være at vores målgruppe er gået i seng og vi har nemmere ved at træffe dem imorgen..

Anmeld

11. maj 2012

Mira0911

11. maj 2012

Savannah

Tror min nye støvsuger ville blive glad for dem.. Men det er en lang tur for sådan en lille maskine.. Er ikke sikker på den ville komme hele vejen, tænker at den ville blive støvsuger-nappet..

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Nettemor skriver:

Jeg synes det er overraskende... Havde også forventet en meget store interesse for dette fantastiske tilbud.. Men det kan være at vores målgruppe er gået i seng og vi har nemmere ved at træffe dem imorgen..

ja det kan godt ske... vi må prøve at oppe igen i morgen

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Sally-Slingshot skriver:

Tror min nye støvsuger ville blive glad for dem.. Men det er en lang tur for sådan en lille maskine.. Er ikke sikker på den ville komme hele vejen, tænker at den ville blive støvsuger-nappet..

ja det skal man passe på med... det er farligt... eller tænk hvis den farede vild  puh tør slet ik tænke tanken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.