helt gratis!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.990 visninger
31 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Kay

Bortgives: nullermænd af fineste kvalitet... materiale: støv og hundehår... utrolig fine eksemplare der kan blive dine, helt gratis... du skal bare selv fange dem... og jeg har enda en dertil indrettet maskine du kan låne også ganske gratis...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

StineW79

11. maj 2012

DKTiha

hihi

Anmeld

11. maj 2012

Mutti2B

Nej tak du

Kommer forbi kære børn i dag. Skal jeg købe den sengerand til dig hvis de stadigvæk har?

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Mutti2B skriver:

Nej tak du

Kommer forbi kære børn i dag. Skal jeg købe den sengerand til dig hvis de stadigvæk har?

ja meget gerne

Anmeld

11. maj 2012

serinasmor

vil du evt bytte ?

Jeg har hørt at nullermænd har godt f selskab og måske er den der bor under sengen ensom..

vi har sten i massevis - en stadigt voksende samling i forskellige former, farver og størrelser ...

kravet er bare at du selv skal komme og tømme serinas lommer, cykel, klapvognsunderkurv Og en havestol i vores forhave + diverse andre steder

kom helst om aftenen efter hun er faldet i søvn  .. ellers bliver hun bare TOSSET

Anmeld

11. maj 2012

lio

ROFL HAHAHAAAA...

Anmeld

11. maj 2012

Kay

serinasmor skriver:

vil du evt bytte ?

Jeg har hørt at nullermænd har godt f selskab og måske er den der bor under sengen ensom..

vi har sten i massevis - en stadigt voksende samling i forskellige former, farver og størrelser ...

kravet er bare at du selv skal komme og tømme serinas lommer, cykel, klapvognsunderkurv Og en havestol i vores forhave + diverse andre steder

kom helst om aftenen efter hun er faldet i søvn  .. ellers bliver hun bare TOSSET

jamen sten kan man da altid bruge hvis jeg kunne slæbe dem ville jeg utrolig gerne bytte

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Laijona Äiti skriver:

ROFL HAHAHAAAA...

lidt sjov må man lave når man har bækkenløsning og har svært ved at komme af med dem

Anmeld

11. maj 2012

Princesspigen

haha  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.