Sviger i skeden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

louise8723

Princesspigen skriver:

jeg ved kun hvad min egen læge sagde til mig den gang jeg fik klamydia..  og tænkder de plejer da at have meget godt tjæk på hvad du siger og laver..

Køn sygdomme smitter kun når slimhinderne har ko takt med hinanden.. Dette sker ikke ved at være i svømmehal, eller ved at sidde på toiletbrættet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

MKuhr

Princesspigen skriver:

det kan være svært at sige, men køns sygdomme genneralt..

en tur i svømmehallen eller på et offentligt toilet er jo nok til at få syg en sygdom desværre..

du skal kontakte din læge og fortælle om dig problem og så vil de teste dig for at se om der sku være noget og hvad det ku være..

man kan ikke få sygdomme ved at gå på offentlige toiletter

Anmeld

11. maj 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Jeg lagde mærke her til morges at lidt højere oppe end min klitoris var der revnet lidt og der var rødt, så har jeg et problem at det sviger når jeg har sex, det så svært at nyde det. Her en time senere gør det stadigvæk ondt.. Hjælp

Er 18 uger

lyder måske som svamp - kan også klø helt uhæmmet - gør det fx på mig når jeg får en omgang.

så ringer jeg til lægen og får en vagitorie (stikpille til skeden) og creme, og så er det væk inden for en uge.

Men hvis du ikke er sikker på hvordan det føles at have svamp, skal du liiige en tur forbi lægen.

Endvidere ændrer hormonbalancen sig drastisk når man bliver gravid - det er ganske normalt at få sarte slimhinder i skeden, og så kan det svie og gøre ondt ved sex. Led jeg selv af da jeg var gravid. Det er også derfor at nogen lettere får svampeinfektioner.

At du tisser meget er ganske normal i en graviditet - men kan også være tegn på blærebetændelse, som ofte er symptomfri hos gravide. Bla derfor de tjekker gravides urin ved hvert jordemoder/lægebesøg. Bed lægen undersøge din urin en ekstra gang, når du alligevel er deroppe.

Man kan ikke få kønssygdomme af svømmehal eller offentlige toiletter, og du er jo blevet tjekket for kønssygdomme tidligt i graviditeten - så slap du bare af.

Anmeld

11. maj 2012

Princesspigen

louise4060 skriver:

Køn sygdomme smitter kun når slimhinderne har ko takt med hinanden.. Dette sker ikke ved at være i svømmehal, eller ved at sidde på toiletbrættet..

som jeg sagde til hende der rettede mig før ved jeg kun hvad lægen har sagt til mig..

Anmeld

11. maj 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

man kan ikke få sygdomme ved at gå på offentlige toiletter

ed kun hvad lægen har fortalt mig

Anmeld

11. maj 2012

MKuhr

Princesspigen skriver:

ed kun hvad lægen har fortalt mig

ja de kan være meget uenige.

Anmeld

11. maj 2012

Princesspigen

Mrs. skriver:

ja de kan være meget uenige.

lige precis..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.