Sviger i skeden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.055 visninger
26 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg lagde mærke her til morges at lidt højere oppe end min klitoris var der revnet lidt og der var rødt, så har jeg et problem at det sviger når jeg har sex, det så svært at nyde det. Her en time senere gør det stadigvæk ondt.. Hjælp

Er 18 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Jeg lagde mærke her til morges at lidt højere oppe end min klitoris var der revnet lidt og der var rødt, så har jeg et problem at det sviger når jeg har sex, det så svært at nyde det. Her en time senere gør det stadigvæk ondt.. Hjælp

Er 18 uger

tænker 2 ting

enten er det en form for sygdom eller andet i den stil

eller os er du kommet til at rive dig selv i det du har barberet dig, taget tøj på, tøret dig eller andet..

river man sig kan det godt svide op til flere dage i det område.. både ved tis, sex, sved og den slaks..

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

tænker 2 ting

enten er det en form for sygdom eller andet i den stil

eller os er du kommet til at rive dig selv i det du har barberet dig, taget tøj på, tøret dig eller andet..

river man sig kan det godt svide op til flere dage i det område.. både ved tis, sex, sved og den slaks..

Hvilken slags sygdom?

Anmeld

10. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Hvilken slags sygdom?

det kan være svært at sige, men køns sygdomme genneralt..

en tur i svømmehallen eller på et offentligt toilet er jo nok til at få syg en sygdom desværre..

du skal kontakte din læge og fortælle om dig problem og så vil de teste dig for at se om der sku være noget og hvad det ku være..

Anmeld

10. maj 2012

Mutti2B

Princesspigen skriver:

det kan være svært at sige, men køns sygdomme genneralt..

en tur i svømmehallen eller på et offentligt toilet er jo nok til at få syg en sygdom desværre..

du skal kontakte din læge og fortælle om dig problem og så vil de teste dig for at se om der sku være noget og hvad det ku være..

Vil lige slå den skrøne ned med det samme. Man kan IKKE få kønssygdomme ved at dele toilet. Man sidder jo ikke og gnider fjappen på brættet hvor en med en kønssygdom for 1 min siden også lige har siddet og gnedet fjappen på brættet

Anmeld

10. maj 2012

onlyme

Anonym skriver:

Er 18 uger

SVAMP

Anmeld

10. maj 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Er 18 uger

Jeg synes det lyder som om du har fanget dig en gang svamp, så afsted til læge med dig. Det er heldigvis let at behandle

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

SVAMP

Jeg håber virkelig ikke det er skadeligt, for har lige læst om køns sygdom og det kan være livs farligt for barnet:-( jeg er bekymret nu

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Jeg synes det lyder som om du har fanget dig en gang svamp, så afsted til læge med dig. Det er heldigvis let at behandle

Tak for du skrev, det lød ikke så slemt som køns sygdom, har lige siddet og læst om det og det er livs farligt for barnet hvis man er gravid, er så bekymret, fordi jeg og min mand har kun sex med hinanden.

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Vil lige slå den skrøne ned med det samme. Man kan IKKE få kønssygdomme ved at dele toilet. Man sidder jo ikke og gnider fjappen på brættet hvor en med en kønssygdom for 1 min siden også lige har siddet og gnedet fjappen på brættet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.