Sviger i skeden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

onlyme

Anonym skriver:

Jeg håber virkelig ikke det er skadeligt, for har lige læst om køns sygdom og det kan være livs farligt for barnet:-( jeg er bekymret nu

Det er det ikke jeg er pt i behandling for det det skader ikke barnet,. Du skal gå til lægen så udskriver de en reccept til dig på nogle piller du skal tage,.! Intet at bekymre dig om
Man får lættere svamp når man er gravid end ellers, spicelt efter en blærre betændelse. Prøv søg på det,.! Bare tag det rolig søde Det er væk i løbet af 0,5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Tak for du skrev, det lød ikke så slemt som køns sygdom, har lige siddet og læst om det og det er livs farligt for barnet hvis man er gravid, er så bekymret, fordi jeg og min mand har kun sex med hinanden.

Jeg tror bestemt ikke der er noget at være nervøs for. Det er vist ret normalt at gravide får svamp. Det skal bare lige tjekkes ved lægen

Anmeld

10. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mutti2B skriver:

Vil lige slå den skrøne ned med det samme. Man kan IKKE få kønssygdomme ved at dele toilet. Man sidder jo ikke og gnider fjappen på brættet hvor en med en kønssygdom for 1 min siden også lige har siddet og gnedet fjappen på brættet

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Det er det ikke jeg er pt i behandling for det det skader ikke barnet,. Du skal gå til lægen så udskriver de en reccept til dig på nogle piller du skal tage,.! Intet at bekymre dig om
Man får lættere svamp når man er gravid end ellers, spicelt efter en blærre betændelse. Prøv søg på det,.! Bare tag det rolig søde Det er væk i løbet af 0,5

Okay godt:-) så længe det ikke skader barnet så er jeg glad,jeg fik desværre først en tid mandag, der sker vel intet ved at vente lidt længere? Jeg tror virkelig jeg har blærebetændelse tisser konstant. 

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Jeg tror bestemt ikke der er noget at være nervøs for. Det er vist ret normalt at gravide får svamp. Det skal bare lige tjekkes ved lægen

Godt så, ha fået en tid på mandag, da hun kun havde en tid idag kl 9 og jeg bor en time væk fra stedet, så kan ik nå frem, håber ikke dsheiker noget over en weekend 

Anmeld

11. maj 2012

onlyme

Anonym skriver:

Okay godt:-) så længe det ikke skader barnet så er jeg glad,jeg fik desværre først en tid mandag, der sker vel intet ved at vente lidt længere? Jeg tror virkelig jeg har blærebetændelse tisser konstant. 

Jeg kan ikke mærke når jeg har blærebetændelse,. Ikke i graviditeten,. Men tisser også meget, det kan være bebs der trykker på blæren,.!
Tror ikke der sker noget ved du først skal til læge mandag,. Så længe du bliver behandlet for det
Og held og lykke med graviditeten

Anmeld

11. maj 2012

Princesspigen

Mutti2B skriver:

Vil lige slå den skrøne ned med det samme. Man kan IKKE få kønssygdomme ved at dele toilet. Man sidder jo ikke og gnider fjappen på brættet hvor en med en kønssygdom for 1 min siden også lige har siddet og gnedet fjappen på brættet

jeg ved kun hvad min egen læge sagde til mig den gang jeg fik klamydia..  og tænkder de plejer da at have meget godt tjæk på hvad du siger og laver..

Anmeld

11. maj 2012

Mutti2B

Princesspigen skriver:

jeg ved kun hvad min egen læge sagde til mig den gang jeg fik klamydia..  og tænkder de plejer da at have meget godt tjæk på hvad du siger og laver..

Ikke alle læger; desværre

Anmeld

11. maj 2012

Princesspigen

Mutti2B skriver:

Ikke alle læger; desværre

okay der kan man bare se

Anmeld

11. maj 2012

MKuhr

Anonym skriver:

Jeg lagde mærke her til morges at lidt højere oppe end min klitoris var der revnet lidt og der var rødt, så har jeg et problem at det sviger når jeg har sex, det så svært at nyde det. Her en time senere gør det stadigvæk ondt.. Hjælp

Er 18 uger

lyder som svamp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.