Hundefodder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Masig

come2 skriver:

Åhh vil så gerne barfe. Har bare ikke fryseplads til det.

men når vi en dag får hus med plads til kumme fryser skal hun barfes

Nogle steder kan man købe stort ind og lade det ligge i butikken. Altså betale for maden og så komme og hente det i små mængder ad gangen når man skal bruge... Men ellers er det klart nemmere med en stor fryser

Barf kræver jo selvfølgelig lidt planlægning og sådan, men der findes næppe noget mere naturligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

morbibi

annec skriver:

Hvilket hundefodder bruger i? Bruger i det dyre fra dyrehandlerne, eller bruger i det fra supermarkedet? Og hvorfor

Vi bruger Arion og det er endda vores dyrlæge der anbefalede at vi købte det

Anmeld

10. maj 2012

Sarah86

annec skriver:

Hvilket hundefodder bruger i? Bruger i det dyre fra dyrehandlerne, eller bruger i det fra supermarkedet? Og hvorfor

Jeg bruger pedigree og det fungere rigtig godt til min hund

Anmeld

10. maj 2012

Camilla <3

Vi bruger Eukanuba puppy large.  

Hun får simpelthen den dejligste og flotteste pels af det  og så elsker hun det  

Anmeld

10. maj 2012

Faith

Bruger Arion hvilket er et af de dyrere fodere. Min erfaring med de billige mærker er at hundens pels bliver fedtet, den skider flere gange om dagen og prutter ganske forfærdeligt. Og så er der bare flere gode ting i de dyre mærker.

Anmeld

10. maj 2012

BabyMiracle <3

Vi bruger Specifik, mener jeg det hedder ..

Anmeld

10. maj 2012

B&J

jeg vil give dig et råd. køb hunde fodder der er masser af kød i og ikke korn i din hund er kød æder og ikke korn spiser...

jeg ville vælge acana eller orijen...

fordi deres er masser af kød i og ingen affaldsstoffer eller farvestoffer og der er ingen korn i deres produkter.. hunde får en super flot pels og de skal ikke have så meget af det da det mætter godt og korn er kun noget hunde får ud af den anden ende igen

Anmeld

10. maj 2012

Carl-Emil's mor

annec skriver:

jeg barfer

dvs jeg råfodre... en hund/ulv går ikke ud på en mark og æder en røvfuld korn - de slagter det første og bedste de kan fange

men jeg kombinere med Orijen/acana da det er KORNFRIT produkter hvilket betyder 1. de skal have en mindre mængde. 2. de skider meget mindre

Anmeld

10. maj 2012

Carl-Emil's mor

B&J skriver:

jeg vil give dig et råd. køb hunde fodder der er masser af kød i og ikke korn i din hund er kød æder og ikke korn spiser...

jeg ville vælge acana eller orijen...

fordi deres er masser af kød i og ingen affaldsstoffer eller farvestoffer og der er ingen korn i deres produkter.. hunde får en super flot pels og de skal ikke have så meget af det da det mætter godt og korn er kun noget hunde får ud af den anden ende igen

I  når du skriver om hunde for selvom du ikke er i faget så har du så utrolig stor og god viden og det er præcis folk som dig der gør mit job tusind gange sjovere

Anmeld

10. maj 2012

Mimic

nu må jeg ltså lige brokke mig lidt, eller rettere sige at jeg er meget uening...

Det billige foder er absolut lige så fint som det dyre ( se link)

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2010/02/10/10145218

citat:

Ekspert: - Ingen dokumentation for påstande
Lektor i biologi Jan Elnif, der underviser dyrlægestuderende på LIFE, der før hed Den Kgl. Veterinære Landbohøjskole, har set på dokumentation, og bedømmelsen er klar:

- Der er intet her, der dokumenterer, at det billige foder skulle være sværere at fordøje for dyrene, at det skulle indeholde dårlige råvarer eller at det skulle betyde et kortere liv for dyret, siger han.

Alt fuldfoder er produceret efter de samme internationale standarder, der blandt andet regulerer, hvor meget protein og andet indhold, foderet minimum skal rumme for at give dyret tilstrækkelig ernæring.

http://www.dr.dk/DR1/penge/2010/02/10145847.htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.