Hundefodder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.026 visninger
28 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

annec

Hvilket hundefodder bruger i? Bruger i det dyre fra dyrehandlerne, eller bruger i det fra supermarkedet? Og hvorfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

come2

annec skriver:

Hvilket hundefodder bruger i? Bruger i det dyre fra dyrehandlerne, eller bruger i det fra supermarkedet? Og hvorfor

Bruger det dyre fordi det andet er smæk fyldt med fyldstoffer

Anmeld

10. maj 2012

Kay

vi bruger det fra "Arion" min mors veninde der er hundetræner bruger det også man kan tydeligt se forskel på vores hunds pels... og lort... med det billige skidder de MEEEEGET støre fordi der er så meget fyld der ikke bliver optaget i kroppen...

vi køber det i Maxizoo det er oftest billigere end hos dyrelægen

Anmeld

10. maj 2012

Masig

Jeg bruger det der i min verden er det mest naturlige: BARF....

Men det er nu ligeså meget fordi vi har en hund med allergi, som ikke kan tåle noget som helst andet end kød uden fyld- og tilsætningsstoffer....

Men kunne han tåle tørfoder havde jeg valgt det dyre fra dyrlægen eller lignende....  det fra supermarkedet er fyldt med alt muligt, og efter min mening svarer det lidt til at proppe sine børn med McD mad hver dag... De kan sagtens leve på det, men det er langt fra næringsrigt...

På billigt tørfoder skider hunden ofte mange flere gange om dagen end på et dyrt og bedre tørfoder... Det er jo tegn på der er en masse fyldstoffer i som hundens krop ikke kan optage og bare smider ud igen...

Anmeld

10. maj 2012

L&V

annec skriver:

Vi bruger det dyre fra dyrelægen da det andet absolut ikke er godt for hunden, det kan ofte ende i fødevare allergi eller anden form for allergi

Anmeld

10. maj 2012

wamse

Jeg bruger Pedigree til små hunde.

Jeg bruger det fordi, det er det eneste foder jeg endnu har kunnet få min hund til at spise, og han trives på det.

Anmeld

10. maj 2012

LilleChelle

Vi bruger Olivers til begge vores. 

- Vi har både været omkring Royal canin og IAMS. Men Olivers er klart det bedste for vores hunde. 

Anmeld

10. maj 2012

Nemesis

Bruger Meradog med omega 3&6. Vi køber det i tyskland. Det fungerer super til vores hund.

:-) Sisse

Anmeld

10. maj 2012

Mummymalle

Vi bruger arion til vores cavaliere. Det er et super godt foder. Hndene trives og ser pæne ud i pelsen

Anmeld

10. maj 2012

come2

Masig skriver:

Jeg bruger det der i min verden er det mest naturlige: BARF....

Men det er nu ligeså meget fordi vi har en hund med allergi, som ikke kan tåle noget som helst andet end kød uden fyld- og tilsætningsstoffer....

Men kunne han tåle tørfoder havde jeg valgt det dyre fra dyrlægen eller lignende....  det fra supermarkedet er fyldt med alt muligt, og efter min mening svarer det lidt til at proppe sine børn med McD mad hver dag... De kan sagtens leve på det, men det er langt fra næringsrigt...

På billigt tørfoder skider hunden ofte mange flere gange om dagen end på et dyrt og bedre tørfoder... Det er jo tegn på der er en masse fyldstoffer i som hundens krop ikke kan optage og bare smider ud igen...

Åhh vil så gerne barfe. Har bare ikke fryseplads til det.

men når vi en dag får hus med plads til kumme fryser skal hun barfes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.