7 dage over tid - igangsættelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

L&V

Monis skriver:

Jbåd

Og der var ingen veer efter de første to stikpiller?

Ja så vidt jeg kan læse mig til/har hørt, så er der større risiko for vestorm ved igangsættelse. -Avs!

Jo den 22/9 havde jeg veer fra kl 21 ca til 03 så var sikker på den var der og det var fg os men nej. og den 23/9 mærkede jeg ikke noget før den kl 03 igen hvor det så rigtigt gik igang. Ja det er os rigtigt at risikoen er større. Måske du kan få en kapsel i stedet det sku os være godt men uden risiko for vee storm har jeg hørt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Maise86

Jeg blev sat igang da jeg var 39+5 med min nr to. Fik en stikpille og så fødte jeg 16 timer efter.

Forløbet og smerterne var de samme som da jeg gik igang naturligt med mit 1. barn.

Jeg fødte begge gange uden smertestillende.

Held og lykke med fødslen

Anmeld

10. maj 2012

kristinaS

Monis skriver:

Hej piger.

Jeg er nu 7 dage over tid og er mildest talt VANVITTIGT UTÅLMODIG!

-Og der er ikke rigtigt tegn til, at der sker noget lige foreløbigt....

Jeg har fået tid til igangsættelse mandag, hvor jeg er 11 dage over tid, dvs 41+4. -Dog fik vi af vide, at hvis der var travlt på fødegangen, så blev vi sendt hjem igen og måtte komme igen tirsdag 

Jeg håber godt nok, at der sker noget inden!

Jeg har læst på nettet, at der er større risiko for en længere og mere smertefuldfødsel ved igangsættelse samt at der er større risiko for kejsersnit.

MEN hvad er jeres erfaringer og oplevelser med igangsættelse?

Hilsen den MEGET utålmodige....

Held og lykke med fødslen

Anmeld

10. maj 2012

Monis

Ihhh tusinde tak for alle jeres erfaringer og oplevelser - det er VIRKELIG rart at høre lidt omkring forløbet med igangsættelse.

Det lyder som om de fleste har haft en okay god oplevelse med det. Så jeg krydser fingre for, at jeg også får det, hvis jeg altså ikke føder inden....

Fedt I gider tage jer tid til at svare TAK!

Anmeld

10. maj 2012

tithi

Monis skriver:

Uha det kunne godt nok være fedt, hvis de kunne nøjes med at tage vandet, så jeg slipper for stikpillerne. Så har ens krop jo allerede lavet en del af forarbejdet...

Kunne du godt mærke, at du allerde havde været i gang med at udvide dig?

Jeg havde kun haft menstrautionsagtige smerter, som min jordemoder sagde var plukkeveer.. Jeg var glædeligt overrasket over at de kunne tage vandet veerne kom hurtigt bagefter

Anmeld

10. maj 2012

Mor til L&S

Monis skriver:

Hej piger.

Jeg er nu 7 dage over tid og er mildest talt VANVITTIGT UTÅLMODIG!

-Og der er ikke rigtigt tegn til, at der sker noget lige foreløbigt....

Jeg har fået tid til igangsættelse mandag, hvor jeg er 11 dage over tid, dvs 41+4. -Dog fik vi af vide, at hvis der var travlt på fødegangen, så blev vi sendt hjem igen og måtte komme igen tirsdag 

Jeg håber godt nok, at der sker noget inden!

Jeg har læst på nettet, at der er større risiko for en længere og mere smertefuldfødsel ved igangsættelse samt at der er større risiko for kejsersnit.

MEN hvad er jeres erfaringer og oplevelser med igangsættelse?

Hilsen den MEGET utålmodige....

Jeg blev sat i gang med en stikpille om aftenen - fik små veer i løbet af natten. Til tjek på sygehuset om morgenen hvor JM kunne tage vandet kl 8. Fik veer kort tid efter og 12.15 var hun født, så jeg har gode erfaringer

Anmeld

10. maj 2012

Monis

Mor til Liva skriver:

Jeg blev sat i gang med en stikpille om aftenen - fik små veer i løbet af natten. Til tjek på sygehuset om morgenen hvor JM kunne tage vandet kl 8. Fik veer kort tid efter og 12.15 var hun født, så jeg har gode erfaringer

Uh det lyder som en god fødsel.

-Sådan en vil jeg gerne bestille 1. stk af

Anmeld

10. maj 2012

Mor til L&S

Monis skriver:

Uh det lyder som en god fødsel.

-Sådan en vil jeg gerne bestille 1. stk af

Ja tak - også endnu en til mig om to mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.