En hel masse spørgsmål!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2009

Marco2

Hej Siber.

Håber alt er vel i det norske.

Emily sover stadigvæk i tremmeseng, men den ene side er taget af. Men den står stadigvæk ved siden af min seng så hvis hun kravler ud kravler hun direkte over i min seng. Og sengeranden er også staidg deri, men det er nok ikke så nødvendigt længere...

Bøjlen er væk for længst. Det er så lang tid siden at den røg at jeg ikke kan huske hvor lang tid siden det er.

Og ja, Emily kører på 3-hjulet scooter.

Hun bruger 20-21 i sko, og hun bruger 86/92 i tøj.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

Muffinmus

ok da, så kommer der også svar herfra
Tremmesengen er anbefalet til 3 år, så William får tidligst en ny seng til jul og måske først til næste sommer hvor ahn bliver 3 år.
Sengerand er da det bedste med hygge og undgå træk, så den bliver da så længe han sover i den seng:-)
Tøj er ca str 80-92 alt efter hvad mærke det er.
sko er str 22-23
bøjlen kom af for en del mdr siden og han kan dælem ikke sidde stille og spise mere desværre.

Anmeld

20. april 2009

Louise mortil4

Her hjemme sover tvislingerne stadig i tremme seng, uden sengerand, med deres junior dyne og en pude nå ja også deres kanin og billen (deres bamser, de er bare ikke til at undvære) Der er ingen af vores unger der sover med voksen dyne, den bliver da så voldsom stor sys jeg, men Freja er jo også kun lige blevet 3 år. Vi kan ikke pille nogen ting af deres højstole da det er hokus pokus stole, men de er begyndt at sidde på alm stole nogle gange og det går oki fint for dem. Tøj: Lærke bruger str 86- 92 og str 22-23 i sko. Liv bruger str 92-98 og str 24-25 i sko. Liv har fundet d af hvordan man bruer pedalerne på 3hjuleren, men Lærke bruger bare fødderne til at skubbe sig frem på den, men de er begge rigtig gode til scootere, desværre har vi bare ikke så mange steder her hjemme de kan køre på dem så det må de nøjes med at gøre hos dpen.

Knus Louise- med 2 unger der pludselig er blevet så store siden Nanna er kommet, hvor blev mine små tøser lige af, nogen har taget dem.

Anmeld

20. april 2009

Susan1978

Altså sover jeres poder stadigvæk i tremmeseng? ja og stadig med sengerand.. han kommer ikke i juniorseng, før han selv begynder at kravle ud af tremmesengen og den ikke mere er forsvarlig.. sådan gjorde vi også med Ea.

er bøjlen stadigvæk på stolen? Emil sidder i ikea stolen med bord.. for så ved vi han blir der og kun sviner den til. Vi har en trip trap og hvis han sidder i den så er det uden bøjle.. vi kan næsten ikke bakse ham ned i den med.

Kører jeres poder på 3-hjulet? scoter? Ja Emil er super god til det med Scooteren og den 3 hjulet sidder han på og skubber sig frem.. han kan ikke nå pedalerne.

Bare lidt nysgerrig hvad str bruger de i tøj og sko ? 86/92 og str 22

Hvornår går man over til en "voksendyne" her tænker jeg Alma (snart 4 år)?: Ea er 5 år nu og har stadig sin junior dyne.. men hun sover også stadig i junior seng og der vil en voksendyne være for voldsom.

Anmeld

20. april 2009

ann-kristina

Hej
Her fik Freja en voksendyne i julegave 2 mdr efter at hun var blevet 4. Med fint Hello Kitty betræk på. Hun ELSKER den dyne. Jeg tror det var den bedste julegave.

Anmeld

20. april 2009

ivfmarie

Fårrk.. Er jeres unger i str 92/98!!?? Det bruger freja der fylder 4 til sommer!
Og Malte.. tja, han har go plads i en str 80 (86 hvis den er tumblet godt )

Tremmeseng - ja tak! Freja kom først i juniorseng da hun blev 3, og sover stadig med juniordyne - tror at voksendynen bliver et julegaveønske.

Bøjlen er taget af stolen - med et par styrt som følge, men så må han sgu lige lære at sidde ordentligt når vi spiser!! (ps. der er gulvtæppe i køkkenet, havde der været klinker var mors hårde tone nok ændret lidt...)

Og forresten: Hej Siber, går det godt! Hører I skal flytte igen. Fedt nok at I kommer tættere på alting, og måske også tættere på netværk?

Knus Marie

Anmeld

20. april 2009

Astrid P

Smilla sover i tremmeseng med sengerand. Jeg tror ikke hun kommer i juniorseng foreløbigt... Hun mosler som en gal om natten, så sengeranden er stadig nødvendig!
Bøjlen kom af hendes trip-trap stol for lang tid siden, et halvt år mindst. Hun er endnu aldrig faldet ned derfra, men kravler selv op og ned som det passer hende. Det har hun lært i vuggeren, og så kunne vi jo lige så godt følge trop herhjemme.
Hmm, tøj - det kommer meget an på snittet, men i de fleste bukser bruger hun 86 og i bodyer og bluser bruger hun 92. Natdragter/heldragter i 92 er dog for små, så der er hun i 98.

Det var vist det hele. Håber alt er vel i det Norske og at I har det godt alle mand.

KH Astrid

Anmeld

21. april 2009

ka li ja

ivfmarie skriver:

Fårrk.. Er jeres unger i str 92/98!!?? Det bruger freja der fylder 4 til sommer!
Og Malte.. tja, han har go plads i en str 80 (86 hvis den er tumblet godt )

Tremmeseng - ja tak! Freja kom først i juniorseng da hun blev 3, og sover stadig med juniordyne - tror at voksendynen bliver et julegaveønske.

Bøjlen er taget af stolen - med et par styrt som følge, men så må han sgu lige lære at sidde ordentligt når vi spiser!! (ps. der er gulvtæppe i køkkenet, havde der været klinker var mors hårde tone nok ændret lidt...)

Og forresten: Hej Siber, går det godt! Hører I skal flytte igen. Fedt nok at I kommer tættere på alting, og måske også tættere på netværk?

Knus Marie

det er sgu da forhåbentlig løgn marie!!!
sådan noget småt tøj bruger freja da ikke!!?? gør hun?
er casper også sådan en lille fis som dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.